renocar_unor



PROFIL MOTORKY

KTM 1050 Adventure (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bouskat
Vloženo 3.12.2017
Aktualizováno 16.1.2023
Zobrazeno 7 941x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Prostě KTM, kladivo, sice nejmenší z řady. To mu ale neubírá na atraktivitě a zábavnosti!

Více fotografii

Motorka koupena od Motoroox.de - Bezproblémová komunikace přez překladač

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: Ani nevím :-D chtěl jsev 2V, Ale Tiger je krásnej
Ducati Multistrada 950: Moc nevyzkoušené, není moc zánovních kusů a jsou předražený

První dojmy - První dojmy? Ta motorka je opticky hrozně maličká a v reálu je hezčí jak na fotografiích. Má nádherný zvuk, laďák není potřeba...

Motorku bych doporučil pro - Pro mně :-D

Doplňky na motorce - origo vyhřívané grypy
Kryt motoru KTM
Kompletní padací rám
Deflektory z 1290R
MIVV Koncovka
Kryt chladiče
Kufry Big Husky
GPS s držákem
Interkom Albrecht
Přídavná světla
Vyšší plexi
Tlumič řízení z 1190

Recenze

Dlouho jsem vybíral co si pořídím místo Tmaxe. Mám ho už čtyři roky a najel jsem na něm 85000km, aktuálně má najeto 112000km, na skůtra dost. říkal jsem si motorku si koupím až další sezónu... Jenže jsem to nevydžel. Dlouhodobě jsem pokukoval po KTM. V Čechách jich moc na prodej není, a pak jsem začal sjíždět mobile.de. A tam jsem ji našel. Výroba 4/2016, najeto 5030km přímo od dealera KTM. Par emailu a už jsem pro ni jel. Nebylo co prohlížet, motorku bych považoval za novou. Stála v showrumu, mezi novejma motorka, nebylo nic špatně, ani škrábaneček, ani muška, ani NIC. Jen jsem ji naložili. Také jsem si tam rovnou koupil padací rám, kryt motoru a originální vyhřívané gripy.

První jízda byla seznamovací z Tábora do Brna. Ale už jsem věděl že mě to bude bavit. Motorka je hravá, působí strašně lehce za jízdy. Za dva týdny jsem najezdil 2500km při průměrné teplotě 6 stupňů.

Většina lidi to prodává protože to prej moc nejede, no nevím, naco budu mít v cestovní motorce 150 nebo 160 koní? Za prvé to nevyužiju a v terénu už tuplem ne... Spotřeba je někde kolem 5,7 ve městě 6,6 ale když se jede pianko tak se dá i za 4,8-7, dojezd je kolem 360km. Poses je pohodlný, nohy jsou hodně pokrčené, velké plexi funguje dobře, do helmy nefouká, ale zato fouká úplně všude jinde. Aerodinamika a ochrana jezdce není skoro žádná. Plexi je moc úzké takže moc tělo neochrání. Sedačka není taky nic moc, je dost tvrdá, někde rakušáci šetřit museli, Stejně jako na předních vidlích, které nejsou nastavovací. Ale nemám potřebu je štelovat, fungují dobře. Ještě mě docela vadí hrozně dlouhý chod brzdové páčky.

