renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM EXC 250 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Critical
Vloženo 16.1.2018
Aktualizováno 16.1.2018
Zobrazeno 2 078x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.5

Popis motorky


Na svůj věk jede jako pila je po kompletním GO, rám,motor,podvozek. Je to velice ostrý a zábavný stroj určen do terénu.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KX 250: Nemá Tp, ostrý cross
Honda CR 250: Nemá Tp, ostrý cross
Husqvarna CR 250: Na starší a cenově dostupnější ročníky se špatně schání díly
Husaberg FE 250: důvod neuveden

První dojmy - KTM EXC 250 mi padla na první projížďce už při koupí, obratná,hravá,silná,ovladat elná i podvozek mě překvapil na svůj věk velice přizpůsobivý, za mě zlatá střední cesta pro začátek nějaké jawy už jsem od mala jezdil toto je ovšem jiná liga i přesto jsem se vcelku rychle adaptoval nic méně teď bych šáhnul po exc 300 :)

Motorku bych doporučil pro - Pro bahnomily

Doplňky na motorce - ...

Recenze

Dlouho jsem si chtěl pořídit stroj tohoto zaměření už za posledních 7 let jsem ho chtěl mít doma nic méně se tak stalo min. rok po svezení na kawasaki kx 250 jsem neotálel a začal hledat stroj vhodný pro mě a přišlo to samo známy zavolal že jeho brácha prodává tuhle mršku a už byla v garáži.

9.2.2017 jsem ji dovezl domů jak jsem již výše psal je to velice dobrý,hravý a silný 2t stroj takto jak byla sem se sní jen seznámil pak přišla asi za 4 dny menší rozborka a servis najedou jsme přicházeli co tomu vlastně všechno je, podsedlový ram rozpulený a držel při sobě na moto snad boží vůli, horní úchyty hlavy válce ''myslím tím ty hliníkové'' byly oba prasknuty asi ''vibrace'' to vyřešil kamoš co programuje cnc palicí stroje a vyrobil mi nové ale s mat.523(aspoň neprasknou), vyčistili jsme karbec znovu ho nastavili, nové hadičky,elektrika ta ale odešla po prvním umytí asi regulatory se přepalily jeden ze 2 byl totiž špatný tak asi odešel i druhý , nějaké pružiny na výfuk atd tím to skončilo. Po asi 15 mth jsem začal přicházet na čím dal zvětšující se vůle v kývce, kol atd, špatná a dávno po smrti řetězová sada veškeré ložiska v podvozku byly vyměněny až na krk řízení, investice byly asi kolem 7 ticíc do podvozku nepočítám z vlastní blbosti ulomený zadní blatník (klasika). Tímto jsem tedy myslel, že další servis a to motoru mě potká až v zimě, houby hned za dalších cca 12 mth (neměl jsem počitadlo mth) se mi nezdál už výkon jaký měla předtím v malých otáčkách tarokovala a zdálo se mi že spojka klouže nic méně byla to směs a svíčka :D to jsem zjistil ale po GO motoru kterej se mi protahoval skoro 3/4 roku samé klacky pod nohy jak se říká celkem mě ta mrška vyšla asi na 35 litrů co šlo do GO , aspoň že mám bednu dílu co mi zůstala něco zase můžu použit něco už ne tak snad bude dělat už jen radost s jízdy než dlouhé dny a večery v garáží, Dobrý, příště už zkušeněji budu přistupovat ke stavu Moto. Dost mě to ponaučilo opravy snad všeho.

Motorka je samozřejmě určená do terénu tam je doma :)

Cestovat na 2t asi zbytečně drahé a trápení pro moto je to motorka kolem kotla a na vozík a trať

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Critical
Critical napsal 21.01.18 v 09:55

díky, puvodně to měla být jen motorka na seznámení,naučení a pak prodej za novější stroj nic méně mě to až moc chytlo i to opravování tak jsem ji chtel celou udělat na novo bohuzel teď mi nezbývá než si ji nechat a kupovat další stroje za nějaký čas :)

MaxHSQ
MaxHSQ napsal 19.01.18 v 15:18 5b.

Máš můj obdiv ... koupit něco takového chce odvahu a v peněžence na dalši opravy min. to co za to kupuješ ... a až Ti prachy dojdou, tak zjistíš, že to bylo ještě málo ...

Přeju ať Ti děla spíše radost než starost

Více komentářů



TOPlist