renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HonzaZ1000
Vloženo 14.5.2009
Aktualizováno 29.8.2013
Zobrazeno 5 618x
HODNOCENÍ PROFILU OD 58 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Velmi svižný naháč s mnoha úpravami, kterými jsem si z něho udělal stroj přesně pro sebe..=)

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MOTO Šikule (Rodvínov) - Jednání na úrovni, na vše co jsem se ptal jsem dostal odpověď. Pan Lepič mi vyšel ve všem vstříc, ačkoliv nemusel..

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Motocykl mám letos čtvrtým rokem a musím říct, že ač jsem na něho přesedl z Jawy 350, žádná velká překvapení se nekonala. Věděl jsem, že všechno větší než byla Jawa lépe pojede, bude více brzdit, ale s tím už člověk tak nějak počítá. Zvykl jsem si celkem rychle a neměl jsem za tu dobu co Kawu sedlám žádné problémy a musím zaklepat, ani žádnou krizovku.. Ze začátku mi trochu vadilo, že motor jede až ve vyšších otáčkách, ale to spravil PC III, výfuky a KN filtr.. Motocykl mi vyhovuje, jen to cestování s báglama není úplně ono a to hlavně z toho důvodu, že nejsou na Zetku kam uchytit, ale to už řeším držáky na brašny..Už jsou ve výrobě..

Motorku bych doporučil pro - Motocykl je vhodný v podstatě pro každého, kdo ho dokáže uřídit..Pokud se to na jde hlavou, není problém tento motocykl zvládnout.. Jezdí na něm i ženy, takže i těm bych ho, pokud si na něj troufnou, doporučil..

Doplňky na motorce - Motocykl jsem upravoval hlavně z důvodu individuality, ale třeba úpravy na motoru mají svůj důvod hlavně kvůli dosažení optimálního výkonu a jeho rozložení v celém otáčkovém spektru.. Na moto je PC III, Leo Vince, KN filtr, iridiové svíčky, karbonová spojka Barnett, převod zkrácen z původních 16/42 na 15/42. Díky PC III je výkon i kroutící moment posazen o něco níže..Výkon nešel nijak závratně nahoru, je tam 130 koní při 9000, krouťák šel nahoru na cca 110 Nm při 7000, takže to nemusím točit a jede to pořád jako kráva..A díky kratším převodům to dává i vracečky na dvojku v pohodě.. Teď se dá na 6ku 40km/h a když se otevře, ani se nezakucká a jede=)
Vzhledově jen pár maličkostí =) Wave kotouče, pancéřové hadičky, xenon v předním světle, širší řidítka, hliníkové rukojeti, závažíčka z nerezu, zrcátka na konci řidítek, víčko brzdovky Z1000, krátké páčky, přední blinkry usazené v krytech chladiče původně určených pro ER6ku, klakson přesunut z pod motoru za chladič, klín pod motorem, kryty vstřiků ve tvaru boxerů, padáky na motoru vlastní výroba, padáky v osách kol, teploměr oleje, stupačky a řadička ze ZX6R, kryty rámu a konzole stupaček v černém komaxitu, krovka, zadní miniblinkry na držáku SPZ z nerezu, proužky na kolech, polep víčka nádrže, tankpad, zásuvka 12V pod sedlem spolujezdce...

Recenze

Konečně jsem se dostal k editaci mé motorky.. Minulou zimu proběhlo opět několik úprav, aby se motocykl zase více lišil od ostatních a myslím si, že se mi to povedlo, tedy alespoň mě se to líbí a to je hlavní.. Motorku jsem kupoval s 26000 km na tachometru a momentálně mám najeto něco kolem 45000 km.. Není to mnoho za ty čtyři roky, ale jde hlavně o čas a toho mnoho nemám.. Za tu dobu co moto mám jsem nemusel řešit žádnou závadu..Každý rok dopřeju moto nový olej a filtr, vyčistím KáeNko, předloni byla na ventilech, nechal jsem dát nové rozvody a jinak spotřeba jako destičky, gumy a tak podle potřeby..
Každá jízda na tomto stroji mě více a více baví.. Je to odreagování a jezdím hlavně pro zábavu.. Už jsem si zvykl na to, že to nikdy nebude supersport a v zatáčkách se to bude s tím trubkovým rámem, který to má, kroutit, ale o to více mě to baví.. Nad 150 km/h se na tom skoro nedá sedět, protože by mi hlava uletěla, ale přesto bych naháče za nic nevyměnil a pokud budu někdy uvažovat o další moto, zase to bude naháč..
Motorově mi vyhovuje, po několika úpravách už je to super, brzdy jsou opatřeny pancéřovými hadičkami, takže to brzdí slušně, podvozek mi na mé vydovádění se stačí, je stavitelný, ale moc toho nevyužívám, mám ho nastaven spíše na sport, takže na horších cestách to není úplně ono, ale těch u nás mnoho není, tak to nemusím moc řešit =)
Spolujezdce moc nevozím, tak nevím, jak je na tom vzadu, ale zatím si nikdo, koho jsem vezl nestěžoval ,ale možná to bude hlavně tím, že jsem zatím vozil jen samé menší slečny, tak těm to asi nejspíš stačí=) Musím najít nějakou pořádnou a pak dám vědět, jak to dopadlo..
Na spotřebu se u moto nehledí, tedy alespoň já tak nejezdím, ale Zetko je žrout, spotřeba kolem šesti litrů na sto je úplně zlatá, ale většinou je to spíš víc... Na nádrž najedu v průměru kolem 200 kilometrů a pak už radši jedu k benzince..
Se servisem moc nepomůžu, protože jsem s motorkou neměl opravdu zatím žádný problém, jinak pravidelný servis mi dělá Roman Valenta a musím říci, že opravdu dobře..
Motorka se nejlépe cítí v zatáčkách, na rovinkách to není kvůli nulové ochraně před větrem úplně ono, ale taky se to dá..Ale cestování jí není cizí, pokud se člověk smíří s tím, na čem jede a bere tak i celkovou jízdu a hlavně, motorkář není z cukru, takže něco vydrží a když vidím cestovat kluky a holky na sportech, proč by to nešlo na naháči, že?? Jen s tím uchycením zavazadel to není valné, ale jak jsem již předesílal, budou držáky na brašny, tak to bude hned o něčem jiném..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 09.06.17 v 21:41 10b.

Pěkná kawa v neobvyklých barvách, ale sluší ji to přeji hodně najetých km bez nehod a vždy šťastný návrat domů

Wraith100
Wraith100 napsal 22.03.15 v 17:38 10b.

Olísko
Olísko napsal 13.11.13 v 19:12 10b.

Chlape máš to ale vymazlený.

Hříbek
Hříbek napsal 30.08.13 v 08:15

máš to vyšperkovaný zrcátka jsou parádní, taky jsem je chtěl dat na moje zedko , ale než jsem to stihl tak šlo do světa a´T slouží a dělá jen radost !

tomasson.tr
tomasson.tr napsal 22.02.13 v 21:13 10b.

Super mašina, podle mě jedna z mála co má koule . Přeji pěkné chvíle strávené v sedle ! btw. 10 b.

Více komentářů



TOPlist