renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník djcada
Vloženo 12.2.2018
Aktualizováno 26.7.2022
Zobrazeno 1 115x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Je to sice už babička, ale je to krásná japonská klasika

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Super stroj, který jsem si vždy přál a konečně jsem se dočkal.

Recenze

S motorkou zatím pouze cesta ze Šumavy (nákup) do místa pobytu do Zlínského kraje. Zakoupena teprve na podzim 2017. Trochu jsem měl vyhozené kyčle z toho posedu, ale dá se na to zvyknout. Spotřeba do 8 l, a to jsem ji příliš nehonil. Nyní připravena na čištění a údržbu. Skoro komplet originál. Sehnal jsem dodatečně i originál výfuk. Laďák je fajn, ale není to origoš. Jediné co mi ještě chybí je originální plastový kryt řetezu a čiré plexi. Letos už to asi nestihnu, ale chtěl bych i původní modro-bílý nástřik s polepy. Po mé předchozí FZR 600 úplně jiné kafe

Po zimě prokoukla, ještě hezčí než na podzim?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 31.03.18 v 18:16 10b.

Tak má vypadat motorka s velkým M - 2 kulaté světla!

djcada
djcada napsal 12.03.18 v 14:40

Tak nejnovější info z plánované údržby mojí GSXR. Laděný výfuk odmontován. Svody nachystány na natření černou teploodolnou barvou. Největší problém co teď řeším je karburátor. Když jsem moto koupil byla tam moc bohatá směs. Volnoběh v pohodě dle tabulek. Po vytažení karbce a vyčištění téměř všech trysek jsem zjistil, že trysky (4 x 0.5 mm + 4 x 1,25 mm), které jsou zapuštěné ve spodní částí sání, co jde do air boxu se někdo snažil dostat ven a dojeb... drážky, takže šroubky jsou nevyšroubovatelné . Kromě jednoho ten se mi už podařil. Je vidět, že to zasahuje u některých i částečně do trysek a proto byla směs asi přechlastaná a šlo tam málo vzduchu. Motorce se taky moc nechtělo od volnoběžných otáček tak do 3.000. Toto byl zřejmě ten problém. Musel jsem objednat nové trysky (za pár šroubků takovej balík ). Teď budu muset nějak vytáhnout to zbývající šroubky. Tak nejprve zkusím vytahovák zalomených šroubků a pokud ne, tak budu muset odvrtat a udělat nové závity. No bude to porod

Mario81
Mario81 napsal 19.02.18 v 12:08 10b.

Pecka 90 léta jsou nej jasných 10 bodíku

djcada
djcada napsal 15.02.18 v 19:38

Souhlasím Normiku, je to kult. Stejně tak vidím typově Kawu ZXR 750, starou Hondu CBR900 Fireblade, a taky Yamahu FZR1000. To je všechno stará japonská škola Těžké a silné, prostě nic pro 50-ti kilové kluky

Normik
Normik napsal 13.02.18 v 09:20 10b.

GSXR je kult, určitě si zaslouží trochu té péče...

Více komentářů



TOPlist