Super motorka od výroby, nutně však doplněna o laděný výfuk BOS GP 1. CBR má jezdci hodně co nabídnout, teď je jen otázka, zda-li je schopen její potenciál plně využít, či nikoliv.
První dojmy - Nadšení z čistoty a průběhu chodu výkonostní křivky
Recenze
CBR převzala suveréně titul mazel, který doposud pevně držela NSR
Vezl jsem si ji domů ze Znojma (obec Kuchařovice) cca. 145km v dešti, ale vůbec mi to nevadilo, protože jsem rád, že ji konečně mám a dočkal jsem se jí !!!
Pomalu si na CBR zvykám, je dobře čitelná a ovladatelná. Přesnost převodovky stejně tak jako i dávkování brzdného účinku je na skvělé úrovni, i když při vyšších otáčkách, je převodovka docela hlučnější, ale tak na supersport je to v normě, přístrojová deska má náznak modernosti v podobě digitálního tachometru, ale nejedná se o žádný LCD cirkus, jak je tomu již u některých nových strojů. Na motorce jsem měl i originální výfuk, tedy nešlo očekávat žádnou mohutnou ozvěnu, ozývala se snad jen práce motoru a bylo hezky slyšet nasávaný vzduch do airboxu, to je již ale minulostí.
Motor je v nízkých otáčkách mdlý, mám na mysli nízké pásmo cca. 2-4tis, od 6tis se již začne probouzet. Pro blahodárný pocit jezdce je nutnost CBR vytočit na 8tis, kde lze zátah motoru pociťovat v řidítkách. 10-14tis ot./min již pak nabízí syrovou sílu motoru, kde se jen držíte řidítek a cítíte jak se vám nepatrně natahuje zápěstí Vstřikování paliva je hodně znát, s plynem se musí zacházet citlivěji, hlavně při jeho zavíraní, jinak se nevyhneme nepřijemnému cukání. Co se týká spotřeby, tak ta mě velmi překvapila a nádrž od nádrže mi postupně klesá, nyní mi na kalkulačce naskočilo krásných 5.19l/100km, ovšem člověk musí zacházet s plynem obezřetněji. Po montáži laďáku BOS se spotřeba takřka nezměnila a i při sportovnějším stylu jsem se dostal na 5.31l/100km. Ovšem pojem "sportovní jízda" je z kategorií relativních, avšak hranici 6 litrů jsem doposud asi ještě nepřekonal.
V poslední době jsme zkoušeli s CBR jezdit víc zatáčky a musím uznat, že tady je Honda velmi hodná a odpustí i menší nedokonalosti jezdce. Ovšem při prudším vysednutí a nenadlehčení těla při přesunu po sedle se kmitání nevyhneme.
+ výborný poměr pohodlí / sport
+ brzdný účinek
+ možnost nastavení podvozku
+ spotřeba paliva
- problematické otevírání nádrže - pravidelně promazávám
- slabší výhled ve zpětných zrcátkách (oproti modelu F4)
Manuály
Web, na kterém naleznete spoustu manuálů, snad se bude hodit
blackbears.ru/index.php
Nádherná motorečka! :)
nadherná leštěnka jasných 10b.
Krásný Fko 10b