renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník todol
Vloženo 9.1.2018
Aktualizováno 2.7.2020
Zobrazeno 625x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehká, obratná, pohodlná i pro spolujezdce.

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Od prvopočátku super svezení, pro postavu 175 cm perfektní nízký posez, dostatečný výkon 53 kw.

Doplňky na motorce - Kufr, padáky, rozšíření zrcátek, dvouzásuvka k nabíjení, alarm, rolny štítek



Recenze

Po několika strojích až v posledních letech přes skútry jsem se chtěl opět vrátit ke klasické motorce, jelikož mi chybělo řazení. Protože jsem plánoval pouze kratší vyjížďky do cca. 200 km na jeden zátah a také vzhledem k prostoru v garáži jsem chtěl lehčí a menší motocykl. Po recenzích jsem zvolil právě Kawasaki ER-6n s výkonem 53 kw. Motocykl byl zakoupen původně v ČR a při koupi měl poctivé km (bez nehody). K doplňkům patří zadní kufr, alarm, vytažená zrcátka pro lepší pohled, štítek, padáky atd. Přidával jsem také držák na navigaci (telefon) s možností dobíjení a 1x měnil pneu. Po 2 letech užívání mohu potvrdit, že i ve dvou je jízda pohodová a výkon dostatečný. Samozřejmě po ujetí více jak 100 km už trochu zadek cítím a nerovnosti na vozovce také zrovna příjemné pro jízdu nejsou. Pokud někdo jezdí na spotřebu, tak při normální svižné jízdě malinko za hranicí předpisů v pohodě kolem 5 litrů, ale zkoušel jsem to dopočítávat jen jedenkrát, jinak pokud s tím někdo nejezdí denně do práce, tak to asi ani neřeší. Běžnou údržba olej, filtry, čištění a mazání řetězu ... člověk zvládne v pohodě sám a je za pakatel.
V roce 2019 na jaře změněn nový lak na černou, kterou jsem vždy na motocyklech preferoval, a přidal nové čalouněné sedlo.





V červnu 2020 prodáno.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mytb
mytb napsal 02.03.18 v 09:19 10b.

Více komentářů



TOPlist