renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZR 600 (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sipal
Vloženo 15.4.2009
Aktualizováno 25.3.2011
Zobrazeno 3 871x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Předána mladší generaci

Výška jezdce: 187 cm

Recenze

Hned jak jsem ji dovezl tak jsem zjistil že odešlo čerpadlo, má hodně mechanicky poškozených dílů (stupačky, táhla, nedokonalá elektrika aj.) motor by měl být OK. Před tím jezdila na letišti a je to na ní znát. Uvidím jak se mi to podaří dát dohromady. Nicméně nemůžu se dočkat na její testování Tak jsem sehnal novou benzínovou pumpu a utěsnil protékající palivový kohout a výsledek je, že mašina nastartovala a jede a jede. Paráda. Tak teď mě čeká ještě ta kosmetická stránka a bude to OK, no uvidíme co mi na to řeknou na STK

Tak při testovací jízdě zjištěno, že kyvka je totálně KO, sehnal jsem novou ojetou a vyměnil - výsledkem je úplně jiná (lepší) mašina co se jízdních vlastností týče, stará kyvka byla bouraná a s motorkou to dělalo co chtěla ona a né já.

Dlaší věc která je KO - gufera, lanka. Jestli to nebude tím rokem výroby . nové již jsou objednány

Proběhla výměna gufer a lanek. Problémy s uvolněním kluzáků jsem vyřešil pomocí násady na koště a trubkového nástrčného klíče Osazeny gufera 50x38x10,5 akorát jsem vyjmul původní vymezovací podložky, naplněno tlumičovým olejem Paramo TL15.

Protože se nadarmo neříká štěstí v neštěstí, musel jsem díky kontrole na STK upravit zvedlý zadek, a po odstrojení jsem zjistil popraskaný celý podsedlový rám, takže došlo ke snížení a celkovému srovnání zadní části a převaření všech popraskaných svárů. Došlo k ostranění pěny která nahrazovalal druhé sedlo a k odstranění stupaček, následovala rozborka a sborka vyfuku (kde došlo k výměně ocelové vaty a přenýtování koncoky do směru zadního ) a výroba uchycení výfuku (viz foto). Nyní pracuji na nových řidítkách a začínám plánovat posunutí stupaček dozadu (a protože není penis tak to bude samodomo)

Regulátor dobíjení odešel do věčných lovišť, ale jeho místo nahradilo nové

Takže mašinka konečně dostala nová řidítka !! Je celkově snížená (přední i zadní část)

To stáří a těch káblíků, který už mají svoje za sebou (údržba elektroinstalace)

Mašina věnována mladšímu kolegovi do začátku. Snad mu poslouží

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HORSEfeathers.B
HORSEfeathers.B napsal 06.05.11 v 10:50

z čeho jsi tam dával tu zadní kyvku? jak širokou máš pneu? jinak hezkej stroj

-Jandys-
-Jandys- napsal 24.09.09 v 13:09

No je to velmi zajimavé LEGO

sipal
sipal napsal 12.08.09 v 09:41

Jinak se snažím profil mašiny stále aktualizovat a podělit se tím o mé zkušenosti. Fotky jsou také průběžně aktualizovány, aby jste i Vy měli přehled jak na mašině pracoji. Jsem vždycky rád když narazím na profil kde je původní fotka motorky po koupi a následuje obrázek promakané mašiny, která je úplně jiná a upravená k obrazu svého majitele

sipal
sipal napsal 12.08.09 v 08:18

Zdravím kolegové, pro upřesnění světlo je Japonské firmy Koito průměr světla 205 mm se žárovkou Starline 40W. Světlo celkem jasné a čisté, sklo má dobré lomení takže není problém ani v zatáčkách, chtělo to jen dobré uchycení (pomohl jsem si gumovými podložkami) proti otřesům. Jsem spokojen (a UFO masku už jsem nějak zavrhl). Přeji hodně km !!!

CryingDragon
CryingDragon napsal 12.08.09 v 01:31

Tak koukám že už jsem to sem o tom světle psal, sakra nevymněnil jsi fotky nebo nepřidal ?, Pěkné ale dvě kulaté světla to by bylo mazec, no jo je to o prachách že tak jako všechno, tak hodně km bez nehody a ať so svití i při viších rychlostech

Více komentářů



TOPlist