renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600 Bandit (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Davect
Vloženo 25.11.2017
Aktualizováno 25.11.2017
Zobrazeno 1 014x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednocuchej, hravej a spolehlivej dělník.

Více fotografii

První dojmy - Posez řidiče je trochu víc vzadu a trubkovej rám se lehce kroutí. Motor se dá provozovat v dost velkým rozsahu otáček, což z něj dělá univerzální stroj. Dá se s ním kochat "na stréca", nebo svižně projet. Pořád je to ale naháč bez sportovních ambicí.

Recenze

Po světě běhá spousta motorkářů, kteří mají moto na "operák" a smí na něm jezdit. Před něčím takovýmhle by si asi odplivli.Tohle je trochu jinej příběh. Nechci být jen prostým uživatelem a příjem taky není moje silná stránka, tak jsem si přizpůsobil tohohle "banďoura". První šly řidítka. Ty origo mi tlačili lokty do žeber a když se v zatáčce zavlnil... Endurovky s hrazdou se mi zdály lepší. Na zadek jsem si namaloval a nechal vypálit nosič (protože ta origo konstrukce se mi zdá šílená). Malej štítek překryl držák na mobil (navigaci) a zásuvku nad budíkama. Sedadlo jsem nechal přešít se schodkem, což je dobrý pro spolujezdce nebo válec, kterej mi nevisí na zádech. Po těchhle ůpravách je z něj v celku použitelnej cesťák. Dal jsem na sekundár o zub navíc na řeťezový kolečko. To ale není dobrá volba. Na dlouhý cesty je to dobrý, ale při svižné jízdě v zatáčkách se mi občas stane, že nedořadím jedničku (nemám ukazatel kvaltů a s menším kolečkem je dvojka dostačující).
Motor je jak z gumy. 2 000-13 500ot/min. Vzducháč si nechá líbit snad úplně všechno. Krátká převodovka je v horách perfektní. Na rovinkách je to rize šestková záležitost, jen na předjetí si člověk trochu "zařádí", protože krouťák tam fakt není. Motorka je ideální na ježdění "kolem komína", pro začátečníky nebo na blbnutí. Ten můj kousek má najetý odhadem kolem 100 000km. Byl jsem na něm od Švýcarska po Albánii (včetně skoro všech mezilehlých zemí a nikdy mně nenechal ve štychu. Sem tam se přidrhnlo řazení (jde na něj bordel od předního kola), teklo gufero na přední vidli, přidrhával krk řízení. To všechno odpovídá věku a nájezdu a dalo se to vyřešit na místě (stříknout olej a.t.d.), nebo dojet sezónu a vyřešit v období klidu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Davect
Davect napsal 28.11.17 v 23:56

Díky, na rozpočtovku je zlatej (a ze železa). I když Bulík má jiný koule. Zajímavý provedení. Je fajn když i "motorka má co říct".

O.N.E.
O.N.E. napsal 25.11.17 v 19:21 10b.

Parádní fotky a bandit super

Více komentářů



TOPlist