renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Agility 50 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jakattara
Vloženo 23.7.2009
Aktualizováno 21.6.2020
Zobrazeno 39 320x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Kymco Agility 50 MMC - CBR Nimbus 2000 :) - spolehlivá pajda, se kterou jsem zatím najel bezproblémových - už víc než - 20tis.km

Více fotografii

Výška jezdce: 165 cm

První dojmy - Přeci jen je to pinďour, průměrná cestovní rychlost po všech úpravách je 60km/h., z kopečka 80 a do kopečka kolikrát jen 30km/h. ... ale nedám na něj dopustit. Veškerý servis si jsem schopen udělat sám, občas sice bojuji, někdy den, někdy válka trvá týden, ale zatím jsme se na všem společně domluvili. ;)

Doplňky na motorce - Cestovní plexi, upravené cyklo brašny pro cestování, neblokované CDI Naraku, Dr.Pulley válečky 7g, sportovní výfuk LeoVince 4T Raicing

Recenze

Chystána koupě:

1). Rukavice

23.10.2012 - Zimní pneu



Napadlo mě, že si letos zkusím prodloužit sezónu opravdu o co nejdéle. K vysokému plexi (bez kterého si mj. už jízdu ani nedovedu představit), zimním rukavicím, ponožkám, termo prádlu, kukle, Tucanu Urbanu, reflexní bundě jsem u Hamleta pořídil tyto pneu. Pro někoho možná magor, pro někoho sebevrah ... all in deník

12.10.2012 - Reflexní bunda
Pro některé blázen, pro některé sebevrah. Ale co, Nimbus stejně jezdí pomalu a já jsem člověk opatrný, tak proč to nezkusit. ;)
Co se zimy týče, za jízdy jsem ji do -5° s Tucanem Urbanem, zimními moto ponožkama, botama,rukavicema, zimní kuklou a vysokým plexisklem netrpěl, ale čeho se stále bojím je to, že překvapím plechovkáře. Nečekají na cestách, mezi závějemi a rozježděným sněhem magory na kolech, mopedech, skutrech či motorkách a přeci jen ráno do práce vyjíždím celkem brzy, vracívám se pozdě a jak už to v tomto zimním období býva, obojí za tmy. A tak jsem hledal nějakou další možnost zviditelnit se a na bazaru SKUTRFÓRA jsem objevil tuto bundu, která by mohla vést k mému zviditelnění.



Tož šup do deníku ;) .

26.9.2012 - Crash Malossi Multivar ... 18 000km
Mám najeto 20 000 km a abych jen nechválil, pár km před docílením této cifry na tachu



se mi stala nehoda. Myslím si, že kdybych měl více času a nemusel jezdit posledních 14 dní na 14-15-ti hodinnové směny a dal si práci s rozebráním, nic by se nestalo. Ono to totiž už šlo slyšet ;). A co tedy?
V posledním týdnu se mi začal ozývat takový více drnčivý zvuk z motoru, ranní starty už nebyly úplně košer (bylo třeba to prošlápnout nohou i 3x-4x a kolikrát to hned chcíplo a když naskočil, musel jsem jej nechat zahřát víc, než bylo třeba obvykle).
A tak si jedu kolem 22h.z práce, přemýšlím nad tím, že bude třeba objednat nový řemen a vzduchový filtr a najednou to v motoru zarachotilo, motor běžel, přestalo to táhnout a bylo posrandě.
"Áááá, je to tady, praskl mi řemen. Hold je to čínský, levný za 280,-, tak co by jsi chtěl. Na víc má na sobě najeto 9tis." řekl jsem si. A protože při sobě pod sedlem vozím skoro celý skutr v náhradních dílech, rozebral jsem to a zjistil jsem že se mi rozpadlo mosazné pouzdro v multivaru, ten se sekl a tím roztrhal řemen na 1008436 kousků. Přijel kamarád s chrysler voyagerem, milý Nimbus jsme narvali do kufru a zavezl mě domů.
Nedospal jsem. Už v 6 hodin ráno jsem ho dával do kupy a při bližším ohledání jsem zjistil, že nejspíše vše zavinili levné, čínské vodítka, které jsem tam - v dobrém záměru - dal při poslední garančce. A protože multivar je na kaši, výlisky po kterých vodítka chodí jsou vydřené a jeden úplně urvaný a po vodítkách ani památky, vytáhl jsem varec původní, který má naběháno cca 2-3tisíce, původní řemen s 12 500km a jezdím dále. S tímto nastavením/nenastavením jsem se tedy přehoupl přes najetých 20 000km - (tj za poslední rok 10tis.km ) na Agiltce, nějakých 5 na Downtownu .



Nový řemen objednaný, v pondělí jde PPLkou a příští týden budu ladit. :( . Ale na Malossi Multivat jsem naběhal 18 000 km, což není k zahození :) .

2.9.2012 - Koupě Agility Basic 50ccm
Na tachometru se mi pomalu, ale jistě začínají přibližovat nuly ke 20 000km a tak jsem se rozhodl pořídit nějakou rezervu pro případ totálního Nimbusího kolapsu. Na pár www. jsem si podal inzerát o koupi tohoto skutru ... více v deníku ;)



22.5.2012 - LeoVince
Tak jsem se od kamaráda za poloviční cenu dostal k zánovnímu laďáku - Leo Vince 4T Raicing ...



21.5.2012 - Servisní prohlídka při 18 000km
Tak se mi na tachu mého dříče - jak rád svou Kymco Vitalitní padesátku nazývá kamarád jouza - Agilitky objevil stav, který byl spouštěčem pro takové její rozsáhlejší garanční prohlídky a protože kdo je připraven, není překvapen, nic mi nebránilo se do ní s plnou vervou pustit.



... pro víc do deníku ;) .

14.4.2012 - Zahájení motosezóny Kymco clubu - Na Vyhlídce/Paseky
Již druhý rok jsme se sešli s mým nejmilejším fórem na zahájení skůtr sezóny a tak jako loni i letos se místem setkání stala restaurace Na Vyhlídce - Paseky - poblíž Šterneberku.
Start jsem si namlánoval na 7h. ranní a to hlavně proto, že jsem nechtěl nechat ve srabu Trotla s jeho Korádem ... nakonec mě málem ve štychu nechal on, ale to předbíhám. ;) .



1.3.2012 - Kodak zX 3 Full HD Camera + stativy
Protože mám rád záznamy z výletů, rád fotím a vlastně jsem i taková hračička, pořídil jsem si mini HD kameru Kodak zX3 Playsport.



21.12.2011 - Na vždy mě opustila ...
... moje milovaná baterie z tohoto skutříku. Co už, doufejme, že nová Varta poslouží stejně jako ta stará. Budíž ji motozem lehká. Haleluyah ;) .

19.11.2011 - konečně mám doma ...
... obě kola z Kymco Agility 125ccm. Dnes jsem si pro to zadní udělal vejlet do Suchdola n.Odrou... více viz deník



18.11.2011 - Nutnost používání skútru i v těchto zimních měsících ...
... mě donutila zakoupit nový akumulátor. Prostě jsem jezdil pod Tucanem Urbanem v zimních rukavicích, ponožkách atd ... ale po zanechání Nimbusu cca necelé dvě hodinky v teplotě 1°pod nulou jsem nenastartoval. Ještě že malé Kymco má možnost nožního nastartování ... Tož jsem nemeškal a zapomocí Slayera, který mi sehnal supr prodejnu v Metancity jsem si novou aku zakoupil.

