renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 650 (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Matess727x
Vloženo 14.4.2009
Aktualizováno 27.11.2010
Zobrazeno 13 018x
HODNOCENÍ PROFILU OD 59 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


Pokud nechceš jezdit závody a jen si užít off-road akce s kámošema, nemáš na vytuněnou KTM a jsi fanda nostalgie z klasického endura devadesátých let, tak si tuto KLX-ku, ve své době převratné enduro sakramentsky užiješ!Tak motorka už patří jinému.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Recenze

Motorku jsem koupil po delším zkoumání, co bych si pořídil silného na lítání po polích, lesích a na nějaké ty off-roady a enduro vyjížďky.Nakonec volba padla na tuto Kawu.Prodělala pár úprav,...zejména výkon-kompletní přetryskování-jak hl.tryska, tak volnoběžná.Pak také tenší jehla,..z "R" verze a šoupě z otevčené "C"éčkové evropské verze.Laďák BOS.nová řidítka, zvýšení řidítek, pořádné a pevnékryty páček s kovovou výstuhou, sundal jsem origo polepy (nelíbily se mi), pořídil na nějaké ty ostřejší "hard" pojezdy s kamarádama na ostrejch lehkejch menší řetězové kolečko a poladil spustu takových prkotin,...spíše z důvodu prevence vzhledem k tomu, co na Kawě jezdím.Motka byla po koupi vdobrém stavu.Jelikož jsem jíhned po koupi celou odstrojil, abych se jí podíval trošku na střívka, vše zkontroloval a případně poladil, zjistil jsem podle stavu neznečištění "vnitřku", žejí v terénu nikdo asi nikdy netrápil.Z motoru se nelinuly ani žádné nežádoucí zvuky, takže to vypadá, že obavaná vačka bude v pořádku.(Vačky jsou netknuté-už jsem se na ně podíval).Při špatné kontrole oleje často u těchto motorů (starších jednobuchů) odcházejí sedla vaček, někdy i automat.dekompresor,čehož jsem se trochu bál.Po pár rozmluvách s lidma, co mají s Kawama KLR a KLX zkušenosti jsem se rozhodl jí zkusit.Byla za ne moc peněz a ke koupi nedaleko.

Zkušenost: Když už jsme se u nás na tankáči trochu skamarádili, tak něco o ní.Trochu jsem snížil zadní pérování (časem bych ale rád vyměnil pružinu, či celý tlumič), přední up-side jsou podle mého gusta.Nevím, jestli někdo neměnil pružiny, jak jsem někde četl, že je to bláto, ale předek je fajnovej-spíše tvrdší, což mi vyhovuje.S Mitaskou C-02 na zadku to je 1-2-3 v terénu fakt mazec,...pere to hlava nehlava!To se chystám ještě dopředu o zub menší kolečko (momentálně už je koupené a používané),...no a pak jsem na to zvědavej.Trochu jsem se bál váhy,...no zatím jsem jí nikde extréměz bahna tahat nemusel a po nějakém tom odpoledni mi přijde, že jedu na svém 200TR-ku, akorát to oproti TéEru jede!Snad se někde nerozstřelím,...páč miluju ten pocit, jak ten zadek na trojáka po tý polňačce či v lesních výjezdech ustřeluje a tancuje pod prdelí, když to šestpade člověk potáhne.Zjistil jsem, že už nejsou přední destičky to prvé ořechové,.a jelikož brzdím v podstatě hlavně přední, budu je muset v brzké době vyměnit (v nynější době už jsou nové).Jinak je KLX moc dobrá motorka s pořádným zátahem a dobrýma jízdníma vlastnostma v terénu,...lehčí by samozřejmě ale být mohla.

Další poznatky: Kawu jsem vzal na vlek na týden dovolené do Orlických Hor, kde jsem jí řádně prověřil.Motorku už mám poměrně dobře v ruce.Půl týdne jsem jezdil na C-02 a to se s ní dá jezdit opravdu střelba,...brácha v podorlickohosku žije a protáhl mě po jeho najetých ostrých trasách (jezdí Yamahu WR 450F).Dával jsem s ním všechny krkolomný výjezdy,...s C-02 se Kawa vyhrabe všude tam, kam ostrý a lehký motky.To jsem si vyzkoušel už i při "hard" vyjížďkách s partičkou ostrých endurářů u nás.Zpátky jsem přitvrdil zadek, jelikož mi při velkém propérování při nějakých hupechzadní kolo utrhlo uchyt "lízatka", které chrání zadní tlumič proti bahnu (už je nové).Pak od půl týdne v těch Orl.Horách jsem obul Mitasky E-09, abych mohl pojezdit po okolí i po silnici.C-02 to nejsou, ale lehčí terén, lesní cesty a polňčky se s E-09 dají zvládat.Na silnici sedí velice slušně, bláto už je o hubu.Do motky jsem dal Briskovku svíčku a motor šlape jak hodinky.Zatím jsem s Kawou hodně moc spokojenej.Doufám, že v této bezporuchové a naprosto spolehlivé kondici vydrží co nejdéle.Teď v budoucnu se na ní chystám na nějaké ty akce a offroadyvětších endur a mastodontů, kam se jezdí po ose, tak uvidíme.Ale zatím ta motorka za těch pár peněz opravdu stála!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Matess727x
Matess727x napsal 11.02.11 v 21:47

Kawička už je ve světě prodaná.

Mann
Mann napsal 07.10.10 v 22:19

Ty se s tím Matess zrovna nemažeš a to ve všech směrech KLX není zrovna žádný "atlet", ale lítáš s tím kde se to zamane Akorát si nejsem jist, že "ofík" tohoto typu je schůdný v 15 ti lidech. Dávate velkou šanci nimrodovi na posedu, že nemine ikdyž by byl úplně slepý V každém případě máš moji úctu , protože já ,když mě chytne rapl"
po 20 minutách jízdy DRko neřídím, ale ona řídí mě - což je tak akorát na rozbití tlamy Bike krásný, trasy ještě lepší tak kluku co s tebou - no poctivých 10 b za všechno

BAJGI_23
BAJGI_23 napsal 07.10.10 v 20:48

Uzasna klx. Jen tiše závidím. Za 10b

DirtyRide
DirtyRide napsal 26.08.10 v 17:41

pěkná klx fotky a super videos ať šlape jasná desina

istonbike
istonbike napsal 05.05.10 v 19:35

Ty tvé fotky a Kawička jsou fakt boží

Více komentářů



TOPlist