PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DonyR1
Vloženo 16.4.2008
Aktualizováno 26.8.2012
Zobrazeno 7519x
HODNOCENÍ PROFILU OD 43 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Honda CBR 929 RR Fireblade...

Více fotografii

Recenze

Tahle motorka byla moje dlouhodobá láska, byli sme spolu 3,5 sezony Vždycky jsem Blade v tehlech barvách chtěl tak jsem si splnil klukovskej sen a byl jsem sním velice spokojený!..

Byla to pro mě výborně ovladatelná motorka na mojí postavu jak dělaná a v té době sem z výkonu 152 koní byl naprosto ozářenej... Měla, tvrdší převodovku ta by mohla byt trošku tiší, ale to je normální u 929. Výkonově je stále ješte dostačující, ale na novejší litry už samozřejmě nestačí.. A chtělo by to tlumič řízení,dokáže pěkne nafackovat...

V porovnání s Kawou Zx-9R 98 a 00 se mi lépe ovládá, lepší posaz, Fire je o dost štíhlejsí a mensí, Ninja je pohodlnejsí a je pro velke postavy, tedy nic pro me meřím necelých 180 cm...Motorově dost podobné Honda je plynulejsí na plyn, ale táhne líp, hlavně ve vysokých otáčkách, Kawa má lepší chod převodovky, nejni tak tvrdá a táhne líp odspodu zas.

Srovnání s GSXR 1000 K1 je Honda motorem slabší, ovladatelnost dost podobná, brzdy má Fire lepší a opět pro mě lepší posez...GSXR je o dost vetší motorka, ne tolik jako Zx9R ale je, to už záleží na postavě...Honda mi z tehlech 3, ale nejvíc padne do ruky ,ale to třeba taky proto,že sem na ní už zvyklý...

Má pár doplnku: Laďák RP, Plexi MRA, miniblinkry, LED diody, paceřové hadičky atd. Slušel by jí ješte kryt sedla spolujezdce a tmavší plexi a uplne nejlepší by byla se svody a koncovkou Akrapovič,mel jsem možnost se na takové svézt a jela o dost lépe než moje 929 ,takže svody Akrap. by na ní byli bomba.

Dost velký plus tohodle stroje je úložný prostor,nikdy sem snad nevidel supersporta, ale možná ani cestáka s tak velikanskym místem pod sedlem. Jednou sem tam narval i stan:-o,mel jsem to co zavřít,ale podvedlo se).Což je velice prijemné, když jedete na sraz a nemusíte táhnout bágl na zádech,...Kdyby měla tahle motorka o 20-30 koní víc, ani bych nepřemýšlel o prodeji...

A nakonec abych jí jen nechválil, tak taky napíšu její malej nešvar a tím je alternátor...U 929tek běžně odhází, nicméně za 2500 vám ho převinou a zas to jezdí(kdyžtak do zprávy pošlu konkakt,kdyby někdo potřeboval)...A druhá malá vec, kolem 35tisíc povoluje napínak rozvodovýho řetězu a motorka pak začne kolem 5ti tisíc otáčkek za jízdy ,,cvrdlikat´´ od motoru, tak vyměnit napínak stojí cca 1500kč a je po problému... Jinak pokud motorka dostane spravnou udržbu, bude jezdit o 106...

Takže jak jsem psal, touhle motorkou sem si splnil svuj sen a velice rád na ní vzpomínám, v podstatě na ní sem se naučil jezdit a hodně sme toho spolu zažily... navíc stále je to nádherná motorka...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tazz134
tazz134 napsal 13.09.17 v 13:45 10b.

Prsmen
Prsmen napsal 26.12.15 v 14:51 10b.

Mam taky uz druhou 929ku a je radost kazde nastartovani parkrat podrzela za me naprosta spokojenost. At ti slouzi

Dennysz
Dennysz napsal 18.10.14 v 17:51 10b.

Více komentářů



TOPlist