renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1300 S (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Máťa-CBR1000RR
Vloženo 4.12.2017
Aktualizováno 8.2.2019
Zobrazeno 1 238x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


vrátil jsem se konečně mezi staré kamarády motorkáře a pořídil pohodovou motorku

Více fotografii

První dojmy - díky nabité elektronice ... je dojmů spousta, hlavně se to vše jednoduše ovládá a je to jako by mi to pasovalo od narození ... nemohl jsem si přát lepší motorku a věřím že spolu hodně dlouhý čas vydržíme

Motorku bych doporučil pro - určitě pro jezdce labužníky co mají už něco za sebou a nebudou se chtít předvádět po předním, nebo zadním kole, protože na to se opravdu tato motorka nehodí..

Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty jsou tu asi standardem a dost je používám a ze dvou teplot zatím jen na tu nižší při vracení se z jara ve večerních hodinách z vyjíždky. Výfuk je dán laďák jen se musí ještě sehrát s řídící jednotkou, protože jinak při volnoběhu motorka při zahřátí chcípne. Kufříky jsem si taky dokoupil, kdybych na tom někam na delší dobu třeba vycestoval.



Recenze

vybral jsem si to proto, že to je dosti pohodlný cestovní motocykl ... po koupi mě zarazil nejdříve téměř žádný úložný prostor na věci díky řídícím jednotkám pod sedačkou ... bez kufrů teda zoufalý protože se nikam nevejde ani blbá povinná lékárnička díky té elektronice a tak ji mám nacpanou v boku podsedadového plastu a snad ji tam neztratím. Pro jistotu jsem si pořídil hned i dva originál boční kufry BMW tak na tom třeba vyjedu i někam za hranice na motodovolenou. Kde se motorka cítí nejlépe ... kdo hledáte rychlou cestovní motorku, fenomenálně ovladatelnou, se zátahem lokomotivy tak to je správná volba. Horší je to při pomalém popojíždění a přemisťování v garáži, proto do města nic moc. Jakmile se rozjedete mimo město tak ani ta veliká hmotnost není nikterak znát a naklápí se krásně do zatáček, sedadlo pohodlné a řídítka se všemi ovladači pasují perfektně. Do krizového brždění jsem se zatím nedostal, tak brzdy nehodnotím a na běžné brždění jsou myslím dostatečné, navíc elektronické tlumení předního a zadního kola zaručuje při brždění plynulé snižování kompletu motorky a ne jen přední vidlice. Což je úspora námahy na ruce a ve tmě stále stejné vidění i při brždění do dálky od světla, které mimochodem nádherně svítí a při rozsvícení v noci na dálkové světla (rozsvítí se součastně 3 halogeny) by mohl závidět vidění i kterýkoli řidič osobáku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ghostik
Ghostik napsal 17.08.20 v 23:53 10b.

Čégo Máťo
Pasujete k sobě dokonale
Tak hodně km bez poruch a kolama dolů

Hokke
Hokke napsal 22.05.19 v 14:08 10b.

krásnej stroj a dobrá volby značky, já zatim BMW mam jen v autech ale jednooou třebaaaaa

jerseySE
jerseySE napsal 30.08.18 v 19:58 10b.

Tywe, když jsem tu lokomotivu viděl v akci, docela mě nadchla. Třeba přibude k Tuonu něco pohodlnějšího na dlouhé tratě

Fullgas1
Fullgas1 napsal 08.03.18 v 19:54 10b.

Ahoj, lekárničku mám zastrčenú v podsedadlovom plaste. Tam je na ňu plac.

faz
faz napsal 05.12.17 v 22:05 8b.

je hezka

Více komentářů



TOPlist