Riga 13. V našich končinách málo známý Lotyšský moped, vyráběný v letech 1983-1996.
Motorka koupena od soukromá osoba
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Při koupi proběhlo pouze osedlání. Zkušební jízda až doma, po vyčištění, základní údržbě a dolití směsi benzinu s olejem. První jízda? dlouhá asi 10km proběhla za doprovodu oblaku kouře, kapajícího nespáleného oleje a oprav uklepaného drátu v zapalovánía úsměvěm na tváři, když to zrovna jelo.. :)
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo nikam nepospíchá, dokáže si užít jízdu a rád se kochá krajinou. (Jen nesmí být moc kopcovitá, to je potom potřeba obcas šlápnout do pedálů :) )
Doplňky na motorce - Mezi doplňku bych zařadil asi jen brašnu na povinnou výbavu, nalezenou při procházce lesem a zvonek ze starého kola. Otatní jsou spíše úpravy. Širší pneu, rovná řidítka, plynová páčka místo otočného heftu, sedlo ze starého favorita, jawácké hefty, zadní světlo upravené ze stadiona
Recenze
Šlapadlo, jak mu říkám, jsem přivezl v kufru půjčené oktávky, v létě roku 2014. Po několika zkušebních jízdách došlo na rozebrání a další rok probíhaly další opravy a úpravy k obrazu mému. Tento konkrétní stroj jsem si vybral proto, že je netradiční svoji konstrukcí a v záplavě Stadionů, fichtlů a jiných strojů Československé výroby snadno vynikne. (Ne že bych proti těmto skvělým strojům něco měl, naopak. moje první jízdy byly právě na přestaveném pionýrovi, moje první vlastní motorka byla černá Jawa 23 Mustang a dnes mám doma pařízka.) A protože již při koupi nebyl v originálním stavu, spíše opravovaný ve stylu co dům dal, jsem se rozhodl i při opravách a úpravách vydat tímto směrem, ovšem s přihlédnutím k celkovému vzhledu. Výsledek posuďte sami, zda se přestavba, dá li se to tak říct, povedla nebo ne.
Krása
Hezké ! A tak 10 bodů.
No mně se to líbí
Pěkný