renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XJR 1300 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník lubin
Vloženo 3.2.2008
Aktualizováno 3.1.2014
Zobrazeno 6 801x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


asi netřeba popisovat, XJR je notoricky známá občas vlnící se a s "elektromotorem" pod prdelí :) Výroba 07- tedy stříkačka.

Více fotografii

První dojmy - Nevím proč bych měl psát první dojmy u motorky, kterou jsem v podstatě znal z mé předešlé XJR 1200. To, že mě k tomu nutí formulář mě značně sere, a to jen proto, že chci zatrhnout nově, že XJR už nemám jako aktuální. Chlapci zamyslete se nad sebou co je nutné a co není (povinné). Toto je hovadina na druhou.

Recenze

Zatím žádná, protože mám najeto jen 600 km (všechno v lednu 08 :) ) a tak se nedá moc řádit (neplést si se slovem "řadit")



1.4.2008 najeto 2050 km. Od XJR 1200 je vše lepší. .tlumení,zátah,ovladatelnost,spotřeba.je to fajn.

Dnes přihodím jednu fotku, ne moc povedenou.ale na začátku května vyrážíme směr Balaton a tam nějaký lepší nadělám.



1-3.5 výlet na Balaton...fotografie na www.lubin.rajce.idnes.cz/balaton



4.6.2008 najeto cca.4500 km. Zatím bez problémů, jen mě trochu nesedí přední guma D252F, připadá mě přední kolo neklidný ve vyšších rychlostech. Spotřeba oleje je nulová. Příští týden půjde ze zvědavosti na brzdu, pak udělám hlavně pro xjrkáře a ty , co o ní přemýšlí nezaujatý článek či test.

Před 14 dny to položil kamarád v Buchlákách, už je to s ním OK (i když ještě ve špitále), ale druhej výlet do Alp tedy letos nebude.



Tak výsledky z měření jsou: 105,1 koní při 7900 ot. a 115,1 Nm při 5890 ot./min. na klice v sériovém provedení. Omezovač otáček zasáhl v 9900 otáčkách.



Tak dnešním dnem by snad měly být hotovy nové špalky pro uložení řídítek, o 1cm vyšší a 1 cm posunuté k tělu. Určitě dám odkaz na foto a také nová těžítka bez nevzhledných krytek imbusů, větší, těžší a tvarově snad hezží. Také pošlu odkaz.

Také jsem přezul gumy. Původní Dunlop D252F vydržela zadní 6700 km. Přezuto na Dunlop Sportmax Roadstar dvousměsovka. Uvidíme, jak se bude tvářit. Zároveň byl vyměněn filtr a olej. Motorka je prozatím bez závad.



V únoru jsem namontoval nosič bočních kufrů Givi V35. Nosiče padly na moto celkem dobře až na poslední bod, kdy se dává spojka obou nosičů namísto díry po blinkrách. Tam to Italům jaksi nevyšlo o celej 1cm, takže musela nastoupit česká tvořivost. Samotné kufry drží na nosičích na pěti místech a musím říct, že velmi dobře, bez jakékoli vůle. Celé to působí poměrně dobrým dojmem bezpečnosti. Uvidíme, jak se budou chovat naložené při jízdě.

Zjistil jsem, že oproti staré karburátorové 1200, potřebuje tahle, když dlouho v zimě stojí na start baterii na 100%. Jinak prostě nechytne. Stříkačka chce asi svůj příděl taky a patřičně se o něho hlásí. Jinak kolem nuly chytá asi na třikrát až pětkrát zatočení starterem.



8.7.2009- tak máme za ssebou cestu Rumunskem. Ráj i peklo. Rumunsko je nádherná země, plná překvapení. Cestou jsme se skutečně nenudili, až budou hotovy fotky, přihodím sem odkaz na galerii. Tak tady je: www.fotosedlarik.cz/portfolio/krajina/lokality/romania/category/25.html dole si dejte "zobrazit vše"

Letos na jaře namontován tlumič řízení Hyperpro. Jednoduchá montáž, dobré zpracování, jen ta cena...
Motorka jede jak po kolejích, můžete si změkčit tlumení a s XJR se stává stabilní pohodlný cesťák, se kterým přežijete i D1 u Holubic.
Letos se plánují s kamarády italské Alpy, odkaz na album sem vložím později...

Pár fotek z loňských Dolomit...http://www.fotosedlarik.cz/portfolio/krajina/lokality/dolomity/category/31.html

Na sklonku zimy 2011 kontrola vůle ventilů, dotažení krku řízení, výměna všech provozních kapalin včetně předních tlumičů a sinchronizace vstřikování...celkem najeto 24000km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rozawaran
rozawaran napsal 27.01.15 v 15:13

Krasavec

milalof
milalof napsal 14.06.13 v 14:15 10b.

Ta motorka je super pěkná, ale proč tam mít nápisy öhlins a ten divný znak na nádrži A má jen jeden lauf Požná jsem měl místo 10 dát 9.

DAV1D
DAV1D napsal 20.01.13 v 15:10 10b.

Ivos
Ivos napsal 13.01.12 v 15:30

Nazdar kamo.Je to tak.Mala by to byt 632 ale v papirech je neco jineho ale jakysi mezikusanec to teda je.A byla tuuuuze lugzuzni.Ted je v dobrych rukou.Jinak chvalim tu tvoji lokomotivu.Byla taky v hledacku.At se dari.

mistrhroch
mistrhroch napsal 01.10.11 v 09:01

Krásný černý nahatý a nebojím se říct i cesťák
Kdo ji miluje-promine i jeden lauf, ale naštěstí já mám ještě dva...

Více komentářů



TOPlist