PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Danielos
Vloženo 28.9.2009
Aktualizováno 17.10.2011
Zobrazeno 7871x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.9

Popis motorky


Vůbec to nejede, nemá to koule atd. Ale zdárně konkuruje ostatním litrům Po sražení fábií z hlavní cesty rozprodávána na ND.

Více fotografii

Recenze

Tak jsem zase přesedlal na blejda z VFR a to už podruhé. Později beztak přesedlám zpět a to už vím po měsíci.. Akorát mě štve, že VFR vtec už nemá všechny své přednosti.

Motor:

- typický lineární hondí průběh točivého momentu vám zajišťuje plynulé dávkování síly na zadní kolo. Točivý moment je solidní už od 3000 ot/min tak se nemusí často řadit a když přidáte plyn, tak moto celkem pěkně zrychluje. Nástup krouťáku při otevírání plynu měkký a v zatáčkách bez cukání.

- někomu u tohoto motoru chybí nakopnutí, ale já to nejsem

- za hlavní nevýhodu beru špatně zvolený převodový poměř, který jsem vyřešil řetězovou sadou o 10% více do síly a to místo originálních 16/42 je nyní 15/43 Pak jsou daleko lepší výjezdy ze zatáček na dvojku a celkově je jízda pak zábavnějš

- spotřebe benzínu je asi 5 - 9,2l/100km v průměru za nádrž . 5 litrů v cestovním režimu při dodržování předpisů až do 9,2 l/100km kombinace relativně slušné jízdy k zatáčkám a sportovní jízdy v těch zatáčkách, kdy se střídá dvojka-trojka, plný, brzda, plný brzda. Při této sportovní jízdě právě odhaduju velkou spotřebu přes 10, řekl bych asi 13 l/100 km.

- spotřeba oleje je minimální, cca 1 dcl na 6000 km, takže do výměny se nemusí dolívat, i když po těch 6000 km jsem dolil, ať je to na horní rysce

Podvozek:

- plně nastavitelný, ale pro mě na našich cestách je i standardní nastavení moc tuhé. Rám je dostatečně tuhý, tendence k plavání nulová, tendence k třepání řidítek celkem velká bez tlumiče. Musím si dávat bacha, kde můžu přidat plyn a kde ne.

Brzdy:

- hodně příjemný brzdící účinek s hodně rychlým nástupem, takže není problém jezdit kdykoli po předním. Zatím jsem nepocítil nikdy, že by začaly vadnout a to ani na GrossGlockneru při svižném sjezdu, ale to mi nevadly brzdy ani na staré vefře

- jen se mi nelíbilo, že desky bendix vydržely jen 4500 km do výměny, nyní jsem dal Goldfreny sintrované a spokojenost. Sice asi o 5-10% musím zmáčknout páčku věčí silou, ale zdá se že ubývají pomaleji a snad nežerou kotouč

Pneumatiky:

- jezdím jak použité slicky na okruhu, tak nové homologované sportovní. Jetý slick na zadku vydržel cca 2000 km, qualifier 1 vydržel 3000.

Po výměně TP senzoru se zlepšil průběh krouťáku a po výměně řetězovky do síly budu určitě spokojen.

Po výměně oleje ve vidlích a jiném nastavení tlumičů má větší tendenci ke třepání řidítek a už byla jedna krizovka na našich děravých cestách. Trochu jsem změkčil nastavení.

Tak konečně nahozená nová řetězovka. Př. poměr místo 16/42 je 15/43 a to už motor utáhne pěkně, jízda je o hodně zábavnější, výjezdy ze zatáček na dvojku jsou super. Takže vřele doporučuji, kdo nemá 929 jako cesťáka a "nudí ho motor", tak si dejte tento převod.

Tak vracím video zpět, když se někomu tak líbí, i když je to bráno s rezervou - motorku jsem měl týden a natočeno to bylo za 20 minut a za 20 minut amatersky "sestříháno" moje první video.


Specifications:

Specifications Honda CBR 929 RR Fireblade 2000
Type Sport
Engine 929 cc, water cooled, 4 - cylinders in line, 4-stroke
Bore x Stroke 74 mm x 54 mm
Compression Ratio 11.3:1
Fuel System PGM-FI (fuel-injection) with automatic choke
Valves DOHC, 4 valves per cylinder
Ignition Computer-controlled digital with three-dimensional mapping
Power 152 hp (113.3 kW) @ 11000 rpm
Torque 103 Nm (76 ft. lbs) @ 9000 rpm
Starter Electronic
Gearbox 6 speed
Final Drive Chain
Primary Drive Chain
Seat Height 815 mm (32.1 inches)
Ground Clearance 130 mm (5.1 inches)
Wheelbase 1400 mm (55.1 inches)
Dry Weight 170 kg (374.8 pounds)
Suspension Front 43mm inverted HMAS cartridge fork with spring preload, rebound and compression damping adjustability, 120 mm travel
Suspension Rear HMAS Pro-Link single shock with spring preload, rebound and compression damping adjustability, 135 mm travel
Brakes Front dual 330 mm discs with 4-piston calipers
Brakes Rear single 220 mm disc with 1-piston calipers
Tires Front 120/70-17
Tires Rear 190/50-17
Fuel Tank Capacity 18 l (4.8 gallon US)
Raketrail 23.8 degrees / 97 mm (3.8 inches)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Prsmen
Prsmen napsal 29.12.15 v 18:21 10b.

Fandim jde videt ze se toho cestovani nebojis i pres susport tam ty km valis parada at lita

Freeman86
Freeman86 napsal 30.08.14 v 17:24 10b.

užitečné psaní

lobokop
lobokop napsal 19.02.14 v 19:56 10b.

Stejný kousek jako mám já :) takže deset!!!

Více komentářů



TOPlist