renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki Smile 100 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 15.6.2005
Aktualizováno 16.12.2007
Zobrazeno 3 059x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prodáno

Recenze

Zkušenosti: Aktuální zkušenosti a problémy po najetí 9000km(23.7.06 rok provozu):Letos zatím jen asi 5000km bez problémů.Jezdím do práce a to trasu okolo 55km. Jinak poklidné projížďky po okolí na tento způsob používání moto, úplně vyhovuje.Spotřeba se ustálila okolo 2l Naturalu /100km. Jezdím rychlostí převážně okolo 70km. Závady: - utržený ventilek zadní duše ( kolo bylo nafoukané dle předpisu )- prasklá hadička přívodu paliva.Stav:-rám a motor bez problémů-pneumatiky lehce opotřebeny (ještě 10000km vydrž určitě)-rětez lehce opotřebený (každých 1kkm namazat a 3kkm vyprat a namazat a vydrží věčně - pač je zakrytý :))-elektroinstalace bez problémů ( nepraskla zatím žádná žárovka )Doporučení: v létě používat olej se specifikací 10W-50 nebo 10W-60

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
lyons
lyons napsal 18.06.15 v 23:15 10b.

Rebel83
Rebel83 napsal 04.12.12 v 09:38 10b.

Pěknej stroj

Smile
Smile napsal 26.09.06 v 11:33

Ahoj Jirko, nevíš prosím, jaká je hodnota ventilových vůlí u Yuki Smile? Dík Honza

napsal 24.10.05 v 13:41

Pravda je že sec. řetěz je potřeba aby byl volnej jako kšandy, jak je napnutej tak je problém. Jinak čínská ocel je stejně kvalitní, neboli uměj stejnou kvalitu jako jinde ( dělal jsem v čínský firmě a problematiku znám ), ale levnější je vyrobit nějaké bláto. No už se těším až budu opravovat - ale je záruka tak dealera potrápím (nechoval sem zrovná korektně). Jinak s tebou 100% souhlas. Jinak na netu jsou taky čínský výrobci a nabízej i ND

napsal 22.10.05 v 17:16

Ano celkem se vším souhlasím až na to zpracování!Já vlastním Kentoyu Shutter 110 a musím říct že technologie a zpracování tohoto motocyklu jednoduše řečeno ošizené a hlavně zcela okopírované.Mám na Shuttru najeto 5.000Km a už jsem měl převodovku na stole.Čínská ocel nic moc.Co se týče motorové části vše bylo Ok ani stopy po nějakých rýhách ve válci píst i kroužky super a ventily taky.Ale tvrdost ozubení velmi pochybné a hlavně uložení převodovky v bloku na jedné straně japonské lož.6302 totožné je ZKL i SKF to by bylo v pořádku ale na druhé straně to je bolest.Jehlové ložisko které bych nedal ani do hodinek a navíc vnitřní věnec tvoří osa samotná na kterou je nakládáno i velké pnutí neboť je to sekundární hřídel na konci řetězové kolečko.Stačí jen trochu natáhnout řetěz a děláte generálku převodovky.Náhradní díly jsou dost nedostupné jelikož Z Číny žádné nechodí:Funguje to asi tak:Z Číny přijede kontejner plný motorek (žádné díly)každá 15 motorka je zdarma na náhr.díly tady ji rozeberou a z toho se berou náhr.díly.Problem je když se něco sere díky čínské technologii pak náhr.díly nejsou.Jinak když to jezdí tak je to radost 4-taktík je bomba.Malá spotřeba,celkem slušný zátah v kterých koli otáčkách,hezký vzhled i zvuk 17" kola je jízda jak v peřince no a samozřejmě cena ale to řazení!Já už jsem si zvykl ale když nemáš cit tak to je zlý.Mimochodem původní koncepce motocyklu včetně motoru je Honda a spojkový automat je náš vynález z Jawy který zase ukradla Honda.Od tohoto modelu Hondy se odvíjí ostatní motocykly jako Kentoya Shutter,Honda Inova,Yuki Smile,Shupa MTA a pod. podobnost není náhodná tím chci říct zě i zpracování a technologie je velmi podobná a na oko skoro stejná ale jen na oko.Hodně najetých kilometrů na motocyklech Zhongshen přeje Milhaus

Více komentářů



TOPlist