Ve dvou dnech hned dvě události. Včera jsem vyjel svou první nádrž, dneska montoval plexi.
S tou vyjetou nádrží to nebylo tak horké, palivoměr je hodně nelineární a - jak jsem právě zjistil - blikat posledním dílkem začne, když v nádrži zbývají cca. 4 litry, tedy zhruba na posledních 100km. Neznal jsem to ale ještě (bylo to poprvé!!!) a nechtěl riskovat tlačení, tak dostala Honda nových 10l Verva 100, ať jí slouží! Spotřeba mi zatím vychází lehce pod 4l/100km. Vzhledem k tomu, že jsme oba v záběhu, víc než dobré.
V rámci prvních jarních vyjížděk, asi jak už si víc troufám a mám i čas to trochu vnímat, jsem si všiml, že od cca. 80km/h výše se mi poměrně silný proudu vzduchu rozráží zhruba 10cm pod krkem (měřím 185cm), což je jednak nepříjemné, jednak přes ten aerodynamický kravál, co to dělá, neslyším motor.
Tak jsem se zeptal zkušenějších a dneska už jel domů schovaný za krásným novým, kouřovým, o 10cm vyšším plexi Puig 8910H. Je to opravdu velký rozdíl, vítr v podstatě zmizel, klidně by se dalo jezdit v kokosce bez brýlí . Vítr zmizel, hluk bohužel ne tak docela. Doufám že to bylo tím, že dnes bylo celkem větrno, nechce se mi věřit, že moje přilba je takový hučák za všech okolností . Uvidíme dál.
Vlastník | stemar-cz | |
---|---|---|
Vloženo | 20.10.2017 | |
Aktualizováno | 17.9.2019 | |
Zobrazeno | 2 301x |
Já taky dávám výhradně Vervu 100. Ne kvůli oktanům, ale protože je víc aditivovaná a hlavně v ní není biolíh, takže na jaře nebude motorka chcípat, ale bez problémů naskočí.
no nevím jestli děláš dobře že do toho leješ Verva 100 , motor je zkonstruovanej na 95oktanu,tak abys neměl vypálený ventyli a sedla.Verva dává větší teplotu při zápalu.