Tak ještě zimní gumy a zima je má ... ;)

12.11.2011 - Uzavření sezóny 2011 - Kymco-clubu
Tak na mě tak nějak dopadá podzimní nálada. Tedy ani né tak podzimní, jak depresivní, neboť poslední jízdy do práce na Nimbusu se mi velice líbily. Dny byly slunečné, teplé a já si uvědomil, jak se při této aktivitě dovedu uvolnit a opravdu si jí užít...



1.10.2011 - Setkání na půl cesty s Kymco-clubem ...



... aneb opět na Bouzově. Kdo chce vědět víc, nalezne to v deníku ;).

22.9.2011 - Válečky Dr.Pulley...
... a jejich výměna při pravidelném servise.
Sice jsem najezdil asi 700km přes, ale skútřík pravidelně kontoroluji, oleje jsem asi 1 dcl po dovolené dolít stejně musel, maglajz z hadičky vyusťující s airboxu taky vypouštím častěji, než v předešlých sezónách, filtr se zase tak moc nezasírá, tak jsem si to snad dovolit mohl. Jen na posledním výletu s Kamkou se Nimbus v kopcích pohyboval /tedy už spíše nepohyboval/ rychlostí víc než línou. A protože vše potřebné pro jeho garančku jsem měl doma a tento den jsem do práce jet nepotřeboval, pustil jsem se do ní ... Ták a více viz můj deník ;) .



16.9.2011 - Být Downtown v této barvě ...
... dostupný na našem trhu, neváhal bych ani minutku.



Ale i ta bílá perleť je masakr, že? ;)

12.9.2011 - První jízdy v autoškole
Včera jsem relativně poprvé zasedl na motorku se spojkou, řazením a nožní brzdou. Moc se co by motorkář nepovažuji, ale návyky ze skútru mi celkem problém dělají. Hlavně tedy spojka / co by na Nimbusu zadní brzda na levé páčce, brzdění nohou, řazení druhou a následné stavění se na ně. Ale co mě potěšilo, řazení mi na Hondě CBF celkem jde ;) .



Po prvních asi 20-ti minutách na parkovišti jsme vyrazili do provozu, jezdili jsme převážně po větších silnicích, žádné uličky v centru až tedy na dojezd k autoškole. Bylo dokonce héén, hééén, hééén, na tachometru jsem měl maličko pod 80km, prostě fajn pocit. Jen jsem po celou dobu jízd nebyl schopen vyslyšet zvuk a vycítit otáčky motoru a tak jsem možná někdy zbytečně řadil. A při jízdě v zatáčkách - respektivě v odbočování - se mi pozdávalo, že motocykl záklony vede více učitel, ale já jsem byl za to rád. Dojel jsem k autoškole a tam mi bylo řečeno, že mi vcelku nemá co vytknout ;). Těch 90 minut uteklo jak voda a já už se nemohu dočkat dnešních jízd, které již nejspíše budou horší, neb budu jezdit i po městě. Snad dnešní instruktor bude mít na mé ježdění stejný názor, mě se bude stejně dařit jako včera a mé zkušenosti s Agilitky opět využiju na 100%. k - Ámen se mnou a Ámen i s váma :D .

13.9. - druhé jízdy s dalším instruktorem. Dostal jsem lekci řazení, vysvětlení jak "ideálně" řadit, projel jsem hromady supr cest a tento den mi i přes pár učitelových výtek (jezdil jsem více po prostředku svého pruhu, než při pravém kraji a předjel jsem cyklistu na přechodu) mi/co se ježdění na motce s řazením/ dalo hodně. Pokud počasí zítra dá, v 10h. nastupuji na další dvouhoďku ;). Tak zatím bando :) .

15.9. - třetí jízdy s instruktorem s předešlého dne. Myslím si, že použití zadní brzdy se mi již stalo samozřejmostí, jízda se mi zdá být již taková souvislá a jinak se nijaká zvláštní věc nestala.

16.9. - instruktor "C" . Prostě bych řekl po ostravsky cyp jak lampa. Místo aby mi nějak pomohl, tak jen deptá, ale co - nic si z toho nedělám. Jen mě s ním zítra ráno čekají rovnou 3 hodiny po 45min. Ale já to dám.
Kamarád Ládinek mi na Kymco-clubu napsal: "Zkouší tvoje nervy, má to v popisu práce, později to oceníš ... Připraveným štěstí přeje, nedej na sobě znát nasranost a deptej ho pořád otázkami souvisejícími s jeho prací, uvidíš, že to pomůže. Držím palce, máš na to a dáš to levou zadní ;) ;) ;) . "
Tak zítra v zhůru do boje. Čavalas moure :D .

17.9. - A jak mi bylo porazeno, tak se i stalo. Vzhledem k tomu, že jsem jezdil od 8:30 a ještě byla celkem zima, poprosil jsem o možnost navštívení WC. Zajel jsem na Shellku kde jsem potřebu vykonal a po cestě zpět k motorce jsem se stavil do automatu pro horkou čokoládu. Vzal jsem i pro instruktora a při popíjení jsme začali kecat o všem možném. Pán začal srandovat a do konce jízd bylo o zábavu postaráno. Nakonec mi řekl, že mi není co vyčíst, že věci,které tamjsou, se vypilují jízdou a popřál mi štěstí při zkouškách.

19.9. Tento den jsem měl mít poslední jízdy, ale bohužel. Pro mrdolení se prostě nejezdilo. Ale v uterý mi volala krásná paní s autoškoly a nabídla mi jízdy na 21.9. a že se hned domluvíme na zkoušky. Už ať je mám za sebou! Fakt se tomu věnuji a i přes to, že od 18-ti jezdím, některé pravidla sil.provozu už v hlavě nemám. Tak testy, testy, testy ... Minimálně 10 denně. Už ať to mám za sebou ;) .

21.9. Poslední jízdy. Instruktor "B" byl ze všech třech nejlepší. Dal mi asi nejvíce rad, perfektní přístup. Ve finále mě nechal vyjet na Místeckou a tam jsem si poprvé mohl vyzkoušet to správné vytočení motoru. Ke konci jízd jsme zastavili na parkovišti, kde jsem si už sám vyzkoušel tlačení motorky, okruh, osmičku a slalom...
Termín testů a techniky mám naplánován na 29.9.2011, závěrečné jízdy pak den na to, hned v 8h. Pokud vše bude OK a zdárně řidičák udělám, za příplatek 500,- si o něj můžu zažádat tak, abych ho do ruk dostal do týdne. Tak bandooo, snad mi to výjde ;) .

