renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 XC (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Butch-mt
Vloženo 24.2.2018
Aktualizováno 3.9.2019
Zobrazeno 3 292x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velké cestovní enduro. Pro mě perfektní stroj a splněný sen.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany) - Maximální spokojenost. Ochota a kompletní služby. Perfektní jednání.

První dojmy - Je únor a tak na první jízdu se neskutečně těším.

Motorku bych doporučil pro - Všem co chtějí perfektní cestovní stroj a mají rádi značkuTtriumph.

Doplňky na motorce - Rozšířený palubní počítač, asistent náklonu ABS + TTC, vyhřívané rukojeti, automatické vypínání led blinkrů, originál padací rám + SW Motech padací rám, ALU kryt chladiče, ALU kryt motoru, elektricky stavitelné plexi, deflektory plexi, centrální stojan, blástry, komfortní sedadla, jízdní módy Road, Rain, Off Road, elektrické nastavení podvozku, sada ALU kufrů Triumph + Topcase s opěrkou spolujzdce, 2 x zásuvka 12V, zásuvka USB. Rozšíření stojanu od SW Motechu.








Rozšířené stupačky Triumph.




Přídavná světla originál Triumph.





Nová lámací řadící páka Triumph:




Recenze

Momentálně není co psát. Je únor a mrzne.(bohužel) V průběhu sezony dopíšu recenzi.
19.4. Máme za sebou tři vyjížďky cca. 600 kilometrů. Přechod na cestovní enduro byl pro mě jasnou volbou. Musím uznat, že změna je opravdu velká. Při váze 264 kilo je motorka velice stabilní a jistá na cestě. Manipulace na místě nečiní větší problémy(nevím až bude plně nazbrojená, kufry atd.doplním).
Co se týká ovladatelnosti tak při jízdě se chová bezvadně. Perfektně drží stopu a ochotně jde i do zatáček. Posez i výška sedla, stupaček mi naprosto vyhovuje i při mé výšce 175 cm(sedlo umístěno do nižší polohy). Prostor mezi mnou a spolujezdcem je obrovský. Sedlo spolujezdce vyzkoušela i má polovička a vše komentovala jen v superlativech.
Je to první motorka na, které jsem plně chráněn proti větru díky elektricky nastavitelnému plexi. Plexi odvádí veškeré proudění mimo helmu i ramena. Je to super možnost nastavit plexi v jakékoliv situaci dle momentálních potřeb a stavu.
Motor tahá, tahá a tahá snad ve všech otáčkách a na každý rychlostní stupeň. Je to můj druhý třívalec a ten motor mě nepřestává překvapovat a bavit. Ještě malé doplnění k motoru. V létě v zácpách nebo na hraničních přechodech se člověk zapotí, protože motor opravdu topí.
Tempomat využívám na dálnicích. Opravdu funguje. Je to návykové a člověk uleví zápěstí.
Hydraulická spojka má měkčí chod a funguje bez problémů. Elektronický plyn v kombinaci s kardanem je návyková záležitost. Brzdy fungují tak jak člověk očekává u velké a těžké motorky. Dávkování je čitelné. Opravdu ostře brzdy začnou zabírat až po cca. 1 cm zmáčknutí páčky. Rozložení brzdného účinku mezi přední i zadní brzdu je nastaveno přímo od Triumphu, takže zadní brzdu využívám pouze v režimu Off Road.

Vše v průběhu dalších najetých kilometrů doplním a napíšu i pocity z jízdních režimů, pneumatik atd.
Zatím maximální spokojenost.
25.5. Mám ujetých 1900 kilometrů. Proběhl i roční servis s výměnou oleje a olejového filtru, olej v kardanu. Servis proběhl v Angel Racing autorizovaný servis Triumph v Olomouci. Obul jsem Explorera na nové papučky Continental TKC 70.




Nově namontován Headlight Protector KIT originál Triumph.
23.9.2018 po dalších 7 tisících kilometrech doplňuji recenzi. Po letošní dovolené Rakousko, Slovinsko, Itálie, Chorvatsko musím konstatovat, že obsah ničím nenahradíš. EX je opravdu velká a pohodlná motorka na které se dá zvládnout pohodlně i velká porce kilometrů během jednoho dne. Nebolí z ní záda ani sedací část těla. Podvozek WP zvládá veškeré povrchy bez ztráty kytičky i při plném naložení (spíš přeložení). V kombinaci s pneumatikami TKC 70 se dájí projet i nezpevněné úseky s použitím jízdního režimu Off- Road je to i zábava (do určité míry), protože si myslím, že EX je primárně určen na silnici a lehký terén. Jediným limitem pro mě je váha plně naložené motorky včetně batůžku na místě. Je to opravdový zápas, ale po rozjetí je EX plně ovladatelný a neskutečně agilní motocykl.
Celkově musím říct, že se Triumph Tiger Explorer opravdu vydařil. Jsem s tímto motocyklem nadmíru spokojený a opravdu si ho užívám.
29.3.2019 Proveden roční servis v Angel Racing autorizovaný servis Triumph včetně výměny brzdového obložení Brembo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sasos69
sasos69 napsal 02.05.20 v 19:13 10b.

11vili11
11vili11 napsal 26.04.19 v 07:03 10b.

Jooo tygrik je proste super

killerrebel
killerrebel napsal 21.03.19 v 05:09 10b.

Krásný za 10b, taky to u sebe vidím že moc možností po Tigerovi 1050 není... Buď novější model nebo Tiger 1200 ale zatim nehodlám měnit

TRA
TRA napsal 20.03.19 v 16:45 10b.

Parádní motorka

namot
namot napsal 09.02.19 v 06:01 10b.

Více komentářů



TOPlist