PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník miracbr
Vloženo 5.5.2009
Aktualizováno 22.7.2009
Zobrazeno 3428x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Ta motorka má problém, že nemá žádný problém. Tak tomuto sloganu bych docela rád uvěřil.

Recenze

No pár drobností se přece jenom najde. Třeba v zrcátkách toho moc neuvidíte a při vyšších rychlostech, už v nich vidíte jen rozmazané fleky, ale kdo by se chtěl na této motorce dívat za sebe, že? Další takovou maličkostí je lakovaný rám. Konkrétně místo dole u řadičky. Mám najeto 1500 km a už ho mám od motorkářských bot odraný - asi jsou moc tvrdé nebo moc řadím. Budu to muset vyřešit asi nějakým karbonovým doplňkem. Taky mě trošku mrzí, že nejde zapnout jen parkovačka , aby tak mohlo vyniknout přední LED světlo. Jinak jsem menší postavy a jezdecká pozice je pro mě velice příjemná a není pro mě problém na ní jet i 230 km bez přestávky - no a pak už musím slézt a natankovat. Ochrana proti větru je do 150 km/h dostatečná, pak už je to horší. Motoru a podvozku není opravdu co vytknout a vše, co bylo popsáno v různých testech opravdu sedí. Motorečku nechám zatím bez úprav, ale časem bych chtěl přidat zadní blatníček a klín pod motor.

No teď mám najeto 2800 km a moje motorečka musela nechtěně do servisu. Důvodem bylo prolínání oleje mezi kártrami. Zřejmě udělali někde japonci chybu.

Tak a je to tu zas. Od opravy jsem najel asi 220 km a musím opět do servisu. Důvodem je opět prolínání oleje, ale tentokrát to vypadá na těsnění pod víkem. Po sundání víka jsem zůstal já i mechanik pěkně opaření. Dosedací plocha kolem svíček pro těsnění víka je katastrofálně opracovaná - vypadá to spíš na Čínu než než na Japonce. Jediným možným a rychlím řešením bylo namazání nového těsnění pro jistotu ještě tmelem. Tak snad už poslední návštěva servisu v tomto roce. Popravdě řečeno, tohle jsem od funglovky nečekal. Takže to nebyla poslední návštěva servisu v tomto roce. Najel jsem zase asi 200 km a pádím tam znova. Tantokrát to vypadalo, že se bude skutečně měnit celá hlava, ale fakt dobrý mechanik ze servisu zjistil, že je to kovové těsnění pod koníkama, co drží vačkové hřídele. Teď je těsnění vyměněné a olej by se tak už ke svíčkám neměl dostat. Najel jsem asi 150 km a vypadá to zatím dobře. Olej zatím nikde neteče, tak snad už budu jenom jezdit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 10.03.14 v 15:48

Pěkná .

sedlon
sedlon napsal 14.02.11 v 18:22

V bílé je užasná krásné bike! 10b

Maxim
Maxim napsal 04.11.09 v 20:49

tak to teda gratuluju k pevnym nervum,ja uz bych je mel v kyblu.jeste ze byla nova jinak samozrejme supr masina!!

Více komentářů



TOPlist