29.9. Těsně před 10h. jsem byl v učebně autoškoly, která mě připravovala ke zkouškám. Vyřídili jsme formality, slečna nás informovala, co že nás vlastně bude dnes čekat a přemístili jsme se do budovy DI, který je jen o ulici vedle. Testy jsem udělal - z 50 ti otázek, 49 správně (utekla mi jedna o resustitaci, ale tu jsem nikdy neviděl. Asi po 45 minutách jsem přišel na řadu k zodpovědění technické otázky a to se pro mě stalo vysvětlení dvoustopy u motocyklu. Spustil jsem a po minutě mi inspektor řekl, že toho můžu nechat a že jsem udělal i toto. Tak že jedna část zdárně dokončená, druhá mě čeká zítra mezi 8 a 13h. Závěrečné jízdy. Snad je dám. Zatím čabas bandooo ;)

30.9. Závěrečné jízdy proběhly - až na pár škobrtnutí - v pohodě. Na cvičisti jsem jel asi s 6O-ti žadatelů jako druhý, moc jsem nepochopil, kudy že mám jet a dělat jim jak osmičku, kolečko a vlastně všecko co tam po nás chtěli... Tak jsem to střelil "tak nějak", jediné co se mi podařilo na 100% bylo projetí sůženým prostorem a slalom. Pak si za mě zasedl inspektor a vyjeli jsme do provozu. Co se týče křižovatek, značek a rychlosti na cestách, myslím, že bylo vše v pořádku, ale co se týče techniky jízdy a hlavně řízení, to už bylo horší. Už když si inspektor za mě sedal, jsem věděl, že to bude jiné, než s instruktorem z autoškoly. Po jeho zasednutí se motorka skoro zabořila do asfaltu, na rozjezd jsem muselpořádně přidat plyn, ale i přesto bylo vše OK. Jediný problém jsem měl při dojetí v kopci na STOPku. Vyřadil jsem brzy, na neutrál jsme k ní nedojeli a tak jsem si popojel. Jen zvyklý ze skutru brzdit pouze páčkama, brzdil jsem přední brzdou a zároveň přidával plyn. Nezkušen a krapítek nervozní jsem malinko poskákal, ale vše zvládl sám. Nikoho jsem neohrozil, vše bylo OK. Dojeli jsme na cvičiště, tam se mě zeptal proč jsem u té stopky nezastavil rovnou, já mu řekl, že je těžký jako kráwa - a to jsem asi neměl ;) , vysvětlil jsem mu, že instruktoři byli lehčí a že jsem myslel, že k "hranici křižovatky" dojedeme na volnoběh, on to vzal a řekl že za týden si můžu jítt požádat o noty. Jupííí ;) .

4.10. Dnes jsem si byl požádat o vydaní nového ŘP v budově DI v Ostravě. Sice jsem správně měl jít až v pátek, ale slečna z autoškoly říkala, ať to prubnu v úterý, že podklady ke zpracování tam již budou mít a ať ještě letos něco málo na silnější pojezdím, tož co už, že? :D
Předem jsem měl připravených 500,- na jehoo vyřízení do 5-ti pracovních dnů, jen to mi nestačilo a chtěl bych, aby to bylo ještě dřív. Koupil jsem čokoládu, přistoupil k přepážce, zvolil taktiku pěkný pohled, úsměv na rtu, pokorný zákazník a pokud při mě bude stát motopánBú, příjemná paní mi zavolá a v pátek si pro ně jdu.

A tímto by pro mě mohla začít další etapa mého moto života a v něm hlavně Downtes a Kamka ;) .

10.9.2011 - Na návštěvě u Kymca v MSA - opět něco o této značce
http://skutrmania.cz...e-u-kymca-v-msa.html

4.9.2011 - ŘP Ao
Tak jsem se po rozmluvě se svou milou rozhodl, že vzhledem k tomu, že po schválení naším parlamentem zákonu o možnosti řízení s ŘP B automatu/variátoru o 125ccm, by jsme stejně nemohli vyjet na skutru do zahraničí a na víc se naším vyvoleným se nestal Downtown 125i, ale 300i s rodu Kymco nebylo jiné možnosti, než navštívit autoškolu a navýšiti své stávající noty do plného "A" .



Více opět v mém deníku :). Čabas, čavalas mourečci ;).

10.8.2011 - výfuk
Tak že zase něco přisypu do mléjna.
Plexisklo zdárně dořešeno a už mohu jen konstatovat, že: "Bez něj, již nikdy!".
Cesta k němu byla trnitá, ale je tam a už dělá jen radost.
Navíc na dovolené se osvědčilo a celá cesta za ním byla prostě pohoda. Ale z dovolené jsem si dovezl další problém a to výfuk.
Ten mám stále původní (jen jsem jej vybrousil a natřel barvou na kotle) a po ujetí 12 000,- km zjišťuji, že mi v něm nejspíše praskla přepážka. A protože jsem rozhodnut, si splnit další sen a po upgradeování mého ŘP "B" z 50ccm na Ao - moto do 25kW k Nimbusu připarkovat ještě Downtown 300i, zvažuji jak tento problém vyřešit. No a vzhledem k tomu, že se mi řešení nabízí dvě:

1.) oprava,
2.) kup nového - zvažuji ke které možnosti se přiklonit.


Přeci jen nemíním Nimbus prodat a vím, že pro provoz kolem komína je to pro mě vozítko víc než ideální... Už co se pohybu a zaparkování týče, tak samozřejmě spotřeby.

Tady jsou možnosti při volbě kup new

1. LeoVince 4T Racing



Cena tohoto výfuku je bez poštovného 2 857,-

2.Baotian - hliníkový, výrobce china



u tohoto kousku je cena 2 300,- bez pošty. Dokonce se mi líbí nejvíce - jen tady se bojím o jeho životnost.

3.Naraku Crossover - bezbarvý lak - karbon



U tohoto kousku jsem zaznamenal částku 2570,- a to opět bez poštovného. Je fakt, že tento typ se mi líbí nejméně, ale co. Tento tvar je určen především pro 2T, ale výrobce jej začal vyrábět - ač nemá žáden vliv na výkon - i pro verzi 4T.

A další verzí je zimní návštěva u motorového Romana, rozpárání oprava a úprava origo dílu. Tato verze se mi zdá asi nejideálnější, neb přeci jen to není zrovna nemalá částka a Downtown by se tímto opět mírně oddálil ...
Zatím to není nijak znát, ještě to neřve a jede v klidu, jen při vyšší rychlosti už to začíná být hlučnější, ale myslím, že vydrží být v klidu maximálně do konce sezóny. Spotřeba se zvedla o 2deci na 100km, tak jsem přesně na 2,1 l na 100km. což zase taková katastrofa není, ale vzhledem k tomu, že ta končí až s prvním sněhem, nevím, nevím jak se k tomuto problému postavit ...

24.- 28.7.2011 - Skútr jízda, aneb s Trotlíkem po filmových místech
Skoro rok jsme plánovali tuto cestu, rok co jsme se na ní toliko těšili. A jak naše putování nakonec dopadlo, můžete posoudit v deníku ... tak tradá do něj. CisFis bando :)

16.7.2011 - Hradec nad Moravicí...
... aneb jak Kama přestala řešit vlasy a propadla skůtru stejně jako já :) . Možná i takhle by se dal popsat tento výlet, ale vlastně šlo jen o krásně, neplánovaně prožitou sobotu.



