K VFR800Fi jsem se vrátil roku 2011.
První dojmy - Na VFR800 jsem měl už dříve mnoho naježděno. Jsem spokojený s všestranností této motorky. I přes vyšší hmotnost se výborně vodí v zatáčkách a pokud se o ní dobře staráte, najedete s níopravdu velkou porci km.
Motorku bych doporučil pro - Komukoliv, kdo chce cestovat pohodlně i ve vyšších rychlostech.
Doplňky na motorce - Vyhřívané gripy, K&N filtr, laďený výfuk Scorpion, Givi wingrack II, kufry, zrcátka s LED blinkry
Recenze
Mít na ODO sto tisíc není problém. Naopak. Je to výzva k další stovce.
VFR je pohodlný polikač km. Na delší výlety je dobré mít kufry. Dobře volte tvar kufrů, který velmi ovlivní chování motorky ve vyšších rychlostech.
Pro spolujezdkyni může být stroj nudný. Laděný výfuk, který jí nedá usnout jí zpívá krásnou ódu, ale na druhou stranu nízké sedlo, díky kterému má perfektní výhled na zadní část přilby řidiče znamená, že ji bude
a) bolet za krkem, jak se bude vyklánět
b) pokud máš na přilbě pěkný obrázek, bude schopná vám o něm celý večer vyprávět již cestou odehraný příběh. Pokud je "b" správně, doporučuji častější obměnu obrázků
VFR je legenda a mnohem více se o ní dočtete na stránkách Czech VFR Club
STK v pohodě. u zrcátek jsou mírné vibrace cca od 100kmph.
Měl jsem tento typ led zrcátek a od cca 80km/h lehké vibrace a zhoršený výhled...máš to samé?
Jinak zajímavá barevná kombinace...co STK na zaslepení masky ?