renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda XL 600 (1985)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník noend
Vloženo 29.4.2009
Aktualizováno 29.9.2011
Zobrazeno 7 787x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Motorka která je v klidu v těžkým terénu i na silnici. Nic pro ni není překážkou!

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Recenze

V terénu jsem ještě nepotkal nic, co by XLko zastrašilo. Stačí jen namířit, zařadit za 1, pustit spojku a motorka se už o vše postará sama.

24.1.2010
Tahle motorka je asi opravdu nezničitelná a je i velmi univerzální. Má pohodlné sedlo, které netlačí do zadku ani po několika hodinách jízdy v kuse a prostupnost těžkým terénem je taky dobrá. Motor sice nemá příliš mnoho výkonu, avšak zátah je k dispozici už od velmi nízkých otáček. Důkazem toho je například to, že když se mi přetrhlo lanko plynu, stačilo jen mírně zvednout volnoběh, a na trojku, rychlostí asi 50 km/h ,nebyl problém dojet asi 15 km zpět domů. Motor je velmi dobrý i v terénu, tam si člověk nemusí dávat stále pozor, jaký má zařazený rychlostní stupeň, jelikož výkon a kroutící moment, kterým motor disponuje, je podle mě rozložen bezvadně a motor zabere kdykoli se otočí plynem.

Jízdní vlastnosti také nejsou nejhorší, přední tlumiče mají nastavitelnou tuhost a zadní je nastavitelný kompletně, včetně odskoku. Limity tlumení jsem potkal až po tři čtvrtě roku používání, když jsem s ní vyjel na motokrosovou trať, protože s váhou starýho šestikila by se asi musel stát zázrak, aby ty skoky pobraly, ale k jejich cti musím říct, že přední i zadní tlumiče byly nastaveny dost měkce. Největší problém u této motorky je již zmiňovaná hmotnost. Ta při jízdě v terénu může nezkušenému jezdci nadělit plné ruce práce, aby motorku udržel na cestě a dokázal bezpečně dobrzdit do zatáčky.

Celkově se dá říct, že při koupi této motorky člověk dostane hodně muziky za málo peněz. A nemyslím tím jen malou pořizovací cenu, ale i náklady na údržbu a provoz jsou díky velké spolehlivosti a nízké spotřebě benzínu velmi příznivé. Avšak její váha a fakt, že tato motorka nemá elektrický startér, z ní dělá hlavně v terénu stroj pro trochu fyzicky zdatnější a zkušenější enduristy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavlioso
Pavlioso napsal 29.10.22 v 00:14 10b.

Já ji mám bohužel už 1/4 roku v servise, ale moc se těšim až budu met zažitky jako ty

noend
noend napsal 13.02.10 v 13:47

xjrpavel> njn, s pádem se počítá vždycky, když se jede mimo asfalt A většinou tak jednou do měsíce se i povede , ale to k tomu patří...Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti

kawa...pavel
kawa...pavel napsal 09.02.10 v 20:18

Edit: železa ne řeleza

kawa...pavel
kawa...pavel napsal 09.02.10 v 20:17

Správná klasika, a určo dobrej kus řeleza, když pořád řádí. Tak 10 b a ať lítá dál. A opatrně. I když vy bahňáci jste na zem zvyklí, že jo?

carniform
carniform napsal 28.01.10 v 23:13

Kucí bahňáci..

Více komentářů



TOPlist