Ani jsme neměli v plánu nic dělat ... vice v deníku

10.6.2011 - Plexištít ...
... a má strastiplná cesta k němu. Koncem mé první moto sezony ( a ta končila s prvním napadaným sněhem) jsem se rozhodl, že si pořídím větrný štítek, ochranu proti dešti, plexi, plégo - prostě jak chcete. Jen má finanční stránka nebyla zrovna nejideálnější a tak jsem chtěl co nejvíce ušetřit. Vybíral jsem, hledal info kde nejlevněji sehnat jak držáky, tak samotné plexi. Ale začla zima a tím pádem času bylo dost :). Jen počátek této akce se datuje k prosinci 2009 :D ... čavalas moure a tradááá do deníííku :)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Toto je rok a půl čekání :D

4.6.2011 - odstranění další závady
Pár dní před odjezdem na KymcoJarky jsem si všiml, že se mi občas z pod skotíka ozývá zvuk, připomínající kolem přejetý kelímek od jogurtu, či takový ten z automatu na kafe...více v deníku

13.- 15.5.2011 "KymcoJarky" - Kymco-club Jaroměřice
Dlouho plánovaná a netrpělivě očekávána akce na fóru Kymco-clubu . Někteří dojeli již v pátek, někteří v sobotu. Každopádně ti co odjížděli v neděli ( a byla nás většina :D ) vyráželi i dojížděli za deště. Ale stálo to za to :) ... více viz deník




8.5.2011 - vyjížďka s Divočáky Ostrava



Něco málo přes týden jsem na skutrforu sledoval vlákno s vyjížďkou s tímto ostravským miniskutrklubem . A i přesto, že se ze začátku zdálo, že nám počasí přát nebude, stálo to za to. Tedy až na finále, ale to bych předbíhal a tak fota a více info o této akci se dočtete v deníku. CisFis bandooo :)

7.5. 2011 - Hukvaldy
Nedalo mi to. Bylo pozdní odpoledne, sluníčko svítilo a hřálo, tak jsem se rozhodl, že si pojedu vyvětrat hlavu. A stálo to za to. Na cestách motorek a skútru, většina pozdravy vracela ... prostě paráda :). Při cestě zpět jsem se ještě stavil do Kozlovic, (nebo Pálkovic - teď si nejsem jistý)



na jedno švestkové nealkopivo od Bernarda a pak tradááá dom. Najel jsem necelých 90km. Jen foto je z loňského vejletu s Kamkou a známou Radunkou :)



26.-27.3.2011 - Kymco-club Grilování aneb Last Minute (Vrchy/Vítkovsko)
Tak po více než dvou měsíčním domlouvání jsme uskutečnili tuto akci. Poslední měsíc jsme navíc víc než nejvíc všichni sledovali předpověď počasí a ač sluníčko vyloženě nesvítilo, celá akce se vydařila. Pokračování a foto v deníku :)


8.3.2011 - První vyjetí
Tak už jsem nevydržel popíchování kamarádů na kymcu a dnes ho po dlouhé době vytáhl. Nééé, nebojte se že by snad šlo o nějaké pornografické (v mém případě micro porn...) kolize. Prostě jsem dnes využil sluníčkového počasí a vytáhl Nimba na cesty. Najeto sice jen necelých 30km, ale stálo to za to.
Při jednom jsem provedl prubu oblečení a až na xicht, bylo vše ok. Tak cisfis partijooo :D

25.2.2011 - Pořízení new rukavic ...
... a kewlarových jeans pro použití v letním období. Obojí je fy MBV a s jedním mým moto kamarádem jsme k tomu přišli jako nic :). Na jedněch stránkách jsme se zůčastnili soutěže a na kamaráda se usmálo štěstí. A protože je to moooc hodnýýý kamarád, řekl, že bez mé rady by se výhercem druhé ceny nestal a o výhru se se mnou podělil. Jednalo se o poukázky v hodnotě 5 000,- na nákup moto oblečení této značky. Ještě jednou děkuji Trotlíku :) a ostravské fy DAMI-MOTORS za obrovskou vstřícnost. Foto v deníku

1.2.2011 - Koupě defekt spraye



Tak jsem se rozhodl pro nastávající, letošní moto dovolenou ( a samozřejmě nejen pro ní, ale i běžné ježdění )
pořídit defekt spray.

Tedy uvedu to na pravou míru - přišel jsem k němu jako slepý k houslím.

Pomáhám kolegovi s rozvozem autodílů a z důvodů, doprodeje zboží z jeho obchodu, mi to dal za rovných 100,-.

Myslím si, že na mě stejně vydělal, ale každopádně je to celkem užitečná věcička.

Čabas milí motolidé :)

3.1.2011 - Očista!!! Konečně jsem se...
... do ní pustil. Při jednom jsem dotáhl povolený krček řízení, který se mi zřejmě uvolnil, když jsem byl donucen přeletět přes položené svodidlo na cestě. Hurá do deníku :)

2.1.2011 - Montáž alarmu
Vzhledem k tomu, že jsem byl celý loňský rok hodný, ježíšek to ocenil a pod stromečkem mi mezi jinými dárky nechal i motoalarm... foto a průběh montáže v deníku :)

29.12.2010 - Provedl jsem kontrolu ...
... a plánovanou výměnu oleje a vzduchového filtru ... více vepíšu do deníku :)

24.12.2010 - Vánoce
Dočkal jsem se motokalhot , jen nejsou v kombinaci s barvou modrou, ale oranžovou a ještě mi mimo jiné ježíšek naježil motoalarm. Jupíííjéééooo. Více psaní i foto pak přidám při jeho montáži a následném zápisu do deníku. Čabas :)

16.12.2010 - Scootland a ROCKWAY
1.) dne 10.12.2010 byly objednány držáky plexištítu od fy Givi na portálu e-shopu Scootland. Bylo nutno předem zaplatit dopravu i zálohu 100% (což mi při částce 150,- + 510,- celkem nevadilo), neb zboží se objednává ze zahraničí a doba dodání by neměla přesáhnout 6 týdnů. Vzhledem k tomu, že už nějaké zkušenosti s tímto prodejcem mám, nebudu tuto dobu nikterak komentovat a jen poznamenám, že zboží zatím pokaždé přišlo. Na obranu e-shopu však musím napsat, že komunikace s prodejcem se výrazně zlepšila a na veškeré věci týkající se mé objednávky mě předem upozornil mailem. Snad se mi poštěstí dotvarovat plégo horkovzdušnou pistolí do správných tvarů, o jehož výrobu se mi postará známý s kymco-clubu
2.) dne 16.12.2010 jsem na portálu aukro vydražil motokalhoty fy ROCKWAY za velmi příjemnou cenu. Prodejce ve své kartě "o mě" uvádí, že prodej přes tuto službu bere jako reklamu, dražit vybrané zboží začíná od koruny a tudíž nechává cenu určit zákazníkovi :). Toto řešení a uspokojení nakupujících mu příjde výhodnější, než investovat do reklamy. Co jsem hledal diskuze k výrobkům tohoto prodejce, našel jsem - vzhledem k jeho počtem prodaného zboží - jen kladné komentáře. CisFis =:)

25.11.2010 - Výměna závažíček/koncovek říditek ...
proběhla víceméně v pohodě. Jen jsem musel ... více a foto viz deník

10.10.2010 - Výměna výfuku ...
... se nakonec nekonala. Tvar kolena a patka pro uchycení fuku k motoru bohužel stejná u objemově vyššího bratra mého skutru není. Tak jsem alespoň provedl povrchovou úpravu stávajícího dílu ... foto a detaily viz deník

6.11.2010 - Dobytí hradu Sovinec ...
... se opět nezdařilo. Již jednou Zdeněk, co by majitel "modrého trotla" naplánoval vyjížďku na tento hrad a podruhé se nám ji uskutečnit nezdařilo. foto a více viz deník

