renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník WilliS
Vloženo 28.6.2009
Aktualizováno 28.6.2015
Zobrazeno 7 788x
HODNOCENÍ PROFILU OD 107 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Super motorka od výroby, nutně však doplněna o laděný výfuk BOS GP 1. CBR má jezdci hodně co nabídnout, teď je jen otázka, zda-li je schopen její potenciál plně využít, či nikoliv.

První dojmy - Nadšení z čistoty a průběhu chodu výkonostní křivky

Recenze

CBR převzala suveréně titul mazel, který doposud pevně držela NSR
Vezl jsem si ji domů ze Znojma (obec Kuchařovice) cca. 145km v dešti, ale vůbec mi to nevadilo, protože jsem rád, že ji konečně mám a dočkal jsem se jí !!!

Pomalu si na CBR zvykám, je dobře čitelná a ovladatelná. Přesnost převodovky stejně tak jako i dávkování brzdného účinku je na skvělé úrovni, i když při vyšších otáčkách, je převodovka docela hlučnější, ale tak na supersport je to v normě, přístrojová deska má náznak modernosti v podobě digitálního tachometru, ale nejedná se o žádný LCD cirkus, jak je tomu již u některých nových strojů. Na motorce jsem měl i originální výfuk, tedy nešlo očekávat žádnou mohutnou ozvěnu, ozývala se snad jen práce motoru a bylo hezky slyšet nasávaný vzduch do airboxu, to je již ale minulostí.

Motor je v nízkých otáčkách mdlý, mám na mysli nízké pásmo cca. 2-4tis, od 6tis se již začne probouzet. Pro blahodárný pocit jezdce je nutnost CBR vytočit na 8tis, kde lze zátah motoru pociťovat v řidítkách. 10-14tis ot./min již pak nabízí syrovou sílu motoru, kde se jen držíte řidítek a cítíte jak se vám nepatrně natahuje zápěstí Vstřikování paliva je hodně znát, s plynem se musí zacházet citlivěji, hlavně při jeho zavíraní, jinak se nevyhneme nepřijemnému cukání. Co se týká spotřeby, tak ta mě velmi překvapila a nádrž od nádrže mi postupně klesá, nyní mi na kalkulačce naskočilo krásných 5.19l/100km, ovšem člověk musí zacházet s plynem obezřetněji. Po montáži laďáku BOS se spotřeba takřka nezměnila a i při sportovnějším stylu jsem se dostal na 5.31l/100km. Ovšem pojem "sportovní jízda" je z kategorií relativních, avšak hranici 6 litrů jsem doposud asi ještě nepřekonal.

V poslední době jsme zkoušeli s CBR jezdit víc zatáčky a musím uznat, že tady je Honda velmi hodná a odpustí i menší nedokonalosti jezdce. Ovšem při prudším vysednutí a nenadlehčení těla při přesunu po sedle se kmitání nevyhneme.

+ výborný poměr pohodlí / sport

+ brzdný účinek

+ možnost nastavení podvozku

+ spotřeba paliva


- problematické otevírání nádrže - pravidelně promazávám

- slabší výhled ve zpětných zrcátkách (oproti modelu F4)


Manuály

Web, na kterém naleznete spoustu manuálů, snad se bude hodit

blackbears.ru/index.php

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kacik92
Kacik92 napsal 14.04.14 v 18:11 10b.

Nádherná motorečka! :)

mmispulinkaa
mmispulinkaa napsal 22.03.14 v 07:57 10b.

Dr.Cvak
Dr.Cvak napsal 13.02.13 v 20:33 10b.

.martin.sv.
.martin.sv. napsal 24.09.12 v 16:10

nadherná leštěnka jasných 10b.

Tubu
Tubu napsal 07.06.12 v 21:13

Krásný Fko 10b

Více komentářů



TOPlist