PROFIL MOTORKY

SWM Gran Milano 440 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PoldaAles
Vloženo 9.10.2017
Aktualizováno 9.10.2017
Zobrazeno 2794x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak trochu návrat ke klasickým motocyklům a návykově zábavné

Více fotografii

Motorka koupena od CSR moto Tasovice

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Continental GT: Vzdal jsem z důvodu obavy případné dostupnosti ND a vzdálenosti servisu
Yamaha XJ6: důvod neuveden

První dojmy - Prní dojmy byly překvapivě výborné. První jízda proběhla u prodejce a zrovna v jeho okolí není o klikaté silničky nouze. Okamžitě jsem zapomněl na poměrně malý výkon motoru, ale užíval si jízdu na motocyklu o váze cca 150 kg.

Motorku bych doporučil pro - Motocykl je vhodný pro drobnější postavy popř. děvčata. Je ho možné zvolit jako první stroj pro začátečníky.

Doplňky na motorce - zrcátka

Recenze

Na motorce jezdím v podstatě od dětských let. Měl jsem všechny možné pionýry ala cross přes ČZ 175 a Jawa 250 a v 19-ti letech jsem koupil svoji první... Yamahu XJ 600 (1987). Potom ovšem rodina, bydlení, děti a na motorky nebyl zrovna vhodný čas. Po tom co padlo rozhodnutí, že motorka opět bude jsem začal hledat vhodné kandidáty. Nevím jestli to je věkem, ale velmi mě to táhlo spíše ke klasickým motocyklům. Dalším požadavkem bylo, že motorka bude primárně určena na denní dojíždění do zaměstnání v Brně, kde už se autem jezdit nedá (trasa cca 25 Km tam a 25 Km zpět). Sem patří dodat, že mám ještě zkušenost s BMW F 800 GT a právě tato zkušenost mě definitivně utvrdila, že takovou motorku na moje potřeby opravdu nechci. O značce SWM jsem měl povědomí již delší dobu, ale nevěnoval jsem jí větší pozornost. V létě při návratu z dovolené u Vranovské přehrady jsem využil příležitosti a zastavil se u prodejce SWM, firmy CSR moto v Tasovicích. Jednání u tohoto prodejce je zcela něco jiného než v běžném showroomu. Vše probíhá v poklidném a rodinném prostředí, paní Caesarová nabídne buchtu, kávu a vy máte pocit, že jste toho všeho tak nějak součástí. Z pozdějšího jednání s panem Caesarem jsem pochopil, že o to mu vlastně jde, ten užší kontakt se zákazníkem. Po seznamovací jízdě z které jsem byl vysloveně nadšený jsem odjížděl domů s těžkou hlavou. Motorka mě učarovala, ale stále ve mě hlodal červík jestli koupit motocykl od nové a méně zavedené značky. Emoce zvítězily a motorka je doma. Na motorce mám najeto něco přes 2000 Km a zatím žádný problém. V 1000 km jsem jel na první servis a musím říct, že jsem byl opět mile překvapen. Celou dobu jsem byl přítomen na dílně a v podstatě se podílel na vykonávaných pracích a opět byla buchta od paní Caesarové.
Motorka je díky své váze dostatečně živá na jízdu ve městě a v příměstském provozu. Běžná cestovní rychlost je 100-110 Km/h. Na dálnici (vyzkoušeno) to moc není, protože maximálka je někde kolem 145 Km/h. Dalším problémem může být, že na motocyklu není žádný úložný prostor, tak tak jsem nacpal lékárničku do kastlíku a je plno. Mě osobně to nevadí, protože do práce stejně táhnu batoh.
Motorka je v podstatě celá z plechu a je na ní minimum plastových dílů. Vynikající je přední radiální brzda brembo, která není nijak jedovatá, ale takhle lehkou motorku umí zastavit více než přesvědčivě. Nádherné jsou i nerezové výfuky, které nijak neskrývají sváry a působí bytelným dojmem. Celkově motorka působí poctivým dojmem. Jízdní pozice není tak ultimátní jak by se od cafe raceru čekalo, ale je spíše polocestovní s mírným náklonem vpřed. Mě osobně trasy do 200 km nečiní problém.
Motocykl je homologován jako dvoumístný a v ceně je dvojsedlo, stupačky a jiné zadní světlo k přestavbě. Přestavba je řešena fyzickým přešroubováním sedla a výměnou osvětlení RZ za plnohodnotné světlo. Ještě jsem to nezkoušel, budu testovat až na jaře, manželka by mě na to v těchto teplotách už nevlezla. Jsem zvědav jak moc se spolujezdec podepíše na dynamice motoru a jízdních vlastnostech. Co napsat závěrem, kafíčko jsem vždycky chtěl a teď ho mám. Výkon motoru mě nechybí a jednoznačně to přebije zábavnost jízdy. Turistiku neplánuju a na ježdění v městském provozu a kolem komína jsem velmi spokojen.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Varda
Varda napsal 30.10.17 v 19:45 10b.

Krása !!

Myna
Myna napsal 20.10.17 v 20:40 10b.

Nádhera, je radost na takovou mašinu pohledět! Lehká, jednoduchá, krásná... Dopňuj, prosím, dál zápisky k motorce, čím víc se o SWM bude vědět, tím líp

Petr_TA
Petr_TA napsal 16.10.17 v 22:08 10b.

Mooooc pěknej kousek

Více komentářů



TOPlist