renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Hypermotard 800 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kokpilot
Vloženo 17.3.2018
Aktualizováno 3.11.2020
Zobrazeno 1 727x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Ducati Hypermotard 821 splašenej stroj, výkon a lehkost v nádherným italským designu.

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Hyperstrada 800: nakonec vyhrála barevná kombinace černá s červeným rámem. Chtěl jsem moto i s kuframi ale to nějak pořeším.

První dojmy - 1. Řídítka hodně k tělu a dole. Uvidíme jak si zvyknu 2. Posez hodně vzpřímený jako na krosce. Do větru se moc neopřu ale vítr do mě. 3. spínač blinkrů musím stisknout dost silně aby začal ukazovat. Jízda je libová, baví mě hodně. Teším se na víc km.

Doplňky na motorce - Carbonový štítek - trochu rozrážející vzduch a lépe vypadající než-li plastový.



Recenze

Po 1. sezóně napíšu víc...
Hyproš, hodně hravá a lehce ovladatelná motorka, ačkoliv je spojka ovládaná lankem, její chod hladký a prát se sní opravdu nemusíte. Maximálka 220km/h na kterou se dostane celkem hravě, a motor by utáhl určitě i poměr do větší rychlosti. Nic méně v této rychlosti dokážete jet na Hyprošovi tak deset minut a pak musíte zpomalit na přijatelných cca 140, kde se udržíte řidítek celkem v klidu. Já osobně bych oželel maximálku a dal mu ještě trochu síli větší rozetou. Jinak příště do itálie nasadím vyšší cestovní plexi určitě to bude na cestě příjemnější. Nádrž papírově 16l, já zatím nabíral max 12l při nájezdu cca 220-230km, běžně mi svítí nádrž cca 180-200 pak už radeji naberu, abych pak nehledal benzínku se staženou zadnicí. Počítač ukazuje spotřebu 4,8l, myslím že těch 5l asi sedí. Abs, příjemná věcička, která občas pomůže i tam kde by jste to nečekaly. Mám nastavenou 1 ale asi zkusím i vypnout aby mi Hyproš dovolil smyk zadkem. Kontrolu trakce mám taky na 1, tady se staví na zadek.
myslím že u dvojky už zasáhne dřív. Sedlo je dostatečně pohodlné odjel jsem itálii a bolest zadku jsem nezaznamenal určitě existují pohodlnější sedačky na cestování, ale dá se v pohodě. Motorka je poměrně vysoká což se mi líbí opticky, pohodlnost je ale na hraně, 870mm výška sedla, já mám 181 a dosáhnu na zem nikoliv však pohodlně. vždy semaforu musím zadek posunout ke straně a dát nohu na zem. na hyperstrádě je to pohodnější. Štve me startování, na sezónu zkusím novou baterku, ale nevím.
no snad to nebude načatej startér, kterej není silnou stránkou této motorky jak jsem tu četl. Pod sedlo si nedáte ani lekárničku, tam zmuchláte maximálně reflexní vestu, ale když jí použijete, musíte koupit novou, už jí nesložíte do takových minirozměrů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist