PROFIL MOTORKY

KTM 1050 Adventure (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bouskat
Vloženo 3.12.2017
Aktualizováno 3.12.2017
Zobrazeno 2920x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Prostě KTM, kladivo, sice nejmenší z řady. To mu ale neubírá na atraktivitě a zábavnosti!

Více fotografii

Motorka koupena od Motoroox.de - Bezproblémová komunikace přez překladač

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: Ani nevím :-D chtěl jsev 2V, Ale Tiger je krásnej
Ducati Multistrada 950: Moc nevyzkoušené, není moc zánovních kusů a jsou předražený

První dojmy - První dojmy? Ta motorka je opticky hrozně maličká a v reálu je hezčí jak na fotografiích. Má nádherný zvuk, laďák není potřeba...

Doplňky na motorce - origo vyhřívané grypy
Kryt motoru KTM
Kompletní padací rám
Kryt chladiče
Kufry Big Husky
GPS s držákem
Interkom Albrecht
Přídavná světla

Recenze

Dlouho jsem vybíral co si pořídím místo Tmaxe. Mám ho už čtyři roky a najel jsem na něm 85000km, aktuálně má najeto 112000km, na skůtra dost. říkal jsem si motorku si koupím až další sezónu... Jenže jsem to nevydžel. Dlouhodobě jsem pokukoval po KTM. V Čechách jich moc na prodej není, a pak jsem začal sjíždět mobile.de. A tam jsem ji našel. Výroba 4/2016, najeto 5030km přímo od dealera KTM. Par emailu a už jsem pro ni jel. Nebylo co prohlížet, motorku bych považoval za novou. Stála v showrumu, mezi novejma motorka, nebylo nic špatně, ani škrábaneček, ani muška, ani NIC. Jen jsem ji naložili. Také jsem si tam rovnou koupil padací rám, kryt motoru a originální vyhřívané gripy.

První jízda byla seznamovací z Tábora do Brna. Ale už jsem věděl že mě to bude bavit. Motorka je hravá, působí strašně lehce za jízdy. Za dva týdny jsem najezdil 2500km při průměrné teplotě 6 stupňů.

Většina lidi to prodává protože to prej moc nejede, no nevím, naco budu mít v cestovní motorce 150 nebo 160 koní? Za prvé to nevyužiju a v terénu už tuplem ne... Spotřeba je někde kolem 5,7 ve městě 6,6 ale když se jede pianko tak se dá i za 4,8-7, dojezd je kolem 360km. Poses je pohodlný, nohy jsou hodně pokrčené, velké plexi funguje dobře, do helmy nefouká, ale zato fouká úplně všude jinde. Aerodinamika a ochrana jezdce není skoro žádná. Plexi je moc úzké takže moc tělo neochrání. Sedačka není taky nic moc, je dost tvrdá, někde rakušáci šetřit museli, Stejně jako na předních vidlích, které nejsou nastavovací. Ale nemám potřebu je štelovat, fungují dobře. Ještě mě docela vadí hrozně dlouhý chod brzdové páčky.

Abych tak jen nehanil... Když přijdu k motorce tak jen pohled vykouzlí úsměv, a když jedu tak KTM budí docela dost pozornosti kolem silnice, je nádherná! Když stojí je to beránek, když se nastartuje... je to prostě boží, motorka nepotřebuje nějaký akrapy, v serii to má božský zvuk. Teda po chvíli až se ustálí chrastění, přehazovaní matiček a kladívek v motoru tedy (kam se hrabe Ducati)... Ale to je přesně ono, to jsou ty emoce, ne ty uhlazený nudný a přímočarý motorky, která když nastartuješ i s laďákem tak nevíš že jsou nastartovaný. Namontoval jsem si přidavné světlomety na padáky. Trochu jsem si stim pohrál. Přídavné světlomety svítí společně s denním svícením (smajlíkem), když se rožne automaticky hlavní světlomet, přídavky zhasnou aby neoslňovaly, a když zapnu dálkové světla přídavky se k tomu přidají. Motorka má jakýsi tři palivové mapy, SPORT STREET RAIN. U Rain je omezený výkon, je to fakt znát a kontrola trakce hned zatahuje. STREET je asi nejpohodlnější a vyhovuje mi nejvíc, vše je takové čitelné nic necuká, rekce na plyn je tak jak chci. A SPORT? Je to hrozně ucukaný, reakce na plyn je okamžitá, rychlá a ostrá, kontrola trakce dovolí nějaký ten prokluz. Hodně se mi líbí palubní počítač, je tam vše, dvě počitadla, teploměr vzduchu, oleje (nevím proč, nefuguje mi), nastavení oblíbených položek, to je jakoby hlavní stránka při návratu odkud koliv z počítače. Ze začátku docela trvalo než jsem si nato zvykl, než jsem byl schopen vůbec zapnout vyhřívání heftu. Ale po chvilce si člověk zvykne a už v tom lítám. Jízda ve dvou je dobrá, jen to přepětí zadního tlumiče... Kolik by proboha stalo navíc dat tam štelovací kolečko, teď se to musí štelovat imbusem, proboha... Plaxi je nastavovací, jde to za jízdy ale je to docela krkolomné, jednou rukou to nejde, je potřeba pustit řídítka. KOupil jsem sadu kufru BigHusky, už se těším na první dovolenou a velkej trip.

PS: u motorky je fakt hodně nářadí, doufám že ti nechtějí nic naznačit... Ale nejvíc mě pobavil otvírák na pivo s nápisem KTM, asi abych si otevřel pivo až to někde vydechne. (snad ne )

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bouskat
bouskat napsal 10.12.17 v 09:34

8500€ byla cenovka (ca 219000)za prakticky novou motorku, když se podívám na bazarovky tady, tak se mi chce brečet, co zato tady lidi chtějí, i s tou výbavou co uz tam mam, jsem dost ušetřil, a to uz toho mam vic jak většina bazarovek tady... . Bohužel jsem letos dojezdil. Nedobrzdil jsem auto. Motorka nema ani skrabanecek (kupodivu)ale já jsem po operaci zápěstí.

Drakis
Drakis napsal 07.12.17 v 10:34 10b.

Ať Ti ve zdraví slouží.

Opatrný
Opatrný napsal 06.12.17 v 21:00 9b.

Moce hezká.
Možná jsem nepozorně četl, ale za kolik se dá taková motorka koupit ?

Více komentářů



TOPlist