Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | přiměřená |
Osobitý design, zvuk jak jinak, tuhý podvozek, velmi čitelný brzdy, super ovladatelnost, váha, spotřeba a na to že jde o supersport od Ducati tak uvolněna jezdecká poloha.
Nějaký ty koníci, absolutně nulový rejd, sem tam škub
Moje úpravy |
Úpravy zřejmě neproběhnou žádné, protože nemá cenu bastlit takhle zachovalý originální kousek. Maximálně racing plégo, KN filtr, dynojet kit a laděnou koncovku. Jinak na to nehrábnu. Jooooo nechám nastříkat do žlutý kryt sedla spolujezdce) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | nic |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Jak jinak než krásný příhradový!! |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Použité destičky | Gold-fren sintered |
---|---|
Úpravy motoru | Uvidíme |
Úpravy podvozku | Nemám námitek, neudělám nic |
Úpravy brzd. systému | Není třeba |
Použité pneumatiky | Předek: Pirelli Diablo 120/60/17 Zadek: Conti Sport Attack 160/60/17 pak tam dám taky Diablo. |
Úpravy řídící jednotky | :-)) |
Obecné
Moje závady | Zatím jen spotřební materiál jako zadní desky, řetězovka, utržený náhon tachometru-mojí vinou. Teď je po servisu v Moto-Arte za skvělou cenu 2900kč kde mi dali i nový náhon. |
---|