Univerzální motorka, která je nenáročná na údržbu :)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 R: důvod neuveden
První dojmy - Jelikož jsem měl DRko už dřív, tak to nějak shrnu, při určitě rychlosti vibrují řídítka a docela často mě bolel zadek po nějakých 50km, ale je to hodně i o zvyku. Líbí se mi svou jednoduchostí, vše je pěkně přístupný a díly nejsou drahý, motory jsou držáky, problém bývá, když uniká olej a nedolije se v čas, tak se prý vydírají vahadla.
Motorku bych doporučil pro - Myslím, že je vhodná jak pro začátečníky, tak i zkušenější jezdce, dá se s ní jezdit trochu i v náročnějším terénu.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, kufry - boční hliníkové a na zadním nosiči GIVI, držák mobilu s nabíječkou...
Recenze
29.12.2017
Je to moje druhá motorka, první byla suzuki dr 650 rse 97 rok. Na ni jsem se pěkně vyřádil a naučil jezdit :) Po menší nehodě jsem ji prodal na podzim.
Následující rok mě to mrzelo a další rok jsem si ji musel koupit znovu.
Nejdříve jsem se rozhodoval mezi yamahou xt 660 a drkem 650 se, váha kolem +- 150kg, což je ještě přijatelný do lehčího terénu. Nakonec vyhrálo drko a to hlavně, že má svody od výfuku vedený vedle motoru a ne pod motorem jako yamaha xt 660, taky celkové uložení motoru je u drka 650 výš a vše je líp chráněné před rozbitím u pádu.
Jezdím na ni už půl roku a jsem spokojený, je to univerzální stroj, jezdím s ní do města i do práce, po přírodě přes kopce a louky... prostě svoboda, která mě láká a tahle motorka mi ji splní :)
Hned po koupi jsem nasadil přední kolečko menší o dva zuby, takže do strmého kopečku v lese se dá jet relativně pomale a v klidu :D Další problém byl, že byl trochu olej kolem výpustného šroubu, řekl jsem si, že to bude stačit přetěsnit a bude to ok. Po koupi motorky jsem doma zjistil při výměně oleje, že je strhaný závit u výpustného šroubu, takže následovalo předvrtání na větší průměr a následné závitování pro nový výpustný šroub... naštěstí vše klaplo a vše těsní jak má :)
Jako velký mínus beru sedačku, po 50 km v terénu, ale i po silnici mě bolí zadek a nemůžu si na to zvyknout :D takže příští rok půjde k přečalounění :) Další mínus jsou vibrace při určitých rychlostech, ale to vše jsem věděl už předem, takže jsem s tím nějak smířený.
S DRkem se dá slušně rajzovat celý den Můj denní rekord je 650 km Máš sice daleko mladší verzi, ale i tak si myslím, že problém po padesáti ujetých kilometrech bude spíše v pozadí než v sedačce Ať ti to lítá
Díky :) je to hlavně zásluhou dřívějších majitelů, za což jim opravdu děkuji
Krásna moto v takom stave ich už moc nie je
No krásná .. , tos´ měl dřív asi to, co já mám teď. Přečalouněné sedlo je 100 : 1 ! Dávám deset