Černá a chrom, žádná jiná barva. Mírně upravená, hodně doplňků.
Motorka koupena od FIRMA:LM-moto (Rabštejnská Lhota)
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Po 27 letech zase na 2 kolech.
Recenze
Tato motorka mi padla hned do ruky. Do dnešní doby jsem na ní najel cca 28 tis. km. Závadu za celou dobu jsem měl pouze jednu a to, že se mi přiskřípla odvzdušňovací hadice z nádrže. Ta je vyvedena až pod motor, stačilo ji kousek popotáhnout a bylo po problému. Běžnou údržbu si dělám dělám sám, ono toho zase až tak moc není.
Na jaře vyměnit olej, vyzkoušel jsem Motorex, Castrol a Repsol. Motorex byl dobrej, u Castrolu se mi zdálo že občas při větším zátahu, jako se rozjet ve dvou do velkýho kopce, proklouzla spojka. Repsol vyhovuje asi nejvíc, řazení bez nárazů, spojka v pohodě, spotřeba oleje za sezónu při nájezdu 5-6 tis km je asi 1 dcl. (měřeno po vypuštění) jinak bez dolévání. Pak vyměnit svíčky, filtry a mazat řetěz.
Co se týká seřízení motoru na to jsem byl docela citlivej, nevím jestli já nebo motorka. Originál seřízení bylo z Německa, zdálo se, že má chudší směs a občas bouchla do výfuku, hlavně když se rychle ubralo při jízdě z kopce. Následovalo seřízení v jednom nejmenovaném autorizovaném servisu v Hradci Králové. Mírná změna, už tak nestřílela, ale spokojenej se servisem jsem nebyl. Další seřízení na doporučení od známého u p. Tázlera v Rasoškách. On to je trochu blázen do motorek, jezdí hystorický závody motorek. Proběhlo seřízení a naprostá spokojenost. Měřeno na brzdě 34 kw. Táhne víc odspodu od nižších otáček. Spotřeba dlouhodobá mezi 4,5 - 4,8 l.
S motorkou jsem to projel kolem komína křížem krážem, takže je načase se rozjet někam dál, ale to už bude na jiném stroji.
Ale Honda zůstává - Honda Goldwing 1500 SE.
Bezva šedivka, zajímavý airbox a klaxon..
Super Shadowka gratulejšn.
Krásná mašina Ať slouží!
Supr kousek.