Moje vysněná černá perla. Sny si třeba plnit, proto jsem neváhala a šla do ní.
Motorka koupena od vladzat (Přerov I - Město) - Vše v nejlepším pořádku. Milá komunikace, vstřícnost, ochota.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600RR: Oproti R6 vypadá 600RRR spíše jako hračka.
Suzuki GSX-R 600: Vzhledově se mi R6 líbila víc.
První dojmy - Láska na první pohled, nic víc nemusím dodávat. Hned jsem věděla, že je to ta "pravá".
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, co mají už trochu odjeto. Pokud člověk nekroutí plynem na doraz, tak umí být hodná. Nizoučká, lehká motorka, vhodná i pro holky.
Doplňky na motorce - Aktuální: CNC páčky Rutan, padáky na rámu Rutan, závažíčka řidítek Rutan, tlumič řízení, gipro, stopky, laděný výfuk Scorpion, tmavé plexi, sportovní K&N filtr, krácený držák spz.
Plánuji: Pancéřové hadice, angel eyes, led blinkry.
Recenze
R6 byla favoritem už od mých 14 let. Vlastnila jsem její mladší sestřičku z rodiny YZF (R125), rozdíl 80 kW byl tedy dost znát. Nicméně věděla jsem, že ji chci - dváce jsem dávala na zadek už delší dobu . Někomu přijde vlastnit R6 v 19 letech jako sebevražda, ale já si myslím, že věk je jen číslo a je důležité jezdit s rozumem, což mnohdy nedělají ani o dost starší jezdci . Motka mi R125 dost připomíná, jak chováním, tak jízdními vlastnostmi - jen je rychlejší a maličko těžší. Pro mne osobně tedy výhoda co se týče zvyku, zvykla jsem si už po první jízdě. Trošku nevhodná barva, která nejde moc vidět, ale černá je prostě černá.
Celkově motorka vyžaduje hezký asfalt, rovinky a zatáčky, tam je jak doma. Není moc vhodná do města, ale to asi každý větší obsah. Je lehká a dobře ovladatelná.
R6 je nejagresivnější ze sportů stejného obsahu, ale když je člověk rozumný, může ji řídit opravdu každý, kdo má už něco odjeto, je hodná.
Překvapilo mne, jak je na sport pohodlná, má opravdu měkkké sedlo a pohodlný posez, a to jak pro řidiče, tak pro spolujezdce. Věřím, že by se na ni dalo klidně i cestovat.
Motor má plynulý zátah, nic, co vás vykopne ze sedla. Brzdy by mohly brzdit více - na můj vkus moc měkkké, příští rok tedy plánuji pancéřové hadice. Úložný prostor tak na peněženku a nějaké drobnosti. Spotřeba podle stylu jízdy, většinou 6-7 l/100, při prasení si vezme i 10.
Suma sumárum:
+ Lehká a dobře ovladatelná
+ Vhodná víceméně pro každého
+ Na 600 opravdu brutální zvuk díky výfuku Scorpion (bublá a při podřazování ve vysokých otáčkách i střílí ccca 20 cm plameny + jde slyšet na hodně velkou vzdálenost)
+ Pohodlná jak pro řidiče, tak i pro spolujezdce
+ Vymazlená už od předchozích majitelů
- Při jízdě mi kvůli zvuku zaléhají uši (pro někoho spíše jako plus, než mínus, ale profukovat si uši každých 10 minut moc příjemné není
Instagram -
Pěknáaáaaaa moooc
Tomu říkám přirozený vývoj. Z R125 na R6. Tady bude asi Yamaha srdeční záležitostí? Šestikila jsou hodně zábavný stroje. Užívej nový bajk a doufám, že tě příští sezónu uvidím lítat na Hambálkách.
Samozřejmě při nějakém tom prasení.
PS. Ta tvoje komba je mi nějaká povědomá.
Krásná r6 přeji hodně najetých km bez nehod a kolama jenom dolů
Díky