PROFIL MOTORKY

Jawa 50/23 Mustang (1978)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník FurtPlnej
Vloženo 11.11.2017
Aktualizováno 11.11.2017
Zobrazeno 1702x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Jednoduchá motorka pro všechny co mají hluboko do kapsy a nemají v rukách nasráno jak se říká :D

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Apollo Orion AGB 21: Vysoká pořizovací cena. Je to 4takt těžší opravy. Ceny dílů.
Beta Minicross R 10: Malinkaté :D a prostě sračka za levný peníz

První dojmy - První dojmy byly strašné motorka po víkendovém opravování nenaskočila ani za boha ale nebyla to její chyba nýbrž blbost toho cikána od kterého jsem to koupil :)

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co se chtějí naučit : Řadit Jezdit Opravovat Cokoli fakt to z vás udělá odborníka v Pionýrech :D

Doplňky na motorce - Blatník fichtlcross
Kryty rukojetí
Chránič hrazdy JAWA
Měděné kolínka

Recenze

Takže tento ve velkých uvozovkách „stroj“ jsem si vybral hlavně kvůli pořizovací ceně dostupnosti dílů i zároveň ceně dílů plno návodů na tuning či opravy. Koupil jsem jí za 3800 Kč , Samotného mustanga + 2 krabice dílů jo zní to skvěle doopravdy to i tak vypadalo .. No popíšu to :
Našel jsem si ho na bazoši. Byl až daaaleko v Brně ( Šlapanice ) 173 km po přemlouvání otce aby vzal dodávku a jel pro to semnou se tak i stalo Natěšeně jsme jeli. Po přijetí bylo rovnou vidět že to nebude jenom zapalování které je v prdeli na té motorce no ale znaveni cestou jsme zaplatili a jeli domů. Doma jsme vše vyložili zjistili že spousta dílů které byli na fotkách tak chybí ...







To by ještě šlo.. Ale motor byl absolutně KO prostě na vyhazov. Zasrané silikonem kartry po smri no hrůůůza a děs samozřejmě si bývalý majitel dělal nejlevnější tuning co jde takže tam narval 3 kroužkový píst Z POLSKA a divil se že to nejede :DD Měli jsme pak nějaké soudní rozpory protože to už bylo moc no tím bych ukončil povídku o koupi vrhneme se na opravování ! Což je nedílná součást Jawa Pionýr mimochodem :D ( fotky motoru a motorky samotné přidám )







Takže mustang se rozebral do posledního šroubku. Nakoupili se laky,ložiska,píst+čep+kroužky, výbrus se nedělal jelikož válec je 0 a dosti zachovalý, lamely,gufera,těsnění no prostě všechno co je potřeba aby ten střep jezdil !
Dělal jsem to přes zimu 2016 a v květnu to vyjelo ven z dílny :)







Udělalo se na tom spousta práce.. Jestli ho někdy prodám tak to bude hodně těžké :/
Pionýr si zažil dokonce i FichtlCup v Těrlicích samosebou že jako můj 1 fichtlcup jsem se neumístil ale za tu srandu to určo stálo :D Zjistil jsem plno věcí co budou chtít poladit jako je například uchycení výfuku protože ten kříž který drží výfuk je vyrobený z papirmaše a 3 kilový výfuk to nemá v terénu šanci udržet. (svařovíní a svařování..)













Na FichtlCupu zjištěno že s 13z. kolečkem to jede sice petelice ale do kopce to musím tlačit :D Vyměněno za 12z.
Mohl bych tu psát do nekonečna jak jsem co udělal atd. atd. ale kdo by to vůbec četl :D





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
4542
4542 napsal 18.11.17 v 11:35 10b.

Taky jsem ho měl a doslova jsem se na něm vyučil.Ten kříž mi také praskl a tak jsem ho vyztužoval.
Asi to bylo také tím, že jsme jezdili tam, kde to bylo za hranou možností tohoto stroje.

stefan995i
stefan995i napsal 16.11.17 v 16:45 10b.

bola to moja prvá moto keď som mal 14 r. ako píšeš naučil som sa na nej jazdiť, skončil som na nej ako 20 r. potom dlho dlho nič, a teraz v 47r triumph tiger 955i, pripomenulo mi to môj vek tenagera dikes

FurtPlnej
FurtPlnej napsal 15.11.17 v 21:48

Díky moc všem jsem ani netušil že toho mojeho chrchla budete tak dobře hodnotit

Více komentářů



TOPlist