renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/21 Pionýr (1967)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jawamaniak2
Vloženo 8.9.2009
Aktualizováno 3.7.2011
Zobrazeno 4 491x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


jawa 50/21 spolehliva motorka 3,5k, 65kg, 1965rok
má za sebou 1 závod kde se umístil na krásnem 2 mistě! :)

Více fotografii

Recenze

motorku jsme s tátou dali do kupy už dávno jenže kvůli času a hodně práce se dal do provozu až tento rok a můžu říct že oprava jawky byla dosti vydařená už jen par drobných uprav na zašlé barvě a je to paráda

závod na 32km do 37min má za sebou v kopcovitém terénu(na neupravených motorkách

max naměřen při závode přes 90km/h

Další závod na něm se odehrál v Kostelci n.Č.L. 3.7.2010
po +-20km na 1nim místě jsem si vydobil na něm 2min jenže škarpy jsou zrádný,
po 2 přemetech a nastavajícího zastavení o strom (jen já) jsem zjistil že stojánky na pionýry nepatřej, ihned jsem vytáhl pionýra ze škarpy nandal sedlo a rychle našlápnul (v tom našlapování mě teprv předjel ten co jel zamnou)
po +-3 km jsem opět byl na 1nim, ale zrada v karburátoru mě odstavila k vyčištění trysky a to mě stálo vítězství. Jinak nevyměnitelnej zažitk hned bych jel znova, až na ten pád :)
následky pádu: nalomení řidítka a jemně trhlí sedlo, uvolnění vejfuku (šroubek) a skoro uplně zbroušenej stojan do šipky.

Dne 11.9.2010 v kozojedech se opět odstartoval 2ročník fichtlů, kde jsem s modrákem odjel závod ale tentokrát jsem dopadl velmi dobře, konečně jsem obhajil 1ní místo. Jelo 61 strojů z toho 7 nedojelo. 32KM bez jediného ubrání dopadlo velice dobře, dojel bez jedinýho problému, jsem občas netušil jestli pod zadkem mam fichtláckej motor nebo šílenou motorovku :)))

Tak dnes je 19.4.2011 A od teď se začíná obnovovat zašlá barva a kupa odřenin po zimnim blbnutí na něm, jelikož se chystáme tady s místní bandou vyrazit na moravu(280km) a je třeba neudělat ostudu těmto malo obsahovím starým motociklům.
Poslední závadu jsem zaznamenal při zavodě v Kostelci a to že jse mi ucpala triska po pádu z 1níh místa. Doteď jsem nemusel ani šáhnout na motor a to že se k němu chovám fakt dost jako prase. Je vidět že i takto starý stroj dokáže plnit svojí praci s maximálním využitím a bez poruch každý den.
odjíždíme za cca 3týdny tak nám držte palce ať to ve zdraví přežijem a dojedem všichni bez potíží. :)

Tak opět jsem se zůčasnil závodu v Kostelci n.Č.L. dne 2.7.2011
pionýr po projížďce na Moravu a zpět při ujetí 650Km byl naprosto parádní, dojel tam i zpět bez jediného zaškobrtnutí, a hlavně s velice slušnou spotřebou benzínu, na 200km si vzal 5L.
Šáhnuto na motor bylo naposledy 3.7.010 po naštívení škarpy a následnému uvolnění rezy v nádrži a tím zacpání trysky.
Kostelec jsem tentokrát vzal dosti závodně a obstál jsem konečně 1ního místa s náskokem 5min na 2místo.
34km jsem měl za 32min což je velmi slušný čas na sérioví stroj bez jediné motorové úpravy si myslim.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Grim77_CZ
Grim77_CZ napsal 12.05.14 v 15:04 9b.

Pěkná práce

Francois
Francois napsal 25.07.10 v 00:00

Jasná věc,každý to mládí na něm prožil malinko jinak.Ale pro všechny to byla určitá zkušenost.Jinak souhlas s cenama a dostupností náhradních dílů,to je u něj snad neocenitelné.Jinak přeju ať je nadále spolehlivý jak píšeš 10b.

Adry
Adry napsal 20.09.09 v 09:14

Není co dodat prostě legendární stroj at ti dál slouží 10B

Více komentářů



TOPlist