PROFIL MOTORKY

Honda CBR 300R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SimpleWolf
Vloženo 14.5.2018
Aktualizováno 15.5.2018
Zobrazeno 741x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda CBR... V tomto případě se jedná entry level Hondy z řady sportovních CBR 300 R.

První dojmy - Vypadá dokonale, spíše vzbuzuje dojem větší kubatury neznalé oko vídí jet "mašinu" - supersport :-). Lehce ovladatelná (160kg), všechny ovládací prvky fungují za 1. V běžném provozu nešpuntuje, pokud je chuť dá se i předjíždět, ale je třeba motor vytáčet.

Doplňky na motorce - Z doplňků prozatím ukazatel zařazené rychlosti GiPro, nějak jsem si nemohl zvyknout a ty rychlosti tam skáčou tak lehce, že jsem kolikrát přeskočil neutrál .

Recenze

Prozatím nemám moc zkušeností, tak raději nepředjíždím ve velkých rychlostech (12 jede hned a 140 vzápětí). Zkušenosti přidám ...

CBR jsem pořídil v pozdním podzimu 17 a stihnul jsem najezdit jen tisícovku km. Spíše šlo o jízdy kolem komína, letos prozatím + 1tis. Je to moje první opravdická motorka, předtím žádná zkušenost – jen na skútru. Takže na motorce se stále učím.
Motorka je lehká, svižná, obratná a vejde se do každé mezery, sedlo nízko, takže i pro menší postavy. Na silnici přesto, že je to jen „300“ stíhá běžný provoz, zrychlení je lepší než u aut s běžným motorem (0,9 – 1,6). Zatahat za plyn je strašně lákavé a návykové (tak jsem rád sám za sebe, že jsem začal na něčem slabším ), samozřejmě s ohledem na výkon je potřeba předjíždění trochu plánovat. Přesto se dá jezdit svižně, nemám žádné závodní ambice, takže jízda na pohodu a pokud někdo brzdí provoz, dá se to pořešit . Snažil jsem se najet nějaké km i cestou do/z práce, což vypadá dobře, pokud bylo ráno teplo těch pár letních dní na jaře tak tó byla „frajeřina“ .
Mechanicky je to krásná práce, sice nemám s čím srovnávat, ale člověk to vidí a cítí. Navíc vypadá jako větší modely z řady CBR, Vše pracuje jak má, spojka, brzda, plyn, řadička jdou ovládat lehoučce. Je to jednovál, takže práce s plynem chce cit a pro svižnou jízdu vytáčet. Pozice jezdce je téměř vzpřímená, nebo trochu v předklonu, dá se i zalehnout, ve vzpřímeném posedu se člověk moc neschová za větrný štítek. Podvozek je citlivější na kvalitu silnice, na záplatovaných a dírách se jí moc nelíbí. ABS jsem ještě neměl příležitost vyzkoušet.
Pokračování příště...

V dubnu jsem stihl "kolama dolu" s PČR, start z Hrabyně s cílem Libros Ostrava, pěkná vyjížďka, krásně teplo..



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Duster93
Duster93 napsal 17.05.18 v 09:49 10b.

Hezká . Užívej si jízdu.

Více komentářů



TOPlist