renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZR 600 (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník AfroRR
Vloženo 9.5.2008
Aktualizováno 11.10.2010
Zobrazeno 6 586x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


Laděný výfuk Laser, jinak originální stav. Najeto 61000km. Udávaný maximální výkon je 67kW v 10500ot/min, točivý moment 65,7 NM v 8500ot/min. Suchá hmotnost 181 kg. Zadní kolo má neobvyklý rozměr 140/60 zr 18, přední je o rozměru 110/70 zr 17.

Více fotografii

Recenze

Tuhle motorku jsem tehdy dlouho chtěl a po dlouhém hledání jsem si přivez tento kousek. S provozní hmotností okolo 200 kg se dobře ovládá, posez je oproti soudobým supersportům pohodlný, stupačky nejsou tak vzadu a vysoko.

Motor : od 3500 do nějakých 7500 plynulé zrychlení s vyjímkou propadu kroutícího momentu od nějakých 4200 až 6000 otáček způsobeným "laděným" výfukem. Okolo 7500 začne pěkně zatahovat a od 8000-11500 přichází ta pravá divočina.

Tachometrová maximálka na rovině 230 km/h. Z 0-100 kolem 4s. Bohužel téměř všechny FZR-ka žerou dost olej a ani tohle neni vyjímkou-celkově po prvních 1000 km jsem dolil asi 7 deci. Motor už byl vyběhanej a při ostré jízdě si vzal i přes 2l na 1000 km. Spotřeba benzinu v silničních podmínkách od 5 do 8 litrů.

Jinak co se týče konkurence z té doby, nemá zrovna FZR-ko nejvyšší výkon, za to disponuje jedním z nejvyšších a nejníže položených kroutících momentů.

Řazení je přesné, rychlosti tam padaly lehce. Rozsahy rychlostí při řazení v 11000: 1. 75 , 2. 125 , 3. 160 , 4. 190 , 5. 215 , 6. 230 km/h. je to spíš orientační, někde se to může o několik km lišit.



Podvozek : Rám je ocelový Deltabox, takže nějaký kroucení jak u železnejch trubek se nekoná.:) Tlumení by mohlo fungovat lépe, při sportovnější jízdě je v zatáčkách motorka trochu neklidná, na nekvalitní silnici je ta nervozita podvozku o to horší - jak se to pohupovalo, bylo někdy docela umění udržet v zatáčce zvolenou stopu.:) Bylo to dáno už i nějakým tím opotřebením, ale tyhle FZR-ka byly prý už trochu houpačky jako nový. Potvrdil mi to i dobový srovnávací test z tehdejší konkurencí, co jsem četl, kde FZRo ztrácelo nejvíce na podvozku. Brzdy mají trochu pomalejší nástup a pro razantnější zpomalení se musí pořádně zmáčknout, ani potom to nebrzdí nějak oslnivě, ale ve většině případů jsem s tim do zatáček dobrzdil včas.:)



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 30.12.17 v 14:34 10b.

Nádherně zachovalá!

Shima
Shima napsal 04.08.11 v 11:25

taky pěkný FZR-ko moc..tak at slouží!já mám na ní najeto necelých 95tisíc a jede a funguje pořád slušně!!teda až na spotřebu oleje..ale to žere od začátku...tak at slouží!

SPEEDY21
SPEEDY21 napsal 19.02.11 v 13:45

...kup si radši GSX 1oooR nebo za chví li pocítíš ubytky výkonu jen rada...

Borky
Borky napsal 11.01.11 v 20:49

Jo byla pěkná a ten zvuk, škoda že to byl takovej bastl

Bubrak-ZX10R
Bubrak-ZX10R napsal 24.06.10 v 01:16

Krasny stav!

Více komentářů



TOPlist