PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1100XX Blackbird (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sete
Vloženo 19.2.2018
Aktualizováno 1.4.2018
Zobrazeno 1918x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Psal se rok 1996, když jsem jí v časopisu Motocykl poprvé spatřil. Moc jsem jí tehdy chtěl. Uplynulo dlouhých 22 let a mám jí v garáži.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Milan Stuparič - MotoShop Tábor (T - dojem dobrý, klidně bych si u něj koupil motorku znovu

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZZR 1200: měl jsem jednu vyhlédnutou v Německu, ale prodávající nekomunikoval, asi se bál kupce z východu.

První dojmy - Jede pěkně, moc pěkně ;-) Dojem při zkušební jízdě zkazily jen podhuštěné pneu, což už beru jako kolorit, stává se mi to u 9-ti motorek z 10-ti…

Motorku bych doporučil pro - Pro piloty, kteří už to mají mezi ušima alespoň kapku srovnané, jako první motorku bych jí spíš nedoporučil

Doplňky na motorce - ABM kit (brýle + jednodílná řídítka), Akrapovič Full system 4-1, krátké CNC páčky, USB zásuvka

Recenze

Stalo se nevyhnutelné, po roce ježdění na enduru se mi začalo stýskat po zátahu velkého čtyřválce. KTM mám ale rád, tak zůstala doma a dokůpil jsem Blackbirda. Je to stejně paráda, že dnes člověku stačí relativně pár korun, aby si mohl koupit poctivě postavenou fortelnou motorku, která jede, nekroutí se, dobře brzdí a vůbec se na ní dá svižně pojezdit bez návratu s úhořím pruhem na trenclích. Na tachometru měla při koupi 32.700 km a dle záznamů v servisní knize i TÜV protokolech nemám důvod tomuto číslu nevěřit, celkový stav tomu taky odpovídá.

Motorově je to typická Honda, nezáludný lineární zátah, s pěknou špičkou. Při první jízdě mě překvapila tendence stavět se na trojku na mírném horizontu na zadní, u tak nízké, dlouhé a čtvrt tuny vážící lokomotivy jsem to nečekal.
Podvozek je pevný, předek sice nestavitelný, ale když se do vidlic nalije kapku hustší olej, tak funguje jako celek dobře. Koupil jsem jí už s ABM vyššíma jednodílnýma řídítkama a co se týče pohodlí i ovladatelnosti, tak jsem spokojen, nejspíš to tak nechám.
Duální brzdy jsou do běžného provozu v principu dobrá věc, na kterou si člověk zvykne rychle. Vadit můžou při ostré jízdě na okruhu a taky mají kapku komplikované vedení, hadic je tam 2-3x tolik než na běžném brzdovém systému. Po zkušenostech s brzdami na K1200RS (viz deník ) mě kapku děsí představa, že bych měl u tohoto orloje měnit brzdové hadice.


Třešničkou na dortu je výfuková soustava . Předchozí majitel, soudruh z NDR, nešetřil a nadělil motorce komplet výfukový systém 4-2-1 i s koncovku od mistra Akrapoviče. Plusem tohoto řešení je jednoznačně zvuk, zcela jistě i nějaká úspora váhy (u KTM to dalo 8kg dolů), nevýhodou je jiný tvar mezisvodu a s tím související nemožnost použití hlavního stojanu. Z přiloženého diagramu vyplývá, že dole soustava moc parády nepřidá, ale od 5.500 otáček už je nárůst výkonu i krouťáku znatelný, na vršku to dá cca +9 koní.


Teď už netrpělivě vyhlížím jaro, abych jí pořádně provětral pérka, nejlépe v Alpenkurven

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Melizoy
Melizoy napsal 23.02.18 v 14:17 10b.

Ahoj Radku, jsem rád, že nezačínáš novou sezónu bez nové motorky :DDDD !!
Blackouše jsem taky ještě neměl, také cítím, že mi k endurům chybí něco pro svižné dálkové cestování ))
Ať slouží!

jezeveCZ
jezeveCZ napsal 23.02.18 v 11:41 10b.

Sen mého mládí

GL1
GL1 napsal 22.02.18 v 20:53 10b.

jako Hondař 70/80/90 er nemůžu jinak, než dát plný počet bodů

Více komentářů



TOPlist