renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rony6
Vloženo 24.12.2017
Aktualizováno 21.12.2019
Zobrazeno 6 055x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Středně těžké a středně výkonné cestovní enduro, designově excellentní, ovladatelné a příjemné.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy) - klady: mám to přes ulici, motocykly mají skladem, servis i prodej na jednom místě
zápory: ne příliš sympatický přístup prodejce, i když jsem nakonec byl spokojený, ale předtím jsem měl Yamahu a od MMB by se mohli v Denaru učit...

První dojmy - První jízda s fungl novou motorkou - poměrně mohutný a vysoký stroj (mám 175 cm), poměrně hlučný a "nejaponsky" charakterní se základním výfukem, samozřejmě veliká radost a zároveň i respekt

Motorku bych doporučil pro - Asi pro každého, komu se tyto stroje líbí, podle mě je v pohodě i do města, i do lehkého terénu, i na dlouhé výlety k moři, nebo do hor.

Doplňky na motorce - Deflektor plexi MRA, stupačky SW-Motech EVO, plotna SW-Motech SteelRack, nerez padáky Touratech, rampa na GPS, na kterou jsem připojil TomTom Rider + zásuvku Oxford 2x USB + to celé vypínané spínačem SW-Motech, držáky kufrů GIVI + 2x kufry GIVI Trekker Outback 37l, Tanklock GIVI, tempomat kaoko, CNC páčky, kapsičky Marselus, sedlo řidiče průvzdušné Touratech by Kahedo,vyhřívané hefty Honda, zásuvka 12V originál, centrální stojan - kopie od Patyho, kryt nádržky kapaliny zadní brzdy, koncovka výfuku SC Project Adventure, viz a jiné drobnosti... Pneu mám momentálně (již sjeté) Pirelli Scorpion A/T, další mám již koupené Motoz Tractinator GPS.

Recenze

Motocykl je zde tolikrát popsán, že těžko vymyslet něco nového. Začnu spíše mínusy: Plexi - estetické, ale způsobující turbulence, malé a nekomfortní stupačky, základní výbava typu "žebrák" - ani 12V zásuvka není v ceně, sedlo na první posez pohodlné, ale příliš měkké, což (aspoň na mém pozadí) způsobovalo bolestivé tlakové body. Osvětlení je sice full LED, ale lampička SPZ je kupodivu žárovková. Složitě slícované plasty, kteréžto na poprvé "vyvrhnout" bylo o nervy, pod nimi jsou ještě jedny plasty Mohutná a celkem těžká koncovka výfuku. Sériové Dunlopy (tuším řada Trailmax) nic moc. Občas falešný neutrál mezi 4.-5. rychlostním stupněm.
Tím bych asi vyčerpal nedostatky, o kterých zatím vím, pokud bych měl zhodnotit, co se mi na Africe líbí, tak:
Design - suuuper, nejaponské elegantní tvary LED světel, kapotáže a vůbec celé motorky mě okouzlily a nakonec jsem neodolal. Dobře vymyšlené rozložení hmoty - klame tělem, za jízdy se chová mrštně a ohebně, na místě jsou kila docela znát, ale mohlo by to být i horší. Celková ergonomie, příjemné svezení na dlouhých cestách, neagresivní průběh motoru bez vibrací, ale s dobrým zátahem a spotřebou cca 5L/100km. Dobrý a hutný zvuk sériové koncovky. Drátěná kola. Podle mě povedený podvozek, v sérii Showa, pokud by nestačil, tak je k mání např. Touratech Suspension. 6-rychlostní převodovka, maximálka tak leží nad 200 km/h a i kolem této rychlosti je motorka stabilní, nevlní se příliš (pochopitelně bez kufrů) a celkově se dobře ovládá (asfalt i šotolina, těžký terén nejezdím). Někde kritizované dílenské zpracování mi připadá velmi dobré, zvláště plasty jsou slícované jak přístrojovka od VW, nikde škvíra,samé skryté montáže, jazýčky, apod.. Mizí tím ale jednoduchost delaborace kapotáže i láce případné opravy. LED světlomety svítí velmi dobře, k bezpečnosti rovněž přispívají svítící přední blinkry (je to opravdu dobře vidět). Moto má charisma a i když jich již jezdí dost, nevypadá tuctově a asi se dlouho neokouká. Motor má nezáludný charakter a možná by mu neuškodila výkonová špička, nicméně při předjíždění, pokud mám "nabito" na 3., je to úplně v pohodě a 4-válcové motorky nestíhají. Dvouvál ovšem "žere" zadní pneu. Brzdy - vpředu radiální, vzadu axiální Nissiny - nejsou tak kousavé, jako modré zátky od Yamahy, ale brzdí velmi dobře, předvídatelně se dávkují a nevadnou. Celkově se jedná o příjemný motocykl a jsem rád, že jej mám, baví mě na něm jezdit a zdá se, že mě to dlouho bavit nepřestane

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 25.12.18 v 21:35 10b.

AfricaTwinL2
AfricaTwinL2 napsal 26.04.18 v 10:51 10b.

ať dělá jen radost!

swatcz
swatcz napsal 03.02.18 v 13:18 8b.

Rony6
Rony6 napsal 29.12.17 v 01:03

Dekuji za pekne a pozitivni komentare, fotky doplnim,v lete jsme spis fotili zazitky z cesty po Balkane a nyni neni pocasi, ani nalada na foceni zazimovaneho a prikryteho stroje. V lednu dojde jeste koncovka vyfuku, potom mam v planu zaktualizovat fotoalbum a detaily, ktere se mi povedly vychytat

wonder184
wonder184 napsal 29.12.17 v 00:16 10b.

Chtělo by to rozhodně více fotek, ale jinak pecka 10b.

Více komentářů



TOPlist