Abych tak jen nehanil... Když přijdu k motorce tak jen pohled vykouzlí úsměv, a když jedu tak KTM budí docela dost pozornosti kolem silnice, je nádherná! Když stojí je to beránek, když se nastartuje... je to prostě boží, motorka nepotřebuje nějaký akrapy, v serii to má božský zvuk. Teda po chvíli až se ustálí chrastění, přehazovaní matiček a kladívek v motoru tedy (kam se hrabe Ducati)... Ale to je přesně ono, to jsou ty emoce, ne ty uhlazený nudný a přímočarý motorky, která když nastartuješ i s laďákem tak nevíš že jsou nastartovaný. Namontoval jsem si přidavné světlomety na padáky. Trochu jsem si stim pohrál. Přídavné světlomety svítí společně s denním svícením (smajlíkem), když se rožne automaticky hlavní světlomet, přídavky zhasnou aby neoslňovaly, a když zapnu dálkové světla přídavky se k tomu přidají. Motorka má jakýsi tři palivové mapy, SPORT STREET RAIN. U Rain je omezený výkon, je to fakt znát a kontrola trakce hned zatahuje. STREET je asi nejpohodlnější a vyhovuje mi nejvíc, vše je takové čitelné nic necuká, rekce na plyn je tak jak chci. A SPORT? Je to hrozně ucukaný, reakce na plyn je okamžitá, rychlá a ostrá, kontrola trakce dovolí nějaký ten prokluz. Hodně se mi líbí palubní počítač, je tam vše, dvě počitadla, teploměr vzduchu, oleje (nevím proč, nefuguje mi), nastavení oblíbených položek, to je jakoby hlavní stránka při návratu odkud koliv z počítače. Ze začátku docela trvalo než jsem si nato zvykl, než jsem byl schopen vůbec zapnout vyhřívání heftu. Ale po chvilce si člověk zvykne a už v tom lítám. Jízda ve dvou je dobrá, jen to přepětí zadního tlumiče... Kolik by proboha stalo navíc dat tam štelovací kolečko, teď se to musí štelovat imbusem, proboha... Plaxi je nastavovací, jde to za jízdy ale je to docela krkolomné, jednou rukou to nejde, je potřeba pustit řídítka. KOupil jsem sadu kufru BigHusky, už se těším na první dovolenou a velkej trip.

….po 5000km
Jsem stále vice nadšen, motor je grandiózní!! 70kw stačí, naco víc, ruku na srdce, naco 150-160 koní... je to hezký, ale jak často to využiješ?? Není to žádný uhlazeny japonec. Baví mě mechanická hlucnost motoru. Laděný výfuk taky neni potřeba. Motorka má docela tvrdou sedačku, ale časem se zadek osedi a zvykne si. Ochrana pred větrem nic moc. Do helmy nefouká ani při vysokých rychlostech. Ale pleci je úzké, do helmy nefouka ale vsude jinde fouká hodně. Dobrý postřeh je ze pri jízdě v bordelu a dešti nelita bordel na nohy. Nejsem tak špinavý jako třeba na vstromu. Spotřeba se usadila někde kolem 6,2l. Ale ted v lomu jsem mel 9... ?. Mam obute e-07. Gumy funguji na asfaltu dobře, v terénu asi taky. Ale jsou to spíše silniční gumy. Přední kolo moc nedrzí v pisečňáku. Motorka se i lehce zvedá ze země ?.

Aktuálně: po roce... a 30 000km
Zatím všechno funguje . Čeká mě první velký servis. Kupuji Výfuk od MIVV a offroad dongle, neustálé vypínání MTC je docela otrava, obzvlášť v terénu, když motorka často chcípe, to potom nedělám nic jiného než ho vypínám. je to na dlouho. 3x jsem za sezönu dělal repas předních vidlí, je potřeba si dávat pozor na pístnice aby byli čisté, stačí aby se tam dostalo trochu blata a hned z nich teče olej, nevyřešili to ani MX prachovky. Koupil jsem neopreny na vidle, to to snad vyřeší. Motorka stále stejně baví, co se týče jízdních režimů, tak nejpoužitelnější je režim street, nejprijatelnější reakce na plyn, jediný co je škoda že tam nejde na Street nastavit kontrola strakce z režimu Sport, jezdím Mitas E07 a trakte zabírá hned na výjezdech, kdežto na sportu MTC dovolí lehký prokluz v zatáčce, nebo vyjezd s lehce zvednutým předním kolem. Reakce na plyn ve sportu je hrozný, je to jak supersport, moc se stim nedá normálně jezdit. Rain spl'nuje co se od něj čeká... Jinak MItas E07 k motorce docela sedí, terén nebo MX tratě co jezdím zvládají, není to na hard enduro, ale to co mám motorka zvládnout zvládají, na silnici to s nima jde až na stupačky...

