Rozhodl jsem se podělit se s vámi o obligátní problém se startováním starého bracha. Hodně toho již bylo napsáno a má zkušenost je následující:
problém se startováníém se začal projevovat nenápadně. Ráno motor normálně naskočil, dojel jsem do fachy a když jsem chtěl jet v poledne na oběd, zůstal jsem hlady, protože motor ani škyt. Baterka dostala na frak a nepomohlo ani roztláčení. To se mi stávalo poměrně pravidelně a hlavně stále častěji. Nejlepší na tom bylo to, že k motorce přišel kámoš Dante's, párkrát protočil startér a motůrek si hned vrněl jako by nic... To mě vždycky dokázalo nas... Pře zimu 2009/2010 stála kafka v garáži a na jařa, když jsem ji chtěl uvést do provozu, se na mě vybodla úplně. Nespočet pokusů o nastartování znamenalo soustavné nabíjení a vybíjení baterky. Pak zase přijel kámoš Dante's ale tentokrát to byl oříšek i pro něj... musel kafku napojit na autobaterku ale pak zase mrška naskočila. říkal jsem si, že se ještě uvidí a taky že jo. Druhý den se mi zase vysmála a ani ťuk. Padlo teda rozhodnutí seřídit ventilovou vůli.
Kdo jiný než kámoš Dante's. Dovalil, sundal ventilové víko a bylo to jasné. Zdvihátka dorvaný na fest. Sešteloval to podle manuálu, zadeklovali jsme to, zapojili a utěsnili silikonem i slavnou trubku rozvodu vody, za kterou by údajně konstruktér od pana Kawa a sakiho patřil pověsit a zkusili jsme ji nahodit. Pro jistotu zase kabelama z auta. Pár otočení startérem a bylo to. Teď už jenom zbývá znovu seřídit karburátory, které jsem rozebral kvůli vyčištění. Směs je teď zřejmě dost hodně bohatá...
takže nazdarte a ať vám to všem dobře startuje...
Vlastník | grep | |
---|---|---|
Vloženo | 19.4.2008 | |
Aktualizováno | 15.10.2010 | |
Zobrazeno | 2 512x |