renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník puffybodie
Vloženo 20.11.2017
Aktualizováno 6.10.2021
Zobrazeno 2 384x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pořád to nej na trhu 125ccm skútrů pro každodenní použití. Zároveň to není obrovská rádoby maxi potvora.

Motorka koupena od FIRMA:Honda Šenov (Šenov) - Pán je svérázný, ale domluvit se dá v pohodě

Výška jezdce: 193 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha NMAX: Cena, menší prostor pod sedlem, neuzavíratelná schránka, chybějící 12V zásuvka, nedostatek příslušentví v té době

První dojmy - To je jak kolo :-) Málem jsem to zahodil celé dozadu, když jsem to dával na hlavní stojan a zabral jsem za to jak jsem byl zvyklý u své 200kg XS 400. První Start/Stop funkce, co opravdu používám.

Motorku bych doporučil pro - Pro ženy, protože je hezký a lehoučký, takže od cca 150cm až do nevidím Pro muže, kteří nemají psychické problémy, nemusí si na nic hrát a kteří si umí užít prostě 2 kola v jakémkoliv formátu. Taky ti, co dovedou občas ocenit lehkost a legraci ždímání malorážky na hraně Pro toho, kdo hledá praktickou alternativu za auto do města od jara do podzimu a nechce za to utratit majlant nebo kdo se chce levně seznámit s jednou stopou, která když ho chytne a půjde výš, tak mu pořád zůstane k ruce "dělník"

Doplňky na motorce - Střední turistické plexi Kappa
Velký kufr vzadu
Zámek kotoučovky

Recenze

Optimální kombinace do města a okolo komína, ale vím, že na tom lidi jezdí třeba i kolem světa a GO dělají až po 100.000km (této hodnoty ale v žádném ČR bazaru asi nikdy nedosáhne )

Skvěle vymyšlený stroj i pro lidi nad 1,9m. Nemá problém jezdit i plně naložený. Pochopitelně spolujezdec na horších cestách po čase vyžaduje pauzu, protože vzhledem k uložení motoru a koncepci dostává na dírách, kterým se člověk nevyhne slušné kopance do zadku a zad. Jízda je paráda, motor do cca 60 km/hod táhne výborně a i na rozjedech ujedete většině parku na našich cestách, pak už je to pomalejší, ale pořád těch reálných cca 100km/hod max dá (jen když tak jedete třeba 3 hodiny, tak jdou cítit plasty ). Brzdy velmi dobré, podvozek překvapivě velmi dobrý i na špatných cestách, ale přeci jen lepší to je vepředu, tam i ty díry nevadí. Prostor na nákup a dalši drobnosti neuvěřitelný. Spotřeba dlouhodobá 2l/100km, aktuálně najeto cca 7000km. Servis zatím nepotřeboval kromě předepsaných prohlídek. Gumy ty čínské mr*** co se na to dávají jsou na mokru fakt děs, ale stačí na to myslet, úplně to nedrtit a užívat si občasný slide

Nejlépe se cítí ve městě v kolonách a podobně. Ale i tady, kde jsou větší vzdálenosti mezi obvody (na poměry ČR) a je to samý městský okruh neni vůbec žádný problém. Terén, otázka co to je. Jezdím i na hory na úplně rozbité cesty kde by někteří asi nevzali ani BMW GS, ale já jedu klidně i ve slejváku kdy většina nevyjede ani autem, takže nejsem objektivní. Ale samozřejmě to není enduro a byť zvládne i hodně hnusné cesty nebo polňačky, tak je třeba v jiné rychlosti než na enduru. Přeci jen člověk musí myslet na velikost kol a uložení motoru a vzduch. filtru.

Cestovat se dá bez problému ať v jednom nebo ve dvou pokud se jede po okreskách. Na dálnici se sice dá, ale povolený limit z toho člověk fakt nedostane a v prudkém kopci ve dvou to pojede třeba jen 80 - 90 a to není ono. Navíc dálnice jsou nuda, lepší fakt okresky a pak není problém. Jen sedačka mi přijde docela tvrdá a asi to bude i konstrukcí, ale po cca 200km to chce se trochu protáhnout (ale to může být problém i má výška)

28.4. 2018 - 10" terénní pneu na Peugeot TKR umožňují naprosto nevnímat naše rozbité cesty. PCX i se svými 14" koly dává vědět o každé díře, přitom by to mělo být naopak

1.5. 2018 - dlouhodobá spotřeba při převážně městských jízdách s použitím auto-stop hlásí plaubní PC 1,8l/100km. Výlety s častým plným plynem nebo ve dvou 2l/100km

2.5. 2018 - co je asi jediná reálná nevýhoda zatím je citlivost na silný vítr. Nevím jestli je to designem plastů vepředu nebo čím, ale při velkých poryvech je to fakt nepříjemné a zatím jsem nenarazil na moto/skútr, které by se chovalo podobně blbě. Co víc např. Peugeot TKR nebo Vespa ET2 ve stejném větru se chovájí jak za úplného bezvětří

2020 - dávám ji do neaktivních, i když pokud bych hodně potřeboval, tak nemám problém si ji zapůjčit a svézt se. Co mně ale dostává do vývrtky je cena za baterii i když už to je 5 let starý stroj. Tady se někdo vyloženě pos..l v kině...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mildanek72
mildanek72 napsal 02.05.18 v 08:32 10b.

Ahoj Tomáši,velice příjemné svezení na Hondě.Hodnotím za 10

puffybodie
puffybodie napsal 04.01.18 v 07:00

Diky, diky za komentare At vam to jezdi a maximalne, at to potrebuje jen garancni prohlidky

Hunyady
Hunyady napsal 03.01.18 v 21:16

Já si ji koupil u stejného prodejce v říjnu. Skútřík je super, jsem překvapený, jak to se mnou a mými 120 kg jede. Mám velký řidičák, měl jsem kdysi půllitrovou motorku, ale už mě to tak neláká. Na cestu do práce nebo jen toulání po okolí je skútr pohodlnější. I když- třeba mě to přesvědčí časem koupit něco silnějšího.
Hezky jsi ten náš dvoukolový zázrak popsal .

dětmar
dětmar napsal 23.11.17 v 19:10 10b.

pěkná pravdivá recenze, PCX patří do top 125 skútrů

TondaBenda
TondaBenda napsal 21.11.17 v 10:12 10b.

Krajšie by som to nenapísal

Více komentářů



TOPlist