2.11.2010 - Tak jsem se dostal k pár ...
... náhradním dílům s Agility 125 ...(najeto asi 7350km) -

1.) kompletní přední a zadní kolo s kotoučem a brzdami
2.) náhon + šnek tachometru - namontováno
3.) lanko zadní brzdy
4.) originál výfuk - mírně narezlý
5.) výfuk s CPI /nerez/, víčko nádrže - darováno
6.) klakson, nádrž, čidlo hladiny paliva, výpustný ventil
7.) budíky s digihodinama - předěláno a namontováno
8.) podsedadlový kaslík a víčko nádrže
9.) zadní a přední tlumiče

... Je toho ještě více, ale přesně si nevybavuji co vše jsem do auta naložil, každopádně mě to vše vyšlo na 400,- + doprava +/- 300,-. Tedy cena byla 1900,- za tady ty vypsané díly, plus kompletní motor, který jsem bez rabatu - a to jsem si nepřipočítal ani korunu za dopravu :) - za 1500,- poslal dál.
A přiznávám - nedalo mi to a dnes jsem se pustil do vyměny budíků a šneku techometru. Při jednom jsem rozebral a vyčistil pískající přední brzdové desky. Ještě přemýšlím nad výměnou fuku, přece jen vypadá krapet mohutněji, než ten můj... Táák žééé zatííím čabas. ... víc viz deník

28.10.2010 - Pořízeno pár blbinek ...
... co by kamerka na říditka MD80 (+ 4GB microSDHC card), vysílačky SENCOR SMR 500MB RST s kompletní instalační sadou pro přilby a přídavné, brzdové lediodové světlo za červené plexi GIVI kufru (made in my hand šmejd)... víc viz deník

20.10.2010 - Kamarádi - zjišťuji, že jich mám ...
... kolem sebe víc, než jsem si myslel... A říjen je takový můj měsíc. Je to měsíc, kdy jsem poprvé spatřil světlo denní a podle mě, jsem hned pár dní po té musel ucítit vůni spáleného benzínu. Neb ať jsem strašpytel, motorky se mi líbily od mala. Prostě je to měsíc, kdy slavím narozeniny a přiznávám, že ty letošní za to stály a jsem za ně moooc rád :).
Co se týče darů - musím zmínit značkové rifle a zaplacení objednávky náhradních dílů na skútr od mé milované (děkuji za Tě Kami :) ), neskutečné množství sms s blahopřáním ... Ale co mě asi nejvíce potěšilo, byl "dar" od mých z nejmilejších z Přerova a těmi jsou www.dubmusic.cz a skutrpřítel Zdeněk, který mě obdaroval spodníma prošívanýma kalhotama a moto bundou s chráničemi a sundávající vnitřní vložkou od fy V-Can - výrobce/dovozce skútrú MP KORÁDO jehož majitelem Zdeněk je. Ještě moto kalhoty a bude ze mě poloviční motorkář :) foto viz deník

10.10.2010 - Jezdím na skůtru do prvního sněhu ...
... nejen po Metancity, ale i vzdálenějším okolí a vzhledem k tomu, že kolikrát se z vyjížďky vracím v pozdních večerních hodinách, (kdy slunce již svítí na druhé straně polokoule) rozhodl jsem se Nimbus podsvítit a tím se trochu víc zviditelnit. Ale přiznávám - skutr kamaráda Zdendy byl ledkama osazen dříve, tudíž mi byl předlohou :) ... víc zveřejním v deníku.

29.9.2010 - Tak se s vámi chci ...
podělit o příspěvek, který jsem si přečetl na www.kymco-club.cz a který mě velmi (co by majitele této značky) potěšil

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

AliXman

Založen: 5.9.2007
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha

Příspěvek zaslal : středa - září 29, 2010 12:50 pm

"Du se s vámi podělit o poslední zkušenosti a rozloučit se, páč sem přešel na maxíka. Své kymčátko sem měl od roku 2007 do 2010. Za ty 3 roky sem nalítal 30100 km. Ve 20000 sem si nechal vyměnit válec za 72ccm, varec za Malossi Multivar 2000 a výfuk za LeoVinche. Postupným dolaďováním sem došel k tomu, že pro mne - 110kg a městský provoz sou nejlepší zelené spojkové pružinky HEBO, bílá kontrastka a válečky Malossi 3x 7.5gr + 3x 8.0gr na střídačku. Maximálka kolem 70km/h. Někdy po 20000 km mi odešlo gufero u převodovky. Výměna proběhla bez problémů a chvíli na to odešel náhon tachometru. Jinak naprosto bez závad. Jen doporučuju každých 5000 km dělat pravidelnou výměnu svíčky, oleje a válečků spolu s vodítky talířku variátoru. Stojí to jen pár korun. Byl to super skútřík. Nedám na něj dopustit. Všem přeju mnoho šťastných kilometrů."
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

17.9.2010 - po ujetí 150km...
...bez náhonu, jsem jej konečně sehnal za užasných 242,- kč ... jupíííjééé :) Více v deníku.

6.9.2010 - Tak jsem se s tím No problémo ...
... asi unáhlil. Při pětitisícímtřistaosmdesátýmdruhým kilometru mě potkalo mé první Nimbus/závado/ouvei :). Jedná se o prasklé lanko tachometru, tak že nic gigantického. Myslím, že se ve světě stalo milióóón větších katastrof a pevně věřím, že se mi náhon podaří co nejdříve sehnat a bude po problému... Bandooo CisFis a Rock N´ Roooll :)

23.8.2010 - Najeto ...
... přes 5 000 tis.km. Přesněji 5238km. Neříkám, že je to nějak moc, ale krom opakovaného problému ze ztrátou výkonu, žáden problém. S kopce naměřeno 101km/h., rychlost po rovince 76km/h a to vše dle GPS. Tak já jen ať se mi to tady nějak pomění.

12.7.2010 - Počtení v Polance u řeky ...
Tak jsem jen tak vyrazil za sluníčkem. Na Loďěnici do Děhylova se mi moc nechtělo, protože za poslední týden, jsme se tam s Kamkou byli opalovat asi 3x, tak jsem se vydal opačným směrem a to na Brušperk... pokr.v deníku .

6.7.2010 - Né moc vydařená vyjížďka ...
...do Vítkova. Bohužel, opět nastal již zmíňovaný problém ze ztrátou výkonu a já zůstal viset ve Fulneku - Jerlochovicích. Více v deníku. CisFis :)

29.6.2010 - Vyjíždka s Dramem/bunkry Darkovičky
Pěkné počasí nám přálo, poskytlo super den k seznámení ...

28.6.2010 - Montáž GPS kapsičky...
koupě Penny market za 299,- - naprostá spokojenost

22.6.2010 - Něco z historie Kymca...
- Zajímavá informace z oficiálního webu Kymco: "Stále se zvyšující počet přihlášených vozidel a skutečnost, že se dnes na německých silnicích pohybuje více než 100.000 vozidel z dílny firmy kymco dokazuje oblíbenost a snad i kvalitu této značky."

- Kymco - Kwang Yang Motor CO. Firma založena v roce 1962 začala se skútry o objemu 50cm3...podle Japonského vzoru Hondy ale na konci 90 let nabízela škálu dvoudobých i čtyrdobých skútrú 50, 100, 250 cm3 ...