EDIT: Aktuýlně mám po dvou letech najeto 53000km. Motorka bez žádného problémů a poruchy. Kupodivu . Čeká mě velký servis, letos dostala hdoně za uši, co se týče terénu a dlouhých cest. Letos jsem absolvoval Preneje (bryz tu bude zveřejněný cestopis), na jaře šotolin v Chorvatsku, Alpy a týdenní koupání v Chorvatsku. Stále mě motorka baví, ještě neomrzela . Musím koupit eRkový blátník, tento se mi v offroadu stále láme kvůli blátu. Namontovat jsem na ni deflektory kolem motoru a chladiče y 1290ky, docela to pomáhá, investice do 500kč. Jako pneumatik, jsem přesedlal z Mitasek E07plus, na těch jsem nenajeli více jak 7000km, jezdím teď MOTOY Tractionator GPS. Guma drží maličko víc a hlavně jsem na nich odjel Pyreneje s plnou bagáží, a gumz mají ještě 1/3 vyorku, ya mě pecka. Větší investice do nich se vyplátí.

Edit 2023: aktuálně najeto 97940km a zahájil jsem opravdu velký servis. Klasika, opět repas předních šavli jako každý rok včetně futer. Že zadním tlumičem je to horší. Ten je nenávratně poškozený, respektive ten onen díl do něj stojí 17k... Takže se to nevyplatí, a hledám nějaký jetý z 1190r, který by se zrepasoval, určitě se pro moje ježdění bude hodit více, na tom základním tlumící se můj styl dost zásadně podepsal, není na takové extrémy stavěny. Dále probíhá kontrola a nsatevni ventyl vůli které se nějak ztratily... A také už je potřeby vyměnit rozvody řetěz, už je na něm vidět že je natažený nezi články. Také napínáku rozvodoveho řetězu jsou rozlamane, tři že čtyřech pacek napínáku upadli do motoru. Je to plast ničemu to nevadí a na chod to nemá vliv, ale asi by tam měly být. Není to dráha položka. Jinak vše probíhá pouze preventivně, vodní pumpa nenese známky prosazování, dobíjení dobíjí, nikde neteče olej. Vše v naprostém pořádku. Jediná závada co byla tak odešlo číslo kliky, oprava za 1200 korun. A jezdí se dále.

PS: u motorky je fakt hodně nářadí, doufám že ti nechtějí nic naznačit... Ale nejvíc mě pobavil otvírák na pivo s nápisem KTM, asi abych si otevřel pivo až to někde vydechne. (snad ne )

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
gusangbum
gusangbum napsal 21.04.21 v 09:03 10b.

Hezká, ale nemůžu si pomoct s tím T-Maxem měli ty cestopisy větší kouzlo a bylo to výjimečné, na KTM už je to takové všední a bez jiskry protože ho potkáváš všude

Kolbis
Kolbis napsal 28.01.19 v 14:33 10b.

Proč to válíš po zemi zrovna na hrází Vírské přehrady???.

zeleny
zeleny napsal 16.01.19 v 09:54 8b.

Na co 150 koní? Aby to jelo. A kdyby to mělo 200, využiješ každýho z nich. A v terénu je i tvých 70kw a s nima spojená hmotnost nesmysl. Jinak super cestopis, skvělý fotky a videa. Kdyby tam jela ČT, tak nepřiveze lepší materiál.
Kdyby sis místo "terénní" motorky pořídil goldwinga nebo panigale, byly by ty zážitky z rumunských hor ještě mnohem intenzivnější a pro čtenáře zábavnější:)
Tak snad příště? Jakej je tvůj favorit?

Petr_TA
Petr_TA napsal 08.12.18 v 12:34 10b.

Umíš si tu motorku užít
Luxusní fotky
10b

cong156
cong156 napsal 08.12.18 v 08:15

Ta fotka tebe s motorkou a vybavenim je boží. Otvírák může mít i příjemnější využití...po dosažení cíle :)

Více komentářů



TOPlist