Véčkovej dvouvál 90°, asymetrický uloženy zadní odpružení, charakteristická přední maska, italskej design (čti hezkej, ale jenom z dálky :D).
Motorka koupena od Stanislav Slezák - Jsem teprve druhý majitel a nepřestává mě překvapovat, jak někdo může i jenom při výměně blinkru tu motorku zprasit :D
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Oproti kawasaki er 5, má shiver dvojnásobný výkon. Dík bohu za 3 Palivový mapy, díky kterým se dá na výkon zvykat postupně. Motorka je trochu vyssi, což mi vyhovuje - neboli mě po jízdě kolena. Širší řídítka oproti průměru jsou super věc, obzvlášť pro mě, protože se min nadřu. Oproti kawě si budu muset ještě hodně zvykat na lepší brzdy a zprevodovani.
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv. Fakt. Motorka se lehce ovládá, není těžká, je s ji sranda...
Doplňky na motorce - Řídítka, gripy, akrap, držák SPZ, led blinkry.
Recenze
Motorka je krásná, dobře se mi na ni sedí, neboli z ní zadek.
Velkou nevýhodou je, že se pod sedlo nevejde prakticky nic a dost blbě se na ni peidelava bagaz, neb je ta motorka celá oplastovana a dá se to připevnit jenom k úchytům na zadní sedačce.
Je možnost mít tam zajdu nebo boční kufry, ale mně se to nelíbí. Radši za sebe hodím loďák.
Dá mi dost práce vyznat se v tom palubním počítači. Ale když se to člověk naučí, dá se s tím fakt hodně vyhrát.
Můžu se zeptat, proč toho Shivera prodáváš? Případně jaké s ním byly potíže? Eletrika, hm? Osobně přecházím právě z ER5 a Shiver se mi zdá jako nejlepší varianta. Zvyknul jsem si na dvouválec s níže posunutým momentem a proti točivým 3/4 válcům mám mírný odpor.
Shiver mi přijde jako super bike. Na své roky má skvělý design, radiální brzdy, upside-downy a k tomu analogový otáčkoměr!
pěkná mašinka