renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Stoupa80
Vloženo 30.9.2017
Aktualizováno 1.3.2019
Zobrazeno 1 879x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to pořádný kus motorky. Když jsem jí poprvé viděl, věděl jsem že bude u mě doma.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: Nakonec vyhrály tvary. Varan je takový uhlazenější.
Honda XL 650V Transalp: Ze začátku jsem se bál většího výkonu a proto padla volba i na Transalpa, ale bylo v plánu jezdit hlavně ve dvou a tak jsem nakonec od této volby upustil.

První dojmy - Když jsem na ní ujel prvních pár metrů, bylo jasné, že se mnou pojede domů. Když jsem jí složil z plaťáku a strčil jsem jí do garáže, zjistil jsem, že garáž se mi rázem zcvrkla. Opravdu je to obr a když stojí na hlavním stojanu, vypadá ještě větší. V malých prostorech z ní šel skoro strach. Toto vše ale opadlo po prvních vyjížďkách i když respekt samozřejmě zůstal.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo chce pohodlně cestovat.

Doplňky na motorce - Kufry Honda
Padáky Fehling
Turistické Plexi
USB zásuvka
X-Shape držák telefonu
Zahrádka na kufr
Brašny do padáků
Nové sedlo

Recenze

Začalo to vše tak nevině. První byl v plánu nějaký skůtr na popojíždění do práce. Na to mi stačil řidičák skupiny B. Potom mi přistála v garáži ČZ 175 z roku 1968. Bohužel bez řidičáku už to dnes nejde a tak začal být v plánu, abych občas mohl Čízu provětrat. Nakonec to po rozmluvě v autoškole dopadlo tak, že je lepší udělat kompletní "A" abych mohl sednout na cokoliv, protože prý u Čízy nezůstanu (Instruktor asi věděl o čem mluví). Takže začalo vybírání motorky.
Při mých 192 cm a 105 kg bylo jasné, že to bude muset být něco většího. Začal jsem si uvědomovat co po motorce vlastně budu chtít a tak bylo vlastně vybráno. Motorka se dovezla domu a začalo seznamování. Jak už bylo psáno snad všude a od každého, motorka je vážně velká a těžká. Proto taky jakákoliv manipulace na místě byla prováděna jen v sedle motorky. V okamžiku kdy se ale motorka rozjede je všechna váha najednou pryč a řidič si to může vážně užívat. Po první vyjížďce už bylo jasné, že si budeme rozumět. Dnes mám již za sebou skoro 5000 km a je to vážně polikač kilometrů. Je dostatečně prostorná, takže si na pohodlí nemůže stěžovat ani přítelkyně. Postupně se snažím prodlužovat denní nájezdy km a příští rok už snad vyrazím někam dál.
Sezóna 2018
Před sezónou dostal Varan větší servis abych si byl jistý, že je vše OK. Krom výměny svíček, oleje, filtrů, pneu a jiných drobností jsem také nechal vyměnit napínáky rozvodů a kontakty palivového čerpadla, které už to měli skoro za sebou. Motorka byla připravena tak se mohlo vyjet. Tento rok najeto necelých 9000 km.
Z větších výletů byl výlet do Alp a k moři do Itálie. Vše šlapalo bez jediné poruchy.
Jen v Alpách mě trochu překvapilo, že karburátorový verzi ve vyšších výškách dochází tak trochu dech. Po chvilce jsem přišel na to, že to chce motorku držet ve vyšších otáčkách a najednou bylo zase vše OK. Prostě si neuměla poradit s řídkým vzduchem. Na konci října se motorka zazimovala a již teď se těším na další rok.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Stoupa80
Stoupa80 napsal 28.02.18 v 15:48

Tak botička už je po nástřiku a namontovaná. Teď už nebude strach že někde lehne a hlavně už nemusím vozit podložku (kus dubového prkénka ).

Lukyvaran1
Lukyvaran1 napsal 24.02.18 v 12:28

Super,ted to ješte doplníš o botičku na stojánku vid?

Tančouz
Tančouz napsal 26.10.17 v 01:20 10b.

Super volba . Ať slouží .

Milan1963
Milan1963 napsal 07.10.17 v 18:09 10b.

Hezká motorka, barva je taky . At' ti dělá radost.

Bonsai650
Bonsai650 napsal 07.10.17 v 11:22 10b.

Více komentářů



TOPlist