renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Majkl666
Vloženo 25.3.2018
Aktualizováno 29.10.2022
Zobrazeno 1 779x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.5

Popis motorky


Perfektní stroj na začátek, lehká hravá a dost zábavná motorka s kterou mě fakt baví jezdit.

Více fotografii

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Po nastartování se dějou věci, koncovka MIVV dělá svoje, opravdu krásnej zvuk, když se to malinko vytočí k 8-10tis. tak to je fakt brutální orchestr! Po prvním zatáhnutí za plyn, jsem byl malinko vyklepanej, jezdil jsem x let na 250ccm 2T takže to pro mě byl skok, ale dost příjemnej. Motor pružnej, dole hodnej, možná až moc, dole to fakt jede velice opatrně a nástup výkonu je hezky plynulej a pozvolnej, prostě 4válec. Váha motorky je úžasná, lehoučká motorka kolem 200kg při plných náplních je pro mě jako pro chlapa s 93kg prostě papírek. Mimochodem motorka opravdu není pro velikány, mám 173 a je pro mě opravdu akorát, krásně dosáhnu na zem celou nohou, tak jak to má být. Pro lidi 180+ to může být malinko problém, protože by se tam nemuseli poskládat, i tak mě po delší době bolí nohy a kolena, ale to asi u všech motorek tohodle typu ?

Motorku bych doporučil pro - Pokud si nikdy neseděl na motorce, určitě bych volil něco slabšího, ono to je sice hodný, ale jak to člověk roztočí do těch 10tis.ot, tak to umí být docela dost divoký, hodněkrát mě to překvapilo a samotnej jsem si stříkl do trenek, ze začátku je hlavně důležitý se naučit dávkovat plyn plynule, jinak je to cesta do škarpy, s tím jsem měl ze začátku hodně problém, udržet konstantní plyn, neucukaná jízda, to je malinko oříšek a to díky tomu, že je to karburátor, ta stříkačka je přece jen malinko jemnější. Ale to stačí volit rok 07+ Pokud má člověk už nějaký zkušenosti, ať třeba z 125, tak by neměl být problém, motorka zabaví na dlouhou dobu, doveze, je spolehlivá, jednoduchá na údržbu a celkově neurazí a neomrzí

Doplňky na motorce - výfuk od MIVV s homologací (předchozí majitel)
padací rámy (předchozí majitel)
17 500 - výměna oleje a olejového filtru
18 000 - výměna vzduchového filtru
19 800 - nová řetězová sada DID
22 800 - nové brzdové destičky nissin na předek
24 000 - výměna oleje a olejového filtru
25 500 - kontrola vůlí na ventilech (vše v pořádku)
30 000 - výměna oleje a olejového filtru
36 000 - výměna oleje a olejového filtru
42 000 - nová řetězová sada DID
45 000 - velkej servis, rozvoďák - kontrola vše v pořádku (cca 50% opotřebení) seřízení karburátorů, olej a filtr
48 000 - repas předních tlumičů komplet
53 000 - olej, filtr
59 500 - olej, vzduchovej filtr, olejovej filtr
72 500 - rozvody, seřízení ventilů,synchronizace karburátorů, svíčky, olej + filtr
76 000 - výměna chladící kapaliny

Průměrná spotřeba - 5.49437 l/100km

Recenze

Prostě Honda, na začátek ideální řešení, kus poctivýho železa bez zbytečností typu ABS, ESP a dalších kravin.
Přesně tak, jak jsem to chtěl! Vše splnila a jízda na ní mě baví každým dnem !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Majkl666
Majkl666 napsal 10.04.18 v 18:52

Jak bude čas, všechno bude!!! Taky mám pocit, že jsem tě někde viděl! :D

Faider
Faider napsal 09.04.18 v 22:06 10b.

Je mi nějaká povědomá! Jasných 10. A taky to chce víc fotek

Izmail
Izmail napsal 29.03.18 v 11:22 9b.

Moc pěkná motorka - ještě vylestit svody a pak to fakt vynikne :)

cebeer
cebeer napsal 29.03.18 v 09:11 10b.

Souhlasím - Hornet je pro Tebe určitě dobrá volba . Pomáhal jsem kupovat už dva Hornety podobně starým klukům jako jsi Ty. Je to pohodová motorka, která to ale umí pěkně rozpálit. Přeji hodně štěstí na cestách.

Více komentářů



TOPlist