Bizon?.Když se na to podíváte, nevíte, jestli se smát.Je to stavba mladých kluků, kteří zhruba před 30 roky chtěli taky nějaký stroj, co tu nebyl,tak jako vše ostatní.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Ještě jsem ho neosedlal.Bohužel. Zatím nejede. Ale pojede.
Recenze
Švára říká,,nechceš Bizona s Pavem, za rozumné peníze? Říkám-nechcu.Co bych dělal s Obludou?Asi po 3 měsících jsem si na to nějak vzpoměl.Co kdybych na to jen mrknul?Přece jen jich moc není a než z toho někdo udělá crossa.Navíc já veteránista.
Když už tam jedu, vemu i vozík.
Jak jsem ho uviděl, říkám si ,tak to je maso!!!,Přestavby mých mladých let.Tak to tady nenechám(další krám doma)
Dobrý beru to.Opravdu i s tím shnilým Pavem, ale i s papírama!
Složil jsem to ve sklepě a nic.Občas na něj mrknu a říkám si co s tím.?
Pomalu jsem dozrál k tomu, že to nechám tak.Teď jsem se v tom trochu povrtal,a není to tak nejhorší.Chci to jen zkusit , jestli a jak to pojede.Času není,- tak pomalu.Ale myslím, že když s tím někdy vyjedu, budou stejně všichni čumět.Že jo?
Asi to nechám klukovi.Nemusí hned všichni začít na japoncovi-či čínanovi.A taky se něco naučí.
Nějak mi to nedalo.Nakopnout sice šel, ale to kvílenííí.
Rozdělal jsem motor.
A jééé-.Ložisko na ojnici v prdeli vůle asi 2mm.
Vůbec jsem tomu nechtěl a teď vlastně probíhá taková go motoru.Klika, výbrus,písty, kroužky, ložiska a ještě musím sehnat HERMETIK.To je ta smradlavá sviňa na slepení půlek.
Někdy by se hodil i v zatáčkách.
Asi se na něho vyprdnu a slepím silikonem.
Jenže se mi to vúbec nechce zajíždět.
V nedělu 6.1.2013 poprvé nakopnutý, díky Koudymu, který mi trpělivě zapojil Vape do stávající elektriky.
Jenže to vrklo až večer a ve sklepě.V pondělí začal srát sníh no a já se nesvezl.
Ten bizon, to je fakt maso !
Na silikon se vykašli. Já používám takovej Hermetik, ale je to od Loctitu. Smrdí to stejně, jako hermetik, ale je to víc elastický a funguje to. Napsal bych ti i přesný typ, ale ta piksla je tak zasraná, že to nepřečtu.
Nazdar "draku" !
Zapomeň na hermetik, tvrdnoucí i za "jawských provozních teplot" ,
následně praskající dilatací ohřívaných a chladnoucích komponentů
mezi nimiž se nachází a pak to, co mělo být uěsněno, opakovaně
"teče jak vodovod" ... Nebo aspoň "prolíná" .
Nebudu to psát sem, ale do PM a mým oblíbeným "systémem
CtrlC - CtrlV" Ti přepošlu moje doporučení, ČÍ JEDINĚ TĚSNIT,
když chci mít jistotu . Nejsem nijak materiálně, či finančně napojen
na výrobce toho těs. tmelu, vše má původ jen ve vlastních
DLOUHOLETÝCH zkušenostech
Pav jsem taky jezdil(Panelka 250) a když jsem přešel na Suzuki,
chystal jsem pro něj dvojitý rám, z "masivu" obrobený kardan,
z "lepších" trubek a plocháčů posvařovaný závěs a soustružený
disk s valivými ložisky a tužší kývačku, abych mohl Pavíka "prohnat"
i kolem 150km/hod ((-: Vše "ustrnulo" na nemožnosti sehnat pneu,
která by to vydržela ))-: Lituju dodnes, že jsem to nerealizoval ...
Klobouk dolů před všemi, co "do úprav" šli i za bolševika, kdy se
všechno dělalo podomácku a fuškama. DÍKY TI, ŽE TO UCHOVÁŠ !
Za mně 10b, pro mně jsou tyhle stavby kus mládí .
huste