Po prvnim svezeni někdy v létě, jsem měl jasno...ale musela se prodat GTR. Povedlo se a myslim, ze je zaděláno na pěkný výlety. Důvod výměny je zalibeni v nezpevnenych komunikacich a nezavislost na dobrém stavu silnic, v neposlední řadě je taky pár kil
Motorka koupena od FIRMA:Autoelegance Brno (Brno-Řečkovice)
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Lehkost, super ovladani, hravost...
Motorku bych doporučil pro - Cestovatelé a výletníci i mimo asfalt.
Doplňky na motorce - 3Kufry Honda. Vyšší plexi, nižší sedlo, hlavní stojan. Casem padáky a nějaký drobnosti...
Recenze
Prvni funglovka v životě. Moc mne podpořila celá rodina. Bez nich by to nešlo... A když myslim celá, mluvím i o brachovi, kterej to vše sleduje kdesi z "Výšky".
Dnes stav tacho celych 85km . Ale prostě pecka... 160PS jako měla Kawa to teda fakt není, ale aspoň zpomalim. Jizda je perfektně plynulá a hebká, žádná surovost, agresivita. Do zatacek chodí sama. Absolutne bez problémů s 21" kolem. Zatim tedy bez výhrad a převládá euforie... Manzelka je drobná, ani o ni za jizdy nevím a na pohodlí si nestěžuje při zkušební jízdě. Naopak se lip zapírá při brzdeni do stupacek nez na gtr. (takový její první postřeh). Perfektni rejd. Otočka na petniku i ve stísněným prostoru, klidne ve dvou a s velkou jistotou a hlavne v klidu dosahnu na zem!!!
P.S. Vždy jsem byl uchylnej na otevřený výfuk. Tady je sériový zvuk naprosto dostačující a i opravdu pěkný, takže vubec nespěchám s výměnou...
Edit po 2 dnech : příjemné zjištění, ze vyšší plexi funguje stejně jak u gtr... Mohu jet stále s otevřenou vyklapeckou nahoře. Mozna je to tim, ze jsem prcek a tudíž nějaké deflektory jdou naprosto mimo mne...
Stav tacho 270km: No nebudu sem psát každých 50km, ale postupne se seznamuju. Dnes 3. vyjížďka v poradi... I kdyz zajíždím a moc netaham, vse do 5 tis ot/min nebo i min, připadá mi, ze se motorka rozjíždi vic a víc, spotřeba začíná klesat a jizdu si velmi užívám. Paradni na okrskach do 130km/h . Manželce se líbí naklony, které se zdaji s vyšší stavbou motorky hlubší a větší. Opet pochválím převodovku, to je masličko, lehkost a svižnost motorky už opakovaně vyzdvihuju. U silnicni moto bylo otáčení nutný zlo, tady diky rejdu a hmotnosti mi to je úplně fuk...Co mne trošku prekvapilo:myslel jsem, že nerovnosti bude endurko žehlit absolutně bez rázu, ale neni tomu tak... O hrbech a vymolech vím, pobere to, ale cekal jsem větší rozdíl oproti gtr. To možná žehlilo zase diky hmotnosti, ale taky to nebylo špatný... Na další vyjížďku se moc těším!
Edit: 27.5. 2018 Po výletě do Bosny vládne stále velke nadšení. Silnice paráda a Off pecka! Viz deník... Najeto něco přes 5 tis. km
Edit 21.9. Na říjen objednaná na roční garančku. Najeto přes 9000km. Bez jediného problému. Moc mne stále baví... ? Zbavil jsem se vyššího Plexi ( nepotřebuji) . Doma už čeká láďak Leo Vincek
2019 Vincek namontován , stěžejní výlet asi offroad-guide Chorvatské šotoliny, pak ještě Slovinsko..vse vydařené a prostě ta motorka zatim nemá chybu...radost a radost...
Více v deníku motorky, kde se snažím info doplňovat ...
Jsem zvědavej na ten projev motoru bez katu, ať jsi nadále spokojenej
Pořád radost...Jako my!
Dík za radu, a máš krásnej stroj
Pěkný, pěkný... Ať dělá radost