- Již déle než 40 let KYMCO vyrábí jednostopá motorová vozidla a je dnes jedním z největších producentů v kategorii do 250 ccm. Ať už je to skútr, motocykl nebo čtyřkolka, jejich neporazitelný poměr výkon-cena způsobuje stále větší oblíbenost mezi zákazníky na celém světě.

- Značka byla založena na Taiwanu v roce 1963 s cílem vyrábět motorové díly pro Hondu. Již v roce 1970 představila první vlastní motocykl a pod značkou Kymco se začly skútry prodávat v roce 1992. S produkcí téměř půl milionů vozidel za rok je největším Taiwanským producentem skútrů. Kymco má dobrou pověst co se týče kvality i výkonu, pouze čtyřtaktní padesátky výkonem příliš neoplývají, jejich místo na trhu je ale dané jejich nízkou cenou.

10.6.2010 - Normálně jedu a zničeho nic...
... během pár vteřin, se výkon motoru ztratil, chcíplo to a bylo po srandě. A vzhledem k mému dočasnému zdravotnímu stavu to byla parada :) .Řekl bych, že toto je pokračování problému, který jsem napsal [u]9.5.2010 - Úvahy z nemocnice část 1. Postup odstranění zveřejněn v deníku.

6. a 8.6.2010 - Stěhování a vyřizování
6.6. - Konečně jsem se dočkal zlepšení svého zdravotního stavu, které mi umožnilo uklidit a připravit sklep na přeparkování scootu. V neděli jsem došel do garáže, částečně jsem očistil Nimbus, nastartoval (problémy zveřejněné v článku Úvahy z nemocnice část 1. nadále pokračují) a samo, že mi to nedalo a ten den jsme najeli cca 70km.
8.6. - Tento den byl ve znamení vyřizování. Musel jsem objet pár institucí a skutr byl výbornou volbou. Sice začlo pršet, ale aspoň jsem otestoval pláštěnkovou soupravu zakoupenou za 99,- v prodejně s pracovními oděvy Canis.Najeto 50km :) .

23.5.2010 - Úvahy z nemocnice část 2.
Dostal jsem se na víkend domů. Hurááá!!! Těch 45 dní ve špitálu už bylo opravdu moc.
Jedna z prvních cest vedla do garáže... nastartování neproběhlo uplně na jedničku, ale přikláním to tomu problému z Úvah z nemocnice 1. Nakonec chytl a nechal jsem ho pobrukovat. Bohužel - má fyzická situace mi povození neumožnila :( . Zítřejší dvě vyšetření snad ukážou víc. Jak o upřesnění nemoci, tak o upřesnění data propuštění do domácí léčby a pokračování léčby ambulantně. Už aby to bylo. CisFis ... Rock N´Roll

9.5.2010 - Úvahy z nemocnice část 1.
Ke konci loňské sezóny se mi při prvním denním startu začal (i po zahřátí) po přidání plynu Nimbus dusit. Po povolení plynu, se otáčky vrátí do původního stavu a motor krásně drží. Problém přestane tak po ujetí 1-2 km, ale pak mám celý den klid. Vyměnil jsem palivový filtr, vyčistil i vyměnil svíčku - ta se barví do černa - a pořád nic. Snažil jsem se najít a vyčistit trysky, ale bohužel - já pán Pitoma .:) - jsem je nenašel - to víte, antitalent. Nakonec jsem na stránkách www.scooter-tuning.cz objevil fotoseriál o výměně a čištění trysek. Sice na jiném scootu, ale věřím že na mém to bude podobné. Každopádně se už těším, až se dostanu ze špitálu domů, dám se krapet do kupy (aspoň 4kg nahoru) a pustím se do rozborky - borky palivového systému. Tedy, jestli to tak mohu pojmenovat.
Už se těším -to bude totiž ten správný Rock N´Roooll.CisFis bando :).

9.11.2009 - Adventure Biker si ...
...si dali na čas. Zboží jsem v jejich e-shopu jsem do nákupního košíku vložil 27.10.2009. Asi do 5.11.2009 se nic nedělo, žádné voláni dopravce, žádná reakce na mou objednávku na emilovi...nic. Tak jsem napsal mail, jak to se zbožím vypadá a 6.11.2009 mi přišla odpověď, že zboží čeká na odeslání službou PPL. Objednávám přes net celkem často a většinou mám zboží na druhý den doma ... jen ejhle ... Ale už je to doma...

6.11.2009 - Tak na mě...
...při pohledu z okna na hnědožlutooranžové listí padající ze stromu dopadla skutro deprese. Koukám a přemýšlím nad tím, jak dlouhá letošní zima asi bude a kdy budu moci opět vyjet.
Třeba dnes - bylo krásně, ale já musel celý den malovat. Snad mi zítra bude ještě počasí přát.
Na druhou stranu, penízky jsou třeba... (obědnal jsem si v Adventure Biker "domlouvátko" blokace variátoru Buzzetti, Malossi válečky 16x13 - 7,5g a sadu kontrastních pružin Naraku Sport)... Jooo život je Rock N´Roooll. (Butt-Head 2009).

26.10.2009 - Koupě moto bot...
Boty fy Polo FLM + vysoké, zimní motoponožky - pořizovací cena s poštovným 800,-.
Jsem spokojen. Celková cena investována do skůtru a doplňků - 24 367,-.

20.10.2009 - Výměna palivového filtru...
Stav tachometru 2900km... Koupě palivového filtru - 100,-. Celková cena investována do skutru 23 567,-.

Nejsem nějaký skrblík...spíše puňta, který ma rád ve všem pořádek.

10.10.2009 - NimbusTour,pro nemoc,zrušena...
Žel bohu, helikobakter napadl mé tělo, kterému se vůbec nic nechtělo... a práce a počasí již mi nepřálo. Celou zimu budu plánovat Nimbus jízda 2010. Opravdu jsem z toho smutný. Ale pořídil jsem si stan, spacák a malý plynový vařič.

8.10.2009 - To jsem ale pán Pitoma :) ...
Tak jsem začal řešit rychlost. Přes net jsem se spojil s klukem/scootem z Karviné ( Gunit4) a tak jsem se za ním vydal. Jako že se projedu, pokecáme... Vlastní Yamahu Jog RR a celkem mě dožralo, jak moc jsem ho brzdil. Hned teď přiznávám - nikdy mi to nemůže jet tak, jak Jakubovi ten Jogg RR. Každopádně jsem si uvědomil, že ta má rychlost pořád není to pravé ořechové. Na Skutrforu se mi ozval další skutrař Vitas a dal pár rad, ohledně válečku ve variátoru. Říkal, že by k té sestavě, kterou jsem momentálně na Nimbusu měl, dal těžší válečky. Zavolal jsem tedy do Adventure Biker, kde mi bylo moooc dobře porazeno... Hlavně jsem zjistil, že na radu motorového Romana jsem si dobrovolně a hlavně sám znovu "restrikcnul" scoota. No prostě pán Pitoma... Tááák žééé... po vyjmutí restrikce - kroužku na osce, po které varec chodí - jsem byl mile, opravdu mile překvapen. Nejen že motor přestal jít do vysokých otáček a přestal zvonit, ale jeho rychlost se podsatně zvýšila. Včera, za doprovodu přítele Pe3ska s jeho Mášou (Honda Blackbird) kdy mi na rovince, v těsném závěsu naměřil 75km/h. jsem se štěstím málem rozplakal :). A z mírného kopce jsem to rozkulil, ručička mého tachometru přehóóópla poslední číslici znázorňující 80km/h., zastavila se jakokdyby na pomyslné 90km/h... Možná jsem si to trošku přál a možná si to namlouvám, ale se zdálo mi, že Nimbus přece jen ještě zrychlil... Jooo a předjel jsem traktor s plnou vlečkou euro palet. Rock N´Roooll. Až to poměřím s GPS, dám vědět. Cis Fis.

