Pohodová italská "kejvačka", která se dá i dnes bez problémů prohánět.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Móda libující si v excentrických výstřelcích typu „kejvačka“ či „pionýr“ se mně doposud úspěšně vyhýbala. Ale jak praví lidové přísloví „na každého jednou dojde“. Tedy došlo i na mne.
Recenze
Protože moje první jednostopé přibližovadlo byl v roce 1989 první model od Ducati (r.v. 1947), rozhodl jsem se pro „návrat ke kořenům“. Uvažoval jsem o různých „duknách“, ale nakonec to vyhrál právě „hřídelák“. To přeci není „pouhý“ motor, to je umělecké dílo patřící na piedestal!
Ducati Scrambler má z 250 ccm 18 HP při 7500 ot/min. Je o 16 mm podčtvercový (74 x 57,8 mm). Někoho by tedy mohlo napadnout, i vzhledem k té královské hřídeli, že se jedná o sportovní model. Omyl! Toto je ta nejprostší italská „kejvačka“, stroj určený pro běžnou každodenní službu. „Ostřejší“ verze Monza, která je však stále „obyčejný vlásenkáč“, má nějaký ten kůň k dobru a také o trochu více točí. Pokud bychom se měli bavit o ryzích supersportech, musíme přejít k modelům „Mach“ či „Mark“ s desmo rozvody. Ale to už se dostáváme do úplně jiné třídy.
Scrambler byl kompletní a v relativně dobrém stavu. Motor stačilo jen vyčistit, seřídit, přetěsnit, zabrousit ventily apod. Jako bonus jsem si na ebay pořídil originál otevřený sportovní výfuk, který má vskutku monumentální zvuk.
Nádhera
Úžasný!
nádhera
krasne,nadherne-tu by som bral aj do obyvaku...