renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda Forza 250 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Crvčko
Vloženo 19.11.2017
Aktualizováno 19.11.2017
Zobrazeno 3 906x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Luxusní vzhled i posed,nízké sedlo,enormní prostor pod sedlem,prostě maxík s velkým M

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Peugeot Satelis 250: Vysoká cena ojetin,malý výběr a když už byla nějaká zajímavá tak min.400km od bydliště
Suzuki AN 250 Burgman: lákala mne nízké ceny,ale špatné recenze na spolehlivost motorů a spotřebu oleje
Kymco Xciting 250: vysoko sedlo a těžiště také hodně vysoko,byla pro mne těžká

První dojmy - Po 5 motorkách naháčích je to můj první skútr,tak jsem bojoval s jízdou i ovládáním,vymazat z paměti nožní brzdu,mačkání spojky a i posed je jiný,než na motorce.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého,co dává přednost pro pohodlí a nehoní se,ale umí si vychutnat jízdu i krajinu kolem sebe.Také vhodné pro malé postavy,moto má nízké těžiště,tak to zvládne i střízlík jako jsem já.

Doplňky na motorce - Po koupi ihned namontovány vyhřívané rukojeti Oxford,je to fakt paráda,držák navigace,který vyměním za malý,co jsem dostal k motu a nové pneu.

Recenze

Když jsem prodával mojí 5 motorku a po páté jsem říkal "končím" tak po prodeji zůstalo nějak prázdno po dvou kolech.Přiznám se,že nejsem takový pravý motorkář.Můj nájezd po 2 letech byl 800km a to mě dost štvalo.Prostě nemám pořád čas a taky jsem nějak zlenivěl se ráno převlíkat do mundúru a v práci zase do montérek a do auta sednu a jedu.Spousta známých i zákazníků z práce mi vyprávělo,jak přesedlaly z mota na skútra a hodně si to chválilo.Tak mi to začalo vrtat v hlavě,ale ta představa,že sednu,nasadím helmu a jedu mě lákala.Přiznám se,že jsem byl jako většina motorkářů zastáncem toho,že skútr není motorka a skútry jsem neuznával.Ale nedalo mi to a řekl jsem si,že je třeba zkusit vše
První skútr,kvůli kterému to vše začalo byl Peugeot Satelis 250 .Ano,šel jsem s obsahem dolů a důvod?Jednoduchý,málo jezdím,vždy sám,vážím 47kg a jsem docela malý 169cm a hlavně nikam se nehoním a i s pětikilem jsem jezdil kolem 100km/h tak na co velký obsah? Další důvod bylo tím pádem i poloviční zákonné pojištění,kdy jsem si řekl,že i kdybych nejezdil,tak ty 400.- ročně v klidu oželím.Chtěl jsem ale velkého skútra s nízkým posedem,malou spotřebou a přeci rychlým a velkým úložným prostorem.Satelis je krasavec,ale sehnat za rozumný peníz v pěkném stavu něco do 200km od bydliště bylo nereálné a já když něco chci tak hned
Druhou alternativou byl Suzuki Burgman 250 ale hodně lidí řešilo že to "žere"olej tak ještě Kymco? No pro jeden jsem jel a za super cenu,ale jak jsem ho chytl do ruky a zjistil,že to je těžké a ovládaní pro mne dost špatné tak i zadarmo jsem řekl ne.Předposlední skútr byla Yamaha Mayesty 250 ale tam mi vadil sytič,se kterým jsem bojoval na motorkách předešlých.Nakonec po denním hledání jsem narazil na Hondu Forzu a byla to láska na první pohled.Mám doma 2 japonce auta Toyotu Raw4 a Hondu CRV a naprostá spokojenost tak proč ne třetího japonce a i poslední moto byla Honda. Forza splnila mé očekávání a to nízký posed pro malé postavy,Perfektní úložný prostor pod sedlem,navíc jsem dostal i kufr,je to vstřikování,což je paráda,konečně žádný sytič,jen zmáčknu startér a už to jede,sedlo ala "gauč" ,překrásná palubovka s budíky i displejem,dálkové ovládání atd.trochu čeho se obávám je toho dálkače,jestli ho ztratím,tak nejezdím.
První dojmy byla hrůza,pořád jsem hledal nožní brzdu a ta spojka,kterou jsem na křižovatkách mačkal a ono to byla brzda,tak to byl porod.Nakonec si začínám zvykat,automat je fakt super i když v autě bych ho nechtěl.Rozjezd je fakt excelentní,prostě otočím plynem a jedu,žádné řazení,tím pádem auta nestíhají a já jim v klidu ujíždím.Nohy si pěkně natáhnu a kochám se krajinou.Jediné,což je asi obehraná písnička u všech recenzích jsou malá kola.Jednou jsem chtěl přejet louku a myslel jsem,že z mota vyskočím.Ale nevadí,je to přeci na cesty a ne kroska do terénu.Spotřeba je také excelentní a to cca 4l/100km podle jízdy.Koupil jsem to i s jiným vyšším plexi štítem,který je lepší,než originál,který je malý.Mohu pochválit i spousty schránek.
No uvidíme,zatím mám nájezd malý,koupil jsem ho na podzim a jak je zima,tak nejezdím,tak počkáme na sezónu,jedno je ale jisté,začal jsem mít díky Forze zase chuť do ježdění.


































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
danny3716
danny3716 napsal 21.07.22 v 19:44 10b.

Parádní skutr

malepivo
malepivo napsal 23.11.17 v 17:40 10b.

přidávám se s gratulací, dobrá volba!... se svou výškou dosáhnu na zem akorát z forzy, takže třístovku mám doma a je to max.pohodlý stroj.Chci se zeptat na ty gripy jak jsi je napojil? (odkud táhl elektriku...)

kelíj
kelíj napsal 23.11.17 v 16:29

Ahoj, před pár lety to byl můj stroj. Poznám ho bezpečně podle několika detailů, které jsem dělal
sám. Vyměnil jsem ho za Silver winga, chyběl mi výkon. Jinak to byl ale super stroj. Tak ať to jezdí!!

Svec_Honza
Svec_Honza napsal 21.11.17 v 20:41 10b.

Super volba ,krásnej skútr a vypadá pohodlně.Sám jsem chtěl forzu 300 ,měl jsem hondu SH125 . Honda je držák..ať slouží ...

fatman
fatman napsal 19.11.17 v 08:53 10b.

Gratuluju
Jako bych se slyšel ! Není čas jezdit! Beztak jezdím většinou kolem 90tky...
Proto jsem jednou zkusil Atlantica 250. A? No a nebýt opět mylné doměnky, že"Teď už určitě do té Albánie vyrazím!", tak mi v podstatě vyhovoval Jo a ještě chybí ten "chlapskej" efekt velkýho kluka s velkou hračkou ! Ale jinak je 250 skůtr velmi dobrá volba! Už se opět poohlížím
Ať ti dělá jenom radost

Více komentářů



TOPlist