renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jirin.sv
Vloženo 11.2.2008
Aktualizováno 15.1.2012
Zobrazeno 17 363x
HODNOCENÍ PROFILU OD 64 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Moje vize Suzuki GSV 650,
motorka zakoupena v září 2006, dovoz z Německa po prvním majiteli. Před sezónou 2011 se z SV stalo úpravou GSV – dostalo daleko kvalitnější podvozek.

Více fotografii

Recenze

Se svým SV jsem najel za 4 sezóny skoro 35 000 km a začal jsem trochu vymýšlet, jak by se dalo vylepšit. Vzhledem k tomu, že nejsem moc zastánce úprav jako laděné výfuky, upravené podsedlovky a miniblinkry, tak jsem se vydal cestou úpravy podvozku a brzd, které jsou na SV bohužel z výroby hodně chabé a po letech mi na SV docela vadily. Měl jsem víceméně pár bodů, kterých jsem se chtěl držet.

  • Použít USD vidlice + radiální třmeny
  • Zachovat původní ráz SV a změnu udělat co nejméně nápadnou
  • Snaha srazit cenu (použít pokud možno levné věci)


Dlouho jsem pátral, z čeho by se co dalo použít a nakonec se úprava zadařila a díly do sebe zasedly. Zde je soupis použitých komponent:
  • Přední vidlice: GSX-R 600 K4 z USA
  • Kotouče + třmeny: GSX-R 600 K4 z USA
  • Spodní brýle: GSX-R 600 K4 z USA
  • Osa kola: GSX-R 600 K4 z USA
  • Přední blatník: GSX-R 750 K5
  • Zadní tlumič: ZX-10R 2007
  • Přední kolo: GSX-R 750 SRAD 1997
  • Horní brýle: výroba dílu na zakázku
  • Náhrada snímání rychlosti: Hall čidlo + 4 magnety


Před skládáním jsem se snažil díly dostat do co nejlepšího stavu. Vidlice jsem tedy rozebral, dodal jsem to nich nová gufera + prachovky a tlumičový olej. Dále jsem dal nová ložiska a gufera do koupeného předního kola ze SRADa, protože stará už byla notně zubožená.

Zatím jsem s upraveným podvozkem najel skoro 200 km a je to opravdu jiné svezení. Motorka se velmi zklidnila a konečně se v zatáčkách přestala kolébat a jede doslova, jak po kolejích. Více informací o přestavbě najdete v mém deníku .

Vzhled:
Při příležitosti rozborky, jsem také motorku nechal přelakovat. Dlouho jsem vymýšlel, jakou barvu a design použít. Nakonec padla volba na odstín YKY, což je nádherná perleťová barva, kterou Suzuki využívala kolem roku 2007. Dále jsem nechal udělat bílé proužky, které krásně rozbily celistvou plochu a pomohly zvýraznit linie SV, podobně jako u SV 650S K9.

Cestování:
S SV jsem v roce 2007 absolvoval 2 × Alpy – GG a následně Berchtesgaden (Orlí hnízdo).
V roce 2008 se SV podívalo do Mariazell, Hallstatt a Dachstein.
Přes léto 2009 SV na žádný velký výlet nevyjelo, ale zavítali jsme několikrát do Rakouska.
No a v sezóně 2010 jsme se toulali po Maďarsku a Rumunsku.
V roce 2011 SV čekala zatím nejdelší cesta – navštívili jsme Azurové pobřeží, Route des Grandes Alpes, dále pak část Itálie a Švýcarska. Celkem najeto 4250 km za 14 dní.
A letos snad zavítáme do Británie, Irska a na ostrov Man .

Více foto mám na stránkách suzukisv.cz.

Úpravy:
  • USD vidlice Showa
  • Radiální třmeny Tokico
  • Brzdové hadice HEL (PPTuning)
  • Zadní tlumič ZX-10R
  • Hall snímač rychlosti Honneywell
  • Větrný štítek Givi A200BL
  • Nosič kufru SW Motech + plotna Monolock
  • Topcase Givi E470
  • Ukazatel zařazeného kvaltu Engear
  • CL zásuvka zapalovače ovládaná automaticky přes relé s možností zapnutí ručně přes vypínač
  • Vyhřívané rukojeti Oxford
  • Duralové padáky na rámu od Rutana
  • Padáky přední vidlice
  • Držák kamery a GPS od RAM mount
  • Tankpad Motolepo
  • Páčky „ala“ Titax z Ebaye
  • Čiré blinkry Hi-Level + oranžové žárovky


Použité náplně + díly:
  • Olej: Motul 5100 10W40
  • Chladící kapalina: Motul Inugel Expert
  • Brzdová kapalina: Motul DOT 4
  • Náplň předních tlumičů: Motul 5W Factory Line
  • Olejový filtr: Hiflo HF-138
  • Vzduchový filtr: Hiflo HFA-3612
  • Svíčky: Denso U24ESR-N
  • Přední pneu: Bridgestone BT-023 120/60 ZR17
  • Zadní pneu: Bridgestone BT-023 160/60 ZR17
  • Gufera + prachovky předních vidlic: Allballs 56-133
  • Ložiska předního kola: SKF 6205-2RSH
  • Řetěz: ČZ 525 + kola JT
  • Mazivo řetězu: Motul Chain lube Road plus

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PBV500
PBV500 napsal 11.02.17 v 14:11 10b.

Už jsem to našel v deníku
díky za podrobné info
opravdu moc pekná přestavba

PBV500
PBV500 napsal 11.02.17 v 13:28

moc pekné,
mam prosbu, poradil bys jak jsi vyřešil náhon tachometru?
mam r.99 a někdo předemnou to vyřešil s předkem taky tak, jak ty ,ale už to nedořešil.
předek- vidle,kolo, kotouče z GSX-R asi 750

Děkuji za jakékoli info foto
Martin

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 29.03.15 v 20:25

pěkný

nord2
nord2 napsal 29.05.14 v 04:17 10b.

úpravy 10+1b

minyjohn
minyjohn napsal 02.01.14 v 19:20 10b.

Pěkná Přeji ti mnoho šťastných kilometrů v novém roce

Více komentářů



TOPlist