renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Babetta 215 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dr.House
Vloženo 16.11.2017
Aktualizováno 16.11.2017
Zobrazeno 5 743x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kompletně upravená babetta 215, původně to byla 210 ale kdo by se chtěl vrtat ve spojkách když i s 1q mi to pobere všechny kopce v okolí

Více fotografii

První dojmy - První dojmy ? Dostal jsem jí nepojízdnou od kamaráda, zadřená klikovka, takže jsem musel udělat kompletní GO při čemž v mojem podání mi zůstali původní v podstatě pouze kartery a nádrž

Recenze

Po 207 je to další z mých projektů, tentokrát s trochu více upraveným motorem.

Jako první jsem vše rozebral do šroubku, rám zbavil přebytečný držáků, děr po sání, zkrátil držák výfuku kvůli instalaci Hikonu a vyztužil v oblasti krku. potom šel na černý Komaxit.

Vidlice je ze simsona, zkrácené trubky a pružiny z AKF, spodky mají zmenšený průměr aby nevypadaly tak masivně, buben je ze simsona pro lepší brzdný účinek.
Ráfky babetta v černém komaxitu, pneu mitas M06.

Maska je myslím z korada zkrácený spodek, světlo mustang v něm H3 čočka z golfa4.

Blatníky v tuhle chvíli plní spíše estetickou funkci, přední musel být zkrácený, brýle simson mají menší přesazení a tak by narážel do hlavy, zadní jsem nechtěl vůbec ale vypadalo to zvláštně bez barevného dílů vzadu tak jsem tam alespoň malinký kousek nechal. I s nádrží nalakované do vlastnoručně namíchaného odstínu.

Nejvíce úprav samozřejmě proběhlo na motoru
-předělané na 215, hřídel vyrobena doma jelikož seriové 215 nejsou k sehnání a i když tak šíleně hází
-válec: upraveny kompletně všechny kanály časování je teď E:154/ I:140/ T:112
-Hlava je upravená na kompresní poměr cca 10:1 + antidetonační štěrbina 0,7mm a vyřezané výztuhy na hadičku pro lepší chlazení, svíčky používám brisk N14C a nebo NGK B8HS
-karburátor replika dellorto 17mm + molitanový filtr, doma dělané co nejkratší koleno
-Klika je po GO, ojnice CKR, vycentrovaná na 0,01mm
-Ložiska jsou KOYO C3 na klice, v převodovce SKF
-Nový spojkový buben, je to druhovýroba SK a proti původnímu vůbec nehází + je o něco lehčí, v něm jsou nově otvory pro lehké odlehčení a zlepšení chlazení
-tvrdé spojkové pružiny Stage6 bílé
-V krytu spojek větrací otvory
-Výfuk je Hikone, koleno 24mm

Maximální rychlost je přes 70km/h (lehký převod 12/51!) a max. otáčky jsem měl 10800, ve 12% kopci 8500

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kunar
kunar napsal 29.04.19 v 08:11 10b.

Luxus!!!

Adam111
Adam111 napsal 25.02.18 v 11:36 10b.

Nádhera,dobrá práce

calex
calex napsal 09.02.18 v 21:38

...móóóc pěkná motórka. A ta červená bambule nemá chybu! 10b.

Czort
Czort napsal 23.11.17 v 22:18 10b.

kuzmič
kuzmič napsal 23.11.17 v 21:28 10b.

Paráda...!!! jen tak dál...

Více komentářů



TOPlist