Bláta už bylo dost tak hurá na silnici a co jiného než Zeda Kawu SX
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1300 R: Bohužel jsem nenašel za 3 měsíce kus v rámci rozumné cenové výši, který by stál za to.
První dojmy - Absolutně předčila moje očekávání - tahle motorka Vás fakt dostane od prvního svezení. Nejen že je krásná, je rychlá a výborně ovladatelná. Hned jsme si padli do ruky.
Motorku bych doporučil pro - Všem kdo to mají už srovnaný v hlavě - ta motorka fakt umí a pro ty co hledají jakýsi univerzál - svést se kdykoliv kamkoliv (po silnici) i trochu si zařádit.
Doplňky na motorce - Společně s motorkou jsem k této dostal 2 origo kufry Kawasaki - ale buďte si jistí helma se do nich nevejde. Dále jsem přikoupil vyhřívané rukojeti : Oxford Premium - rychlá instalace vůbec není potřeba sundávat nádrž - kabely krásně protáhnete pod ní. Dále jsem pořídil mini tanvak od Givi s ploškou na mobil na nádrž a na sedadlo batůžku tanvak originál Kawasaki - skvěle padne.
Recenze
Po 9 letech bahnění po loukách a lesích (samožrejmě jen na tratích pro motorkáře ) bylo potřeba něco změnit. A tak pod tíhou únavy z mastodontů a jejich tahání z bláta, občasných výkřiků do tmy zemědělců a houbařů přišla změna a bylo na čase se po něčem podívat. Konec konců byl jsme poslední skaut z naší úzké party co se velkého endura držel zuby nechty. A vzhledem k tomu, že neměřím 175 cm bylo potřeba se podívat po něčem větším co by uspokojilo moje touhy - moje nové touhy a to někam se podívat i na asfaltu a opět s dávkou jistého adrenalinu. Tahle motorka mě fakt baví.
Svezete se na ní do práce, odpoledne vezmete holku na výlet. O víkendu se pojedete svést na okruh, pak nabalíte kufry, tankpady a hurá na dovolenou. S touto motorkou jsem ujel teprve 6 tis. km (konec roku 2017) a jsem maximálně spokojen. Samozřejmě pokud hledáte maximální pohodlí - tento model nehledejte - přeci jen je zejména k delším trasám (500-700 km) potřeba trochu fyzického tréningu - teda pokud se nejedete kochat. O pohodlí pak dle mého úsudku nelze skoro vůbec mluvit bavíme-li se o batůžku. Místa tam moc není. I když moje paní je strašně nadšená a kolikrát musím vytlačit motorku potichu jako zloděj z garáže, protože jakmile ji nastartuju už je tam s otázkou " tak kam dneska pojedeme ? "
Úložný prostor tam ani nehledejte - možná se pod sedlo vejde malá lékarnička a GPS - Trackito. Zbytek věcí si můsíte vzít do kapes nebo do tankvaku. Nejhezčí svezení je samozřejmě na krásném asfaltu, motorka má krátké kvalty, myslím si dostatečný krouťák a dobrý výkon. Motorka se fakt krásně zbírá při 60 km/h na 6. Maximálku jsem nezkoušel, ale bude to něco kolem 250 km/h. Servis jsem zatím neřešil - nemusel jsem, olej si dneska vymění každý sám a kdo neví jak, všechno je na youtubku a u téhle motorky je to na 20 minut. Spotřebu neřeším, ale tabulkově je to asi kolem 6-7 l. Nepočítal jsem - jezdím tak jak mám náladu a chuť. Posez motorky je pro mě pohodlný - skoro rovná řidítka mi připomíná enduro. Na terén zapoměňte i když ... polňačka by se dala
Ahoj, do origo kufrů se helma vejde v pohodě Asi máš velkou helmu. Běžně ty kufry takhle používám
Dobrá volba, pěkně napsané
Ať to jezdí Parádní motka
Skvělá motorka, hezká recenze! Vypadá to, že zábavný univerzál existuje... Co nejdelší sezónu 2018!
Pěkná taky si ji chci zkusit ať tito lítá