Miláček,o kterém, jsem snil nějakých deset let a splnila má očekávání do puntíku.
Krásná,velká,rychlá,pohodlná,silná,cestovní...
Motorku bych doporučil pro - všem :-)
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, topcase+boční kufry, Scottoiler eSystem, alarm
Recenze
Koupě v kvěnu 2009
Nevím,co vytknout. Jsem naprosto spokojený opravdu se vším.Pořád a opakovaně jsem schopný ji obcházet a kochat se
A že na tom fouká? Proboha,vždyť je to naháč! Jestli mi to vadí,tak si musím koupit jinou a ne tam plácnout hnusnej štítek!Když chci,je rychlá.A když chci,tak si vrní kolme 3 tisíc otáček i se spolujezdcem a není potřeba podřazovat.Přidám jen plyn a letím!
jaro 2010
Máme za sebou asi 9000 km a moje pocity se nemění...vlastně když už,tak jedině k lepšímu. Pořád ji miluju! Potrzuje se mi, že na cestování je to báječný a pohodlný stroj a vůbec mě netrápí vítr - však jsem ji taky se štítkem koupil a ten hned letěl do krabice v temném koutě garáže!
Brzy po koupi jsem dolil cca 0,5L oleje téměř do plna, hladina se usadila někde nad polovinou a pak už se nehnula až do výměny.
Od výměny mám ujeto asi 1500 km a hladina pořád stejná. Spotřeba je báječná, jezdím často ve dvou, pořád s TopCasem a přes 7 litrů nejde.
Letos jsem nasadil Dunlop RoadSmart (původní obutí D252) a jsem s nimi moc spokojený. Trošku mi cvakala prdel při prvních km, protože bylo po dešti, ale držely báječne už od začátku.
Zatím poslední úpravou jsou držáky bočních kufrů Givi V35 a když nasadím i tankvak, tak s takovým úložným prostorem můžu jet kamkoliv.
Pozn.na kufry jsem použil držáky givi PLX361 určené pro model 2007 a novější-pasují parádně, jen je potřeba upravit uchycení ke stupačkám spolujezdce (flexa,svářečka)
jaro 2011
Nojo a je tu další rok.Kočka už má od koupě natočeno kousek přes 20000 km...sakra,bude z ní ojetina Ale pořád nej!
První letošní vyjížďka byla už v půlce ledna a to skoro 500 km do Londýna a zpět.Krásné počasí celý den,až večer se začala dělat kosa.
Přemýšlím,co jí tak letos dát za dárky...nosič na topcase kráse nijak nepřidá a praktičnost jí nezajímá..no,ale určitě to bude chtít udělat přední vidle,ventily-protože levý výfukový je kapánek mimo,ložiska v krku spíš preventivně.Řetěz zatím kupodivu pořád dobrej,ale asi ho udělám na podzim/v zimě.A kašlu na nýtovačku,koupím ho vcelku a při té příležitosti ložiska v kyvce.
jaro 2013
Jsem hrozně línej psát...
Brzy půjdu zase na STK (jsem v Anglii a tady se chodí každý rok) a zase se mi tam bude smát, k čemu ji vlastně mám...2011-2012 jsem najel asi 1500km a od loňska do letoška...ach jo,jen asi 500km. Tak takhle vznikají ty desetileté motorky s malým nájezdem. Ale fakt jsem neměl vůbec čas a snad to letos napravím.
Už jen těch dárků, co dostane...až mě z toho bolí kreditka
Čerstvě udělány ventilové vůle (podložky proházené, koupeno 6 nových)
, olej s filtry, přetěsněný spojkový pístek a objednána řetězovka Afam spolu se Scottoilerem eSystem (náhlý popud-nikdy mě automazač nezajímal) a nová baterka. Ten téměř nulový nájezd se na tě staré podepsal dost negativně Ještě vyčistit vidle, nový olej a hurá konečně na silnici!
Teď to tam všechno nějak nacpat
Ten spojkový pístek a těsnění je nešvar. Stejně časem nezbyde, než ten válec pořádně obrousit a vyhladit. Výměna těsnění to řeší jen na krátkou dobu.
čau pěkná... chtěl jsem se zeptet na ten štítek co letěl do kouta nechtěl by jsi ho třebe prodat??
10 bodu za ten rum !!
Pěkná vždit to je Yamaha XJR a ta jiná byt ani nemůže
Krásná XJR 1300 !!!