renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-09 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 64mara
Vloženo 30.4.2018
Aktualizováno 12.2.2020
Zobrazeno 4 509x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Její vzhled koresponduje s jejím charakterem.

Více fotografii

Motorka koupena od Kaval Karlovy Vary

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000: Lepší výbava v základu u MT-09, ABS, kontrola trakce, přepínatelná charakteristika škrtících klapek - D Mode, quick shifter a antihoppingová spojka, to vše v základu.

První dojmy - Od prvního kilometru jsme si sedli. Motorka je lehká, 180 kilo i s náplněmi a snadno ovladatelná. Je to tříhrnek a táhne pěkně odspodu. Krouťák je skoro lineární, v kombinaci s kratšími převody to nabízí hodně zábavy. Chce to trochu citu v ruce, aby se to nezjančilo.

Motorku bych doporučil pro - Každému, kdo si chce užít zábavu. Není to mašina na dovolenou, dát na ní jakýkoliv kufr by byla tak trochu prasárna, ale celodenní výlet není problém.

Doplňky na motorce - Titanový Akrapovič, dává mašině nezaměnitelný zvuk a krouťák navíc, štítek MRA, padáky a páčky Rutan, tlumič řízení GPR, přepákování stupaček PP Tuning, LED blinkry Yamaha, držák SPZ Evotech Performance, řidítka Pro Taper EVO Pastrana, tlumič HyperPro, radiální pumpa Brembo 17RCS.

Recenze

Jedna věc je, že se mi líbil její agresivní design. Když jsem si na ni poprvé sedl, byl jsem překvapený, jak jsem se na ni při při 187 cm výšky krásně poskládal. Posed je na ní vzpřímený, tak nějak podobný supermoto a i když ta sedačka nevypadá, dojet od pumpy k pumpě, co mi nádrž dovolí není žádný problém. Po výměně vzduchového filtru a výfuku šel ještě krouťák citelně nahoru. Na brzdy si nemohu stěžovat, ABS se nedá (uživatelsky) vypnout, ale do brzdění zasahuje jen zřídka. Vidlice po nastavení OK, zadek by mohl být lepší. Spotřeba po úpravě map a povypínání restrikcí někde kolem 6,5, ale to zato tahám. Za těch 10 měsíců, co jsme spolu máme nalítáno 13.000 km, porucha žádná, pouze výměny oleje. Úložný prostor je tak akorát na lékárničku. Nejvíc zábavy je s ní ve městě a na klikatých silnicích, ale i na okruhu se s ní dá řádit, pokud se zvednou stupačky.
Ukončil jsem svoje trápení s tlumičem a dal jsem tam HyperPro. Ten rozdíl je obrovský. Že jsem to neudělal dřív.
Druhý dojem.
Jsme spolu skoro rok a půl a za tu dobu jsme urazili bez mála 30.000 km. Mám ji rád čím dál, tím víc. Krátce po dvaceti ticích jsem měnil řetězovou sadu, řetěz začal umírat. Asi v šestadvaceti tisících jsem měnil přední destičky. Zažily dost ježdění na malých okruzích. Ještě by chvíli vydržely, ale bylo před výletem do Dolomitů, tak jsem nechtěl nechat nic náhodě. Ve stejné době jsem měnil i pumpu přední brzdy. Občas zlobila a když jsem to dal do servisu, tak zrovna sekala lať. Tak jsem neměl jinou možnost, potřebuju stoprocentní důvěru. Jinak tam leju benzín a co pět tisíc měním olej. Trochu jsem se začal učit sportovní jízdu, což mi umožňuje víc využívat potenciál téhle motorky. Vyzkoušel jsem letos dost jiných motorek a stále více se utvrzuji, že je těžké najít tak lehce ovladatelnou motorku, jako je MT-09. Snad jediná, která mi zamotala hlavu je MT-10
Malé okruhy, město a klikaté silnice, akcelerovat, brzdit a zatáčet, tohle s MT-09 nikdy neomrzí. Je něco jako můj Ikran

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jawatar
jawatar napsal 25.03.23 v 06:59 10b.

Krasavice, parádní stroj!

zaaacek
zaaacek napsal 29.08.19 v 11:15 10b.

solio
solio napsal 23.06.18 v 16:29 10b.

Moc pěkná MT-09!
Též uvažuji o Hyper Pro tlumení.

Paladin
Paladin napsal 06.06.18 v 22:56 10b.

Vymazlená, 10 bodů jí patří...

64mara
64mara napsal 10.05.18 v 00:04

Samic, David Šlechta, Ales600, giovany1, Davcoun, Majk157, Rendyd, všem díky

Více komentářů



TOPlist