13.9.2009 - Přesně dva měsíce na to -
Dnes ráno jsem se rozhodl, že se pokusím ujeti něco více kilometrů najednou před mou NimbusTour. Měl jsem k tomu pár důvodů -

1.Zjistit,jak se scooty bude chovat, když bude muset jet v kuse, bez ubrání plynu, jak se bude tvářit na případné kopce, cesty né zrovna v nejlepším stavu...

2.Zjistit,jak se budu tvářit já,když budu muset ujet víc, než 20km v kuse,co bude tělo poudat na oblečení...atd.

Nakonec jsem zjistil, že pokud nebudu chtít pokořit rychlost 60km/hod., kopce mi bude stačit dolat rychlostí 40-30km/hod., náladu mi nezkazí to, že mě budou předjíždět auta, když kolem krku omotám šálu a pod prošívané kalhoty natáhnu ještě něco celou Tour si zřejmě užiju.

Ujel jsem přibližně 130km, měl jsem jednu pauzu na kafe a návštěvu WC. Ostrava Poruba - Brušpek - Příbor - Štramberk - Frenštát p.Radhoštem - Hukvaldy - Ostrava Poruba. Skutr i mé posezení v poho. Jak jsem psal, trochu zima na nohy a krk, jinak to bylo moc fááájn.

Dokoupena bunda 890,- a rukavice 450,- obojí v akci. Teď jsem na 23 467,-.

11.9.2009 - Mám za sebou prvních 1000km na scootym -
Sice po městě, do práce a někdy jen tak, třeba do OBI pro žrádlo pro psa v akci, ale stalo se.

Na Nimbusu nalítáno něco málo přes 2200km, což znamená mých prvních 1000km. Píšu to spíše proto, abych tak nějak popsal stav jeho i stav můj.

Ke koštěti - ač nemám s čím srovnat, jsem spokojen a pro příští koupi silnějšího stroje zůstanu nejspíše věrný značce. Šroubky, zrcátka, plasty, sedlo,světla...vše je ok. Chytá na poprvé (projistotu s mírnýn přidáním plynu), jak ne el. tak manuál startér. Zhrrrnuto - jsem spokojen. Přemýšlím o koupi těchto věcí - rukavic, plexi, zakrývací plachty, řemenu, zelené kontrastní pružiny, testovací sada válečků Stage6 a sady náhradních pouzder.

K mé osobě - začínám být ze skútrů jak takových unešen.Každým ujetým kilometrem se ze mě stává milovník jednostopých vozidel a to skutru. Taááák žééé - pojízdný pokřik juskutruuu, jutrutruuu.

9.8.2009 - Něco ke spotřebě -
Pokaždé beru do plna. Ono - vzhledem k tomu,že plná nádrž je (oproti Zafiře) prd nejsem zřejmě jediný. Každopádně když jsem vzal poprvé - Shell/natural 95 - měl jsem ještě origo blokované CDI a po ujetí 100km jsem dobíral 3,3 l. - Shell/V Pover Raicing . Po výměně CDI a variátoru jsem ujel 150km a dobral jsem 3,1l - opět na Shell/natural 95. Jezdím jen na V Power Raicing 95. Po nějaké době jsem kontroloval spotřebu a po ujetí 100km, jsem dobral na Shellce 2.2l. Ja su také šťastnééé.

4.8.2009 - Druhý pád - bolestivější -
No zapoměl jsem přidat druhý pád. Samozřejmě mou blbostí. Pujčil jsem Nimbus kolegovému synovi. Když se rozjížděl, ptal jsem se ho,jestli už jezdil a prej že jo. Při zpáteční cestě, tak tři metry ode mě začal brzdit (ale pod přidaným plynem), nakonec pustil zadní brzdu úplně, přední kolo se mu seklo, na štěrku to podjelo a černé plasty jsou v lese. Sedřené na sílu papíru. No nic. Jsem pan Pitoma. Už bych měl pochopit, že kytara, skutr a žena se nepůjčuje.

1.8.2009 - První boj - Výměna varana -
Tak jsem vyměnil variátor. Obědnal jsem na Nimbus doporučovaný Multivar s bílou kontrastkou a válečky s gramáží 6g. od Adventure-Bike. Pořídil jsem si pisten stoper (jen pro jistotu - nakonec jsem jej nepotřeboval, v dílně byl vzduchový i el. utahovák/povolovák) a jel jsem ke kamarádovi do dílny. Vyměnil, projel a byl jsem zklamán. Jelo to uplně divně. Maximálka 50km/h. tachometrových, do kopce nijak zvláště. Řekl bych, že jsem měl zůstat jen u výměny CDI.

Roman, kamarád vlastnící dílnu, mi řekl,že je třeba na to jít logicky. Vzal všechny díly které jsem demontoval + Multivar, zvážil stávající válečky (7.5g) a po pěti minutách přemýšlení poskládal vario takto: Malossi vario, 7.5g origo válečky, origo kontrastní pružinu, krapánek přibrousil plastový kroužek a řekl ať to takto složím. Provedl jsem a výsledkem bylo:slabší axcelerace, maximálka 70km tachometrových, do kopce to jelo snad stejně,od 45-50 km/h tach. tomu přibylo na síle, ale při vyšších otáčkách v motoru začlo celkem zvonit.

Závěr - uvažuji, že dnes namontuji zpět origo Kymco varana a Multivar nechám v šuplíku, dokud se nedopídím nějakých zkušenosti jiných. A Roman říkal, ať pořídím new řemen.

Jó a ten mi mezitím rozebral motor na Zafíře,zjistil, že mi přes AGR jde do motoru oleje jak do friťáku a že mám v říííjí turbo - radost :) .

30.7.2009 - Začátek boje - strategie já vs.Nimbus -
8:00 - tak po domluvě doma jsem včera objednal i Multivar. Jen se obávám, abych nemusel dokoupit i nějaký kevlar. Snad né. Na ten bych huž neměl a musel bych nějaký ten týden počkat. Mělo by to všechno dnes dorazit.

Jóóó - lékarnička dokoupena,tak huž jezdím na poctivo :) .

21:00 - dorazilo - :) . CDI po odšroubování jednoho šroubku vyměněno. Jede stejně,jen dosaženo maximální rychlosti - 70km/h. tachometrových. Jel jsem sám a už jen toto dovršilo mou spokojenost. Na výměnu varana se chystám za pár dní. Investice CDI + Multivar Malossi 3 880,-, lékarnička 109,-.

Ták žééé - kompletní prozatimní cena 22 127,-

29.7.2009 - První polepy :) -
Dnes jsem z Kymco Agility 50 MMC urobil Kymco CBR XX Nimbus 2000. viz foto.

CDI mi stále nepřišlo. Volal jsem do Adventure-Bike a prej zítra vyexpedují. Ptal jsem se na varany, byl mi doporučen Multivar od Malossi, tak můj mozek přemýšlí. Mohl bych ušetřit na poštovném. Ještě bych tam zavolal, jen nevím, co by na to řekla má drahá polovička. Musel bych hrát mrtvého brouka a poudat jí, že se to rozjelo samo :) . Uvidím.

28.7.2009 - Že by tuňas? -
dnes jsem koukal na Scootlandu na

1).restrikce - tak jsem se díval, zda náhodou Nimbus nemá ten 2mm kroužek a jsem z toho krapánek mimo. Moc času jsem, na to se tomu věnovat, neměl. Uvidím, zda najdu odvahu demontovat víc, než jen víko varana.

2).povinná výbava - lékarnička, náhr.žárovky - od každé jednu, nářadí k jejich výměně a snad pojistky.

No a já zjistil, že celou dobu jezdím bez povinné výbavy. Tedy jen bez lékarničky. Slibuji, že to brzy napravím.

26.7.2009 - První pád -
máme za sebou první pád. Jen mě mrzí, že to bylo i s malou. Já nic, Nimbus špinavý, malá spálený kotník. Puchýř jako duša z kapra. Fakt.

23.7.2009 - Focení -
pořízeno foto Nimbus 2000 / Honda CBR Blackbird.Řekl bych tata ze synem :)

První pocity
Tak mám na košťátku nalitáno 250km, spotřebu jsem ještě nijak neměřil, neb ručička stavu nádrže ležela na minimu. A protože jsem své třináctileté dítko vezl na koně, proběhlo mi hlavou, co jsem se dočetl v manuálu (v době nudy, kdy jsem čekal, až mi dorazí doklady pro pojištění a přihlášení ), že pokud ručička dosáhne červené úrovně, je nutno okamžitě natankovat. V tu dobu jsem měl ujeto 160km. Řekl jsem si, že spotřeba mohla být nižší, ale když jsem dotankoval přesně 3 litry, uklidnil jsem se. Při jízdě s malou se Nimbus choval skoro tak, jako když jedu sám, jen do prudšího kopce jsme to nad 30km/h.tachometrových neroztáhli.

Odstraněné závady: montáž takového malého šroubku na výfuku ( po vypadnutí to neskutečně začalo řvat ), vyčištění svíčky a pro jistotu dotáhnutí všech přístupných šroubků a matiček držící plastové a jiné díly. Začalo mi něco mírně pískat na předním kole.

Počátek -

Skútřík koupen a do Metancity dovezen 13.července 2009, najeto 1100km, dvě prasklinky na předním blatníku, asi pěticentimetrový škrábanec na levém boku a nějaké to škrábnutí na šedých plaastech. Údajně rok stála. Ke koupi Kymka rozhodlo mé brouzdání po různých diskuzích a nakonec samotná cena, která byla 14 000,-.
Nakonec mě Nimbus i s druhou přilbou, Givi 30l monoblokem, bezpečnostním zámkem, štítkem pod SPZ, náhradními žárovkami, výměnou oleje, evidenční kontrolou, pojištěním a přihlášením na dopravním inspektorátě prozatím vyšel na částku 18 138,-.

Nepočítám k tomu pokutu, kterou jsem dostal při cestě do Brna. Na dálnici (s vozíkem s přípustnou rychlostí 80km/h.) mému vozu Opel Zafíra 2.0 DTI bylo modrým Passatem r36 naměřena rychlost 127km/h. Pánové od policie byli hodní - nepřipravili mě o body,pouze o 1 500,-. :)

Investice

Agility - ... 14 000,-
Olej,přilba,Givi 30l - ... 2 800,-
Štítek SPZ, žárovky, svíčka NGK CR-7 hsa- ... 338,-
Ev.kontrola, ZP, zaevidování na DI - ... 1 000,-
CDI Naraku - ... 2 000,-
Variátor Malossi Multivar -... 1 700,-
Lékarnička - ... 109,-
Bunda -... 890,-
Rukavice - ... 450,-
Palivový filtr - ... 100,-
Boty - fy Polo FLM - ... 800,-
Válečky variátoru Malossi - ... 300,-
Blokace variátoru BUZZETTI - ... 300,-
Sada kontrastních pružin variátoru NARAKU - ... 313,-
Náhon tachometru - ... 242,-
Led podsvícení - ... 350,-
Přídavné, brzdové světlo - ... 43,-
Výfuk 2x, šnek + náhon tacha, P a Z kolo + brzdy, budíky atd. ... 400,-
Oil Castrol 15W40 for 4T motors - minerál ... 205,-
Vzduchový filtr RMS, Válečky variátoru Malossi, doprava - ... 650,-
Alu koncovky říditek ... 125,-
Motokalhoty Rockwel ... 485,-
Motoalarm ... 370,-
Defekt Spray ... 100,-
Givi držáky plexi štítu ... 660,-
Kapa plexi štít ... 1370,-
Svíčka NGK CR-7 hsa ...150,-
Palivový filtr ... 35,-
Řemen variátoru ... 380,-
Olej Castrol for 4T ... 200,-
Vzduchový filtr, válečky Dr.Pulley
Sportovní kryt ventilátoru
Spojkové pružinky, náhradní ventilky ... 1615,-
Olej Castrol for Scooter 4T ... 200,-
Motobaterie Varta YB4L-B,12V,4Ah 20A ... 410,-
Palivový filtr ... 50,-
Olej Castrol for Scooter 4T ... 300,- :(
Svíčka NGK CR-7hsa ... 150,-
Olej převodový ...100,-
LeoVince For 4T ... 1500,-
Kymco Agility Basic 50ccm ... 4000,-
Řemen variátoru ... 368,-
Svíčka NGK CR-7 hsa ... 62,-
Těsnění víka variátoru ... 78,-
Pojistka 10A 3x ... 36,-
Kukla, pošta (70,- +130,-) ... 200,-
Vodítka variátoru ... 140,-
Vzduchový filtr + pošta (230,-+150,-) ...380,-
Reflexní bunda/vesta ... 400,-
DrPulley 7g + doprava ... 450,-
CELKEM ... 41 254,-

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Piki
Piki napsal 20.08.21 v 12:35 9b.

Pěkná strojovna a ta opěrka to je pecka...

jakattara
jakattara napsal 03.03.16 v 21:04

Děkuji. I nadále voba stroje slouží :)

RTX-01
RTX-01 napsal 03.03.16 v 20:55

tak to je pecka , to XX tam sedi i ten Black je krasny

Václav69
Václav69 napsal 03.02.13 v 17:46 10b.

Pěkný stroječek, ideální na popojíždění po městě, vcelku pohodlný, dávám 10 bodíků a vím proč

30spoluzak
30spoluzak napsal 01.06.12 v 22:13

AHOJ! olej mam vyměněn, ale nejsem si jisty zda jsem ho tam nedal moc, když překontroluji hladinu měrkou, kterou jen vložím bez zašroubování, tak je od oleje cele to vroubkovani měrky, je to spravně, nebo se ma měřit při zašroubování? k motorce nemam manual tak mě občas něco překvapí

Více komentářů



TOPlist