Lehká, obratná, pohodlná i pro spolujezdce.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Od prvopočátku super svezení, pro postavu 175 cm perfektní nízký posez, dostatečný výkon 53 kw.
Doplňky na motorce - Kufr, padáky, rozšíření zrcátek, dvouzásuvka k nabíjení, alarm, rolny štítek
Recenze
Po několika strojích až v posledních letech přes skútry jsem se chtěl opět vrátit ke klasické motorce, jelikož mi chybělo řazení. Protože jsem plánoval pouze kratší vyjížďky do cca. 200 km na jeden zátah a také vzhledem k prostoru v garáži jsem chtěl lehčí a menší motocykl. Po recenzích jsem zvolil právě Kawasaki ER-6n s výkonem 53 kw. Motocykl byl zakoupen původně v ČR a při koupi měl poctivé km (bez nehody). K doplňkům patří zadní kufr, alarm, vytažená zrcátka pro lepší pohled, štítek, padáky atd. Přidával jsem také držák na navigaci (telefon) s možností dobíjení a 1x měnil pneu. Po 2 letech užívání mohu potvrdit, že i ve dvou je jízda pohodová a výkon dostatečný. Samozřejmě po ujetí více jak 100 km už trochu zadek cítím a nerovnosti na vozovce také zrovna příjemné pro jízdu nejsou. Pokud někdo jezdí na spotřebu, tak při normální svižné jízdě malinko za hranicí předpisů v pohodě kolem 5 litrů, ale zkoušel jsem to dopočítávat jen jedenkrát, jinak pokud s tím někdo nejezdí denně do práce, tak to asi ani neřeší. Běžnou údržba olej, filtry, čištění a mazání řetězu ... člověk zvládne v pohodě sám a je za pakatel.
V roce 2019 na jaře změněn nový lak na černou, kterou jsem vždy na motocyklech preferoval, a přidal nové čalouněné sedlo.
V červnu 2020 prodáno.