renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XC (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Aleš-ák
Vloženo 3.2.2018
Aktualizováno 12.8.2023
Zobrazeno 1 683x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Bílej tygřík v perfektní formě. Hravý, klidný ale někdy i pěkná bestie. Tohle zvířátko ke mě dojelo 2.2.2018

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: Horší jízdní komfort,cena,spolehlivost
Yamaha XT 660 Z Tenere: Na cesťáka slabý motor

První dojmy - První dojmy byly dobré,motorka hned padne do ruky..Ovládání je na správném místě,tam kde bych tlačítka,páčky hledal...

Doplňky na motorce - Padací rám GIVI,vyhřívané hefty Oxford,kryty páček Touratech originální kufr Triumph

Recenze

Další motorka do mé stáje , tentokrát jsem zvolil cestovní enduro ,takové o kterém se vypráví příběhy dobrodružství cestou necestou...
Očekávám ,že s touhle motorkou zažiju něco podobného.

Při jízdě na Trimphu, jsem měl pořád pocit, že se kroutí v zatáčkách rám, nebo že mě ta motorka chce shodit (technicky bylo vše ok, jezdit umím) =D.Bohužel, toto nebyl jen můj pocit... Čím víc kilometrů jsem na té motorce najel, tím víc jsem měl pocit, že mi nepadne do ruky. Při plně naloženém stavu,jsem zaznamenal horší brzdový účinek...Taková hloupost, ale na Triumph musíš mít speciální nabiječku na 12V - je menší než standartní... Nechápal jsem.. Náhradní díly jsou dražší než u standartnějších značek s dodací lhůtou bohužel taky delší... Abych jen nekritizoval, musím do dílen Triumpha poslat velkou chválu za zpracování sedačky při dlouhých přejezdech, agresivní zvuk a projevu výkonu tříválce a perfektní odpružení..Spolehlivost jsem u této motorky zaznamenal také..Váha byla taky suprová ! Ale těžiště špatně zvolené. Celkově bych tuto motorku nedoporučil.

Technické parametry
Objem 799 cm3
Výkon 70 kW
Výkon při otáčkách 9300 ot/min
Množství oleje - 3.7 l
Točivý moment 79 Nm
Otáčky při max toč.mom. 7850 ot/min
Uspořádání válců Řadový
Startér Elektrický
Počet válců 3
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Vrtání 74 mm
Zdvih 61.9 mm
Kompresní poměr 11 : 1
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Příhradový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 210 mm
Zdvih zadního odpr. 215 mm
Úhel hlavy řízení 24.3 °
Rozvor 1545 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 308 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 21 " -
Zadní kolo 17 " -
Rozměr přední pneu 90/90 - 21
Rozměr zadní pneu 150/70 - 17
Výška sedla 845 mm
Suchá hmotnost 215 kg
Pohotovostní hmotnost 215 kg
Objem nádrže 19l
Spotřeba 7l /100 km

Cesty necesty

Jak jsem již zmiňoval, při koupi jsem očekával od motorky velké dobrodružství,díky této motorce si je konečně začínám plnit.

Křížem krážem Českou republikou
Slovensko
Maďarsko
Rumunsko
Rakousko
Slovinsko
Itálie
Chorvatsko

---
Je čas,se posunout zase o nějaký level výš,tygřík odjel navždy do Prahe 15.8.2019

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DjMicho
DjMicho napsal 17.06.18 v 18:17 10b.

Já jsem sice na malorážky (motorky mám na kochačku), ale ať slouží a jsem rád, že seš stále naživu

boucek69
boucek69 napsal 18.03.18 v 09:12 10b.

užíj si ho

libac22
libac22 napsal 26.02.18 v 22:09 10b.

Super stroj

Aleš-ák
Aleš-ák napsal 11.02.18 v 12:29

Děkuji
Koupil jsem jí z Brna,byla na tipmotu nějakej ten pátek...

mendosk
mendosk napsal 10.02.18 v 21:15

Dobre si vybral odkilal si kúpil, nejaký ten piatok sledujem ponuku a je to bieda sama herka z IT

Více komentářů



TOPlist