šedozelená - zenová Inazuma, v původním stavu, s nosičem, po lehké havárii.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - respekt
Recenze
Mašinka je v původním stavu, ale bez madla - místo něho na ní byl nosič, byla tak už přivezená z německa, tak kdybyste náhodou měl někdo madlo na prodej, mám zájem. Jinak co k Inazumě dodat? Pure motorcycle concept má napsané na kastlíku a není to jen nějaký kec, je to její výstižná charakteristika - obyčejný jednoduchý motor chlazený vzduchem s olejovým chladičem, karburátory, trubkový rám, krásná nádrž, prostě motocykl, poctivý motocykl, nic víc, nic míň. A to je na ní to nej, zahrnuje to (aspoň pro mě) čistou esenci toho, co si představuju pod pojmem motorka, ať už jde o design nebo o pocity z jízdy. Jediná, nicotná vada na její osobnosti je použití plastu tam, kde by měl být kov, ale taková je už asi doba...
A jak se na ní jede? Sedlal jsem jen Pionýry, Simsona a Panelky,Kývačky a Péráky, takže asi nemám srovnání a tak nebudu hodnotit ani srovnávat, ale jede se na ní takto: Dáš plný sytič, otočíš klíčkem, zmáčkneš tlačítko a ona poslechne. Za chvilinku musíš sytič stáhnout asi na třetinu, a pak dál, pohrát si. A až se zahřeje, sedneš si, zapneš světla, ještě se můžeš i pokochat, a pak pevná hladká spojka, a 1. Až tam klapne, škubne to, ale to je v pořádku, plyn spojka, oboje je hladké a citlivé, Inazuma je silná. velice. 2., 3., 4., drž se, 5. Chceš 6? dej ji tam, a můžeš jí dát nažrat, to pak při zátahu z nízkých otáček vyje jako démon a trhá řidítka z rukou, nebo ji jen hlaď plynem a jeď, klidně. klidně na 6. , nebo 5. Je pružná. velice.
A zatáčka. Lehce se nakloň a ona zatočí. Nesmíš se s jejími řidítky v zatáčce přetláčet, ani to nejde. Mysli dopředu a ona bude konat dopředu. Pokud nestihneš myslet, jsou tu velké brzdy, ale pozor, zadní jde do smyku velice rychle, musíš na ni jemně.
Jsme na benzince, otevři letecký uzávěr nádrže. Natural 95, 18 litrů, jedna dlouhá cesta před Tebou.
Užij si ji a pečuj o ni, zaslouží si to!
editace :)
po pár letech společného života, kdy jsem sedlal mj. i BMW 1000 RR, které se řídí jako silniční bicykl a zrychluje jako neřízená raketa, po vydatných projížďkách na BMW GS 1200, po 700 km v sedle Inazumy v kuse, po tahání naložené Inazumy z mazlavého bahna, musím říct, že jsou i rozhodně ovladatelnější a pohodlnější motorky než Ina, ale... Inazuma je MOTORKA. Co jsem chtěl, to mám. Juchůůů
Pěkná Ina ,kamarád má přesně takovou a je s ní moc spokojenej.Tak máš tam 10b a ať to jezdí a silnice bez blců a mráčků přeje Vlček
Hezky a výstižně napsaný supr mašina ať slouží
pekna
Fajn motorka
